search
menu

هتل Hotel Baylan Basmane Izmir

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel Baylan Basmane Izmir
امکانات کلی هتل بایلان باسمان ازمیر
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل بایلان باسمان ازمیر تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Hotel Baylan Basmane Izmir


هتل ۳ ستاره بایلان باسمان ازمیر در مرکز شهر ازمیر واقع شده و در سال ۲۰۲۰ بازسازی شده است. ازمیر یکی از قدیمی‌ترین شهرهای جهان مدیترانه است و در طول ۵۰۰۰ سال گذشته از اهمیت تاریخی تقریبا مداومی برخوردار بوده است. منطقه کوناک مرکز تجاری ازمیر است. در جنوب مرکز تجاری، کوه پاگوس، که قلعه قدیمی ازمیر بر روی آن ساخته شده است، قرار دارد. آلسانجاک در شمال، محل بندری است که اخیرا بزرگ شده است. دریای اژه ۱۵ دقیقه پیاده تا هتل فاصله دارد. موزه آتاتورک، مرکز فرهنگی آتاتورک، برج ساعت ازمیر، میدان کوناک و دهکده المپیک از جمله جاذبه‌های گردشگری نزدیک هتل هستند که هر ساله موجب جذب گردشگران بسیاری به این منطقه می‌شوند. موزه باستان شناسی دارای مجموعه‌ای عالی از آثار باستانی محلی است. ازمیر که در نزدیکی مکان‌های باستانی معروفی مانند افسوس و پرگاموم و استراحتگاه‌های متعددی قرار دارد، تجارت توریستی رو به رشدی دارد. این هتل فقط ۱۰۰ متر از ایستگاه مترو و ایستگاه قطار Basmane فاصله دارد. برای خرید بلیط هواپیما می‌توانید از طریق تورهای گردشگری اقدام کنید و با رزرو هتل Hotel Baylan Basmane Izmir اقامت بی نظیری را در ازمیر تجربه کنید.

امکانات کلی هتل بایلان باسمان ازمیر


این هتل یک فضای نشیمن بزرگ در باغ ارائه می‌دهد. Wi-Fi رایگان و پارکینگ خصوصی رایگان نیز در دسترس است. لطفا توجه داشته باشید که هتل ترانسفر فرودگاهی به فرودگاه عدنان مندرس را با هزینه اضافی ارائه می‌دهد. از میهمانان خواهشمند است در صورت تمایل به استفاده از این سرویس، از قبل به ملک اطلاع دهند. خدماتی از قبیل انبار چمدان، میز تور، پذیرش ۲۴ ساعته و اتاق جلسه نیز برای راحتی و آسایش میهمانان در هتل بایلان باسمان ازمیر ارائه می‌شود. برای میهمانانی که دارای معلولیت جسمانی هستند ویلچر و سایر امکانات رفاهی در نظر گرفته شده تا آن‌ها نیز اقامت راحتی را در این هتل تجربه کنند. برای جا به جایی بین طبقات نیز می‌توانید از آسانسور استفاده کنید. کرایه خودرو برای گشت و گذار در شهر و بازدید از اماکن دیدنی امکان پذیر است. به هنگام اقامت در هتل ممکن است بخواهید وسایل و مدارک ارزشمندی را که همراهتان است در جایی با خیال راحت نگهداری کنید که صندوق امانات هتل این کار را برایتان انجام می‌دهد. در صورت نیاز به خدمات ارزی و مالی می‌توانید به صرافی هتل مراجعه کنید.
هتل Hotel Baylan Basmane Izmir با داشتن محیطی بسیار تمیز و پاکیزه رضایت میهمانان را جلب می‌کند و خدمات خانه داری به صورت روزانه در آن انجام می‌گیرد. کارکنان مجرب هتل با مسافران خارجی ارتباط بسیار خوبی برقرار کرده و به زبان‌های انگلیسی و ترکی مسلط هستند. یکی از مزایای اقامت در هتل بایلان باسمان این است که می‌توانید حیوانات خانگی خود را بدون پرداخت هیچ گونه هزینه اضافی به داخل هتل بیاورید و نگرانی از این بابت نداشته باشید. اتاق‌های مخصوصی برای افراد سیگاری در نظر گرفته شده تا در مکان‌های عمومی با کشیدن سیگار مزاحمتی برای سایر مسافران ایجاد نکنند. علاوه بر خدماتی که در بالا به آن‌ها اشاره شد، خدماتی از قبیل خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، فکس و فتوکپی نیز در دسترس هستند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


برای راحتی میهمانان اتاق‌های خانوادگی، اتاق سه تخته، سوئیت جونیور دارای تراس، اتاق دبل دارای تراس، اتاق دبل استاندارد، اتاق چهار تخته و اتاق سه تخته در هتل Hotel Baylan Basmane Izmir در نظر گرفته شده است. برخی اتاق‌ها دارای تراس با چشم‌انداز شهر هستند. هتل بایلان باسمان ازمیر اتاق‌هایی با تلویزیون LCD، مینی بار، اینترنت بی سیم رایگان، امکانات تهیه چای و قهوه، تلفن، میز آرایشی و تهویه مطبوع را ارائه می‌دهد. هر اتاق دارای حمام خصوصی مجهز به دوش، سرویس بهداشتی فرنگی، حوله، دمپایی و لوازم بهداشتی رایگان است.

رستوران هتل


رستوران هتل Hotel Baylan Basmane Izmir غذاهای محلی با مواد تازه و فصلی سرو می‌کند. میهمانان همچنین می‌توانند از طیف گسترده‌ای از نوشیدنی‌های گرم و سرد در بار لذت ببرند. غذاهای گیاهی و بدون گلوتن نیز برای افرادی که دارای رژیم‌های غذایی خاصی هستند ارائه می‌شود.

فاصله هتل بایلان باسمان ازمیر تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه آگورا: ۵۰۰ متر
فاصله تا مرکز خرید کوناک پییر: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا برج ساعت ازمیر: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا موزه باستان شناسی ازمیر: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا استادیوم آلسانجاک: ۱.۹ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید آگورا: ۸.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است