search
menu

هتل Hotel Apart Alsancak Izmir

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل hotel apart alsancak
امکانات و خدمات عمومی هتل
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آپارت آلسانجاک تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل hotel apart alsancak


هتل آپارت آلسانجاک یکی از مناسب‌ترین انتخاب‌ها برای اقامت در شهر ساحلی ازمیر است. یکی از مزایای اقامت در این هتل موقعیت مکانی آن است که منجر به دسترسی آسان گردشگران به مکان‌های تفریحی ازمیر و نقاط مختلف شهری است. علاوه بر آن میزبانی شایسته از مهمان هتل، ارائه خدمات با کیفیت به آنان در طول اقامت از دیگر مزایای اقامت در هتل آپارت آلسانجاک در شهر ازمیر است. همچنین برای گردشگرانی که قصد دارند با بلیط هواپیما به شهر ازمیر در کشور ترکیه سفر کنند دانستن این نکته که هتل آپارت آلسانجاک حدودا ۱۵ کلیومتر با فرودگاه معروف ازمیر یعنی فرودگاه عدنان مندرس فاصله دارد، از اهمیت زیادی برخوردار خواهد بود.

امکانات و خدمات عمومی هتل


مهمانان طی مدت زمان اقامت خود در هتل آپارت آلسانجاک می‌توانند از خدمات متنوعی بهرمند ‌شوند که از میان آنها می‌توان به خدمات و امکاناتی نظیر: نظافت ورزانه اتاق مهمان، خدمات اتوی لباس با پرداخت هزینه، خدمات بیدارباش، لاندری با هزینه، روم سرویس، وای‌فای رایگان در سراسر هتل، سیستم تشخیص دی‌اکسیدکربن در فضا، اتاق چمدان، تشریفات جهت برگزاری جلسات کاری و رسمی، آسانسور، سیستم اطفاء حریق، انجام اقدامات اداری مانند تهیه فتوکپی و فکس، ارائه فاکتور رسمی در زمان تسویه‌حساب، اتاق تلویزیون، سیستم هشدار امنیتی، زنگ خطر آنش‌سوزی، نگهبانی ۲۴ ساعته و شاتل فرودگاهی با هزینه اشاره کرد. گفتنی است کارمندان بخش پذیرش در هتل آپارت آلسانجاک ازمیر که به زبان شیرین ترکی و همچنین انگلیسی صحبت می‌کنند با خوشرویی تمام آماده پاسخگویی و پذیرش ۲۴ ساعته مهمانان هتل هستند.

اتاق های هتل


اتاق‌های هتل apart alsancak از فضای نسبتا وسیعی برخوردار هستند که به طراحی و چیدمانی مدرن مزین شده‌اند. کف تمامی اتاق‌ها با مصنوعات چوبی پارکت شده است و وجود پنجره‌های بزرگ بر روی دیوار اتاق‌ها امکان ورود نور طبیعی به درون فضای اتاق‌ها را می‌دهد که بی تردید صبح‌ها حال و هوای سرزنده‌ای به فضای اتاق‌های هتل آپارت آلسانجاک می‌دهد. علاوه بر آن برخی اتاق‌ها در طبقات بالاتر دارای تراس هستند که امکان لذت بردن از تماشای مناظر زیبا و فضای سر سبز بیرونی را فراهم می‌کند. از آنجایی که اتاق‌های این هتل از نوع اتاق‌های سیگار ممنوع هستند، محوطه ویژه‌ای برای سیگار کشیدن تعیین شده است تا بوی سیگار در فضای اتاق‌ها استشمام نشود.

امکانات اتاق های هتل


همه چیز در اتاق‌های هتل آپارت آلسانجاک به گونه‌ای به‌کارگرفته شده‌است تا مهمانان را مهیای یک اقامت لذت‌بخش و آسوده کند. اتاق‌های این هتل مجهز به امکاناتی مانند تهویه مطبوع، محافظ کودک بر روی پریزهای برق، تلویزیون‌های صفحه تخت، کتری برقی، لوازم بهداشتی رایگان در حمام، چوب‌لباسی، سیستم گرمایش، میز و صندلی، یخچال، پریزهای برق نزدیک به تختخواب، مینی‌بار، سشوار، تلفن، دستگاه قهوه ساز، دمپایی و حوله حمام هستند. علاوه بر این امکانات رفاهی که می‌توان در تمامی اتاق‌های هتل آپارت آلسانجاک از آنها بهره برد، امکانات خاص دیگری در برخی از اتاق‌های هتل تعبیه شده است. بطور مثال برخی از اتاق‌ها دارای آشپزخانه‌ای مجهز به تمامی وسایل آشپزی هستند تا مهمانان بتوانند غذای مورد علاقه خود را شخصا طبخ کنند و برخی دیگر از اتاق‌ها دارای حمام اسپا اختصاصی هستند. جالب است بدانید که برخی از اتاق‌های هتل آپارت آلسانجاک بطور خاص برای مهمانانی با سابقه حساسیت پوستی طراحی شده است، به‌گونه‌ای که منسوجات به‌کاررفته در سرویس‌خواب این اتاق‌ها، از نوع ضد حساسیت است. گفتنی است از آنجایی که همگی اتاق‌های هتل از عایق صوتی برخوردار هستند آرامش و سکوت حتی در زمان‌های پرازدحام هتل نیز در فضای اتاق‌های این هتل برقرار است.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


همانطور که از نام Hotel apart alsancak مشخص است، این هتل در منطقه پرجنب و‌جوش ازمیر به نام آلسانجاک قرارگرفته است؛ از این رو دستیابی به تفریحات مهیج و سرگرمی‌های مختلف برای مهمانان این هتل دور از دسترس نیست. بطور مثال مرکز تفریحی و فرهنگی کولتر پارک در فاصله ۸۰۰ متری هتل قرار گرفته است. این پارک دارای باغ وحش، دریاچه، فضای سبز وسیع است و از ‌محبوب‌ترین مناطق دیدنی ازمیر به حساب می‌آید. علاوه بر آن خیابانی که هتل آپارت آلسانجاک در آن قرارگرفته است پر است از کافه‌ها، رستوران‌ها و مغازه‌هایی که پیاده‌روی در آن را به خاطره ای فراموش نشدنی از شهر ازمیر ترکیه تبدیل خواهد کرد. کافی است یک بعدازظهر در طول این خیابان طویل و رنگارنگ قدم بزنید تا در گوشه و کنار آن کافه‌های دنجی ببینید که صندلی‌هایش بر روی سنگفرش خیابان، شما را به خوردن یک نوشیدنی گرم دعوت کند. علاوه بر آن فاصله هتل آپارت آلسانجاک تا ساحل زیبا و تماشایی کوردون ازمیر کمتر از یک کیلومتر است و بی‌شک رفتن به این ساحل یکی از تفریحات محبوب گردشگرانی است که به شهر ازمیر سفر می‌کنند.

رستوران هتل


اگر شما هم اهل رستوران‌گردی و کافه‌گردی هستید و چشیدن طعم غذاهای محلی مناطق دیگر را یک تفریح لذت‌بخش و تجربه‌ای فراموش نشده می‌پندارید، انتخاب هتل آپارت آلسانجاک یکی از بهترین مکان‌ها برای اقامت در شهر زیبای ازمیر به حساب می‌آید. زیرا رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های متعددی تنها در چند قدمی هتل آپارت آلسانجاک وجود دارند که انواع غذاهای ترکی و فست‌فودها را با طعمی لذیذ برای گردشگران طبخ می‌کنند.

فاصله هتل آپارت آلسانجاک تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه آتاتورک: ۰.۴ کیلومتر
فاصله تا میدان جمهوری ازمیر: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید کوناک پییر: ۲.۱ کیلومتر
فاصله تا موزه آگورا ازمیر: ۲.۱ کیلومتر
فاصله تا برج ساعت ازمیر: ۲.۵ کیلومتر
فاصله تا موزه باستان‌شناسی ازمیر: ۳ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است