search
menu

هتل Hotel Ave Maria Izmir

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel Ave Maria Izmir
امکانات عمومی هتل اوه ماریا ازمیر
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل اوه ماریا ازمیر تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Hotel Ave Maria Izmir


هتل اوه ماریا از هتل‌های مقرون به‌صرفه دو ستاره در شهر ازمیر است که در محله‌ای عیسی بی جاده آتاتورک واقع‌شده است. این هتل به دلیل موقعیت جغرافیایی بسیار خوب خود در طول سال از میهمانان و مسافران زیادی استقبال می‌کند و پرسنل این هتل در فراهم کردن اقامتی خوش و به‌یادماندنی به‌صورت شبانه‌روزی در حال تلاش هستند. هتل زیبای اوه ماریا در منطقه سلجوک واقع‌شده است و به دلیل دارا بودن تراس در هر یک از واحدهای اقامتی هتل Hotel Ave Maria Izmir چشم‌انداز زیبایی رو به شهر و کوه‌ها مقابل چشمانتان خواهد بود و اینکه در هر ساعتی از شبانه‌روز می‌توانید چشم‌انداز زیبا و بی‌نظیری از شهر و باغ را از اتاقتان تماشا کنید. با اقامت در این هتل می‌توانید از جاذبه‌های دیدنی و تاریخی متعددی در شهر ازمیر بازدید کنید، برخی از این جاذبه‌های دیدنی عبارت‌اند از برج ساعت، پارک حیات‌وحش، بازار ازمیر، معبد آرتمیس و ساختمان آسانسور. از امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل می‌توان اینترنت وای فای رایگان و پارکینگ رایگان اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل اوه ماریا ازمیر


یکی از امکانات مشهور ارائه‌شده در داخل این هتل اینترنت وای فای است که به‌صورت رایگان در تمامی قسمت‌ها قابل‌دسترس است. میز پذیرش در این هتل به‌صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات و استقبال از مسافران هستند و خدمات مربوط به باربری نیز در این قسمت ارائه می‌شود. امکانات ارائه‌شده در لابی هتل اوه ماریا عبارت‌اند از میز تور، بلیط و گردشگری که مسافران را با جاذبه‌های دیدنی و مراکز خرید آشنا می‌کنند. علاوه بر این‌ها، اتاق چمدان در لابی هتل Hotel Ave Maria Izmir دایر گردیده و مخصوص مسافرانی است که از زمان تخلیه اتاق تا ساعت پروازشان فاصله باشد، در این صورت می‌توانند بار و وسایلشان را به این اتاق بسپارند. پارکینگ عمومی به‌صورت رایگان در اختیار مسافرانی قرار داده می‌شود که با ماشین شخصی به این شهر از ترکیه سفر می‌کنند. حیوانات خانگی اجازه ورود به داخل هتل را ندارند و اینکه در لابی می‌توانید از صرافی بهره‌مند شده و نسبت به تبدیل ارز اقدام کنید. پرسنل مجرب و کارآزموده این هتل نیز به زبان‌های انگلیسی، ایتالیایی، روسی و ترکی استانبولی تسلط دارند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


هریک از واحدهای اقامتی در این هتل شامل تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای و سیستم تهویه مطبوع هوا و حمام اختصاصی است که حمام‌ها نیز شامل دوش، وان، حوله، سشوار، دمپایی، توالت فرنگی و لوازم بهداشتی هستند. اتاق‌های موجود در داخل این هتل عبارت‌اند از اتاق تریپل با ظرفیت ۳ نفر، اتاق دوبل با ظرفیت دو نفر، اتاق خانواده با ظرفیت ۴ نفر، اتاق سینگل با ظرفیت یک نفر و اتاق توئین نیز با ظرفیت ۲ نفر.
از اتاق‌های موجود در این هتل اتاق‌های سینگل موردتوجه مسافرانی قرار می‌گیرد که به خاطر کار و تجارت با خرید بلیط هواپیما عازم شهر ازمیر می‌شوند و اتاق‌های خانواده نیز برای سفرهای دسته‌جمعی و خانوادگی از اهمیت خاصی برخوردار هستند. در داخل واحدهای اقامتی هتل Hotel Ave Maria Izmir آشپزخانه اختصاصی تعبیه‌شده و این آشپزخانه‌ها نیز شامل یخچال، اجاق‌گاز، میز غذاخوری، ماشین ‌ظرفشویی و کتری برقی هستند. از امکانات ارائه‌شده در داخل واحدهای اقامتی می‌توان به کمد لباس، سیستم تهویه مطبوع هوا، گاوصندوق، سیستم سرمایشی و گرمایشی، یخچال، کتری برقی، کاناپه تخت شو، میز کار، فضای نشیمن، فضای غذاخوری و تراس اشاره کرد. همچنین به دلیل عایق صدا بودن دیوارها و پنجره‌های اتاق‌های موجود در این هتل اقامتی همراه با آرامش را تجربه خواهید کرد. در داخل همه اتاق‌های این هتل بطری آب قرار داده‌شده است که به ازای هر بطری باید هزینه مربوطه را پرداخت کنید.

رستوران هتل


با اقامت در این هتل می‌توانید روزتان را با صبحانه سلف‌سرویس غنی و متنوعی آغاز کنید. همچنین وعده ناهار و شام نیز در رستوران‌های نزدیک این هتل ارائه می‌شوند که بر اساس سلیقه و بودجه‌تان می‌توانید به این رستوران‌ها سر بزنید.

فاصله هتل اوه ماریا ازمیر تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا کلیسای مریم مقدس: ۳.۱ کیلومتر
فاصله تا شهر باستانی افه سوس: ۳.۱ کیلومتر
فاصله تا خانه مریم مقدس: ۶ کیلومتر
فاصله تا پارک آبی آکوا فانتاسی: ۸.۹ کیلومتر
فاصله تا پارک آبی آکوالند: ۹.۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است