search
menu

هتل Hotel 86 By Katipoglu Izmir

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel 86 By Katipoğlu Izmir
امکانات عمومی هتل ۸۶ بای کاتیپوغلو ازمیر
رستوران هتل
فاصله هتل ۸۶ بای کاتیپوغلو ازمیر تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Hotel 86 By Katipoğlu Izmir


هتل ۸۶ بای کاتیپوغلو ازمیر دارای امکانات متنوع و خوبی است که در این متن سعی شده‌است تا تمام ویژگی‌ها و مشخصه‌های مربوط به هتل Hotel 86 By Katipoğlu Izmir بیان شود. این هتل دارای ۳ ستاره است و در قسمت مرکزی از شهر ازمیر واقع شده‌است. این شهر دارای جاهای دیدنی فراوان است و با بازدید از جاهای دیدنی ازمیر مثل: موزه آگورا ازمیر، آکواریوم ازمیر، موزه مردم شناسی ازمیر و ... می‌توانید سفر خود را به یاد ماندنی‌تر کنید. برای خرید بلیط هواپیما ازمیر می‌توانید از طریق تورهای گردشگری اقدام کرده و به راحتی به این شهر سفر کنید.

امکانات عمومی هتل ۸۶ بای کاتیپوغلو ازمیر


هتل یک سری امکانات و خدمات را به شما ارائه می‌دهد که در این بخش قرار است آن‌ها را به ترتیب اهمیت برای شما بیان کنیم. اینترنت بصورت رایگان و وای فای در جای جای هتل وجود دارد و می‌توانید به راحتی در هر لحظه به اینترنت دسترسی پیدا کنید و به امور خود رسیدگی کنید. لابی بسیار بزرگ و شیکی در هتل وجود دارد که در هنگام ورود هر بیننده‌ای را به خود جلب خواهد کرد. یک پارکینگ اختصاصی برای هتل در نظر گرفته شده‌است که در نزدیکی هتل قرار دارد و برای استفاده از آن بهتر است قبلا آن را رزرو کرده‌باشید. حتی اگر خودرو ندارید و می‌خواهید با خودرو شخصی در شهر بگردید، می‌توانید و این امکان را دارید که از هتل بخواهید تا برای شما خودرو اجاره کند. می‌توانید از هتل بخواهید تا بلیط وسایل نقلیه را برای شما تهیه کند و شما هم با پرداخت هزینه‌های مربوطه می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. خدمات دربانی از جمله امکانات امنیتی هتل است که بصورت شبانه روزی در هتل Hotel 86 By Katipoğlu Izmir وجود دارد. تبدیل پول شما به پول رایج این کشور در هتل قابل انجام است و از این لحاظ جای نگرانی نیست. انبار چمدان در هتل وجود دارد که برای نگهداری و حفاظت از چمدان‌های شما می‌تواند خیال شما را آسوده کند.
نظافت عمومی و روزانه در هتل انجام می‌شود و علاوه بر این مواردی همچون اتو، لاندری و خشکشویی نیز بصورت بسیار با کیفیت ارائه می‌شود و با پرداخت هزینه اضافی می‌توانید از آن استفاده کنید. اگر نیاز دارید تا در این شهر همایش یا جلسه کاری برگزار کنید می‌توانید از هتل بخواهید تا خدمات فکس و فتوکپی و اتاق جلسه را برای شما فراهم کند. در صورت بروز هر گونه آتش سوزی می‌توانید از خاموش کننده‌های آتش و کپسول‌های آتش نشانی که در بخش‌های مختلف هتل وجود دارند استفاده کنید. اگر وسایل گرانقیمت و مدارک مهمی به همراه دارید و نمی‌خواهید آن‌ها را در طول سفر با خود داشته‌باشید، بهتر است تا از صندوق امانات هتل استفاده کنید تا آن‌ها را برای شما نگه دارد. تهویه مطبوع، وسایل گرمایشی و سرمایشی مناسب در فضای داخلی هتل از جمله مواردی هستند که برای راحتی و آسایش مسافران به کار رفته‌است. اگر جز آن دسته مسافرانی هستید که با خرید بلیط هواپیما ازمیر و با هواپیما بصورت هوایی به این شهر سفر داشته‌اید، پس قطعا نیاز دارید تا از خدمات شاتل فرودگاهی هتل که برای راحتی شما در نظر گرفته شده‌است، استفاده کنید. آسانسور برای راحتی در رفت و آمد بین طبقات این هتل چند طبقه نیز تعبیه شده‌است. آلمانی، انگلیسی و ترکی زبان‌هایی هستند که کارکنان تقریبا به آن‌ها تسلط دارند و می توانید توسط آن با کارکنان صحبت کنید.
امکانات و انواع اتاق‌های هتل
اتاق‌های هتل بسیار بزرگ و برای اقامت جای بسیار دنج و راحتی هستند. این اتاق‌ها دارای رنگ بسیار آرامش بخشی هستند و تمام جزییات دکوراسیون و رنگ آمیزی اتاق‌ها می‌توانند اقامت را برای ساکنان و مسافران دلنشین‌تر سازند. تلویزیون مسطح در تمام واحدها قرار دارد و انواع مختلف کانال‌ها را در آن می‌توانید مشاهده کنید. مبلمان بسیار راحت و شیکی رو به روی تلویزیون اتاق‌ها وجود دارد و می‌توانید ساعات بسیار خوبی را در این اتاق راحت سپری کنید. پنجره‌های بزرگی در واحدها وجود دارد که چشم انداز بسیار زیبایی را از آن می‌توانید مشاهده کنید. مبل‌ها، تخت‌ها، پرده‌ها و دیوارها همه در هماهنگی باهم رنگ آمیزی شده‌اند. حمام و سرویس بهداشتی با تمام امکانات در تمام واحدها وجود دارد. انواع اتاق‌های هتل Hotel 86 By Katipoğlu Izmir شامل:
• اتاق دو نفره با یک تخت دابل
• اتاق سه نفره
• اتاق استاندارد تک نفره با یک تخت
• اتاق سوپریور دابل
• اتاق استاندارد دابل یا تویین با بالکن

رستوران هتل


هتل رستوران و کافی شاپ بزرگ و کاملا بهداشتی دارد که دارای تنوع خوبی از غذاها، نوشیدنی‌ها و میان وعده‌ها است.

فاصله هتل ۸۶ بای کاتیپوغلو ازمیر تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا برج ساعت ازمیر: ۷۵۰ متر
فاصله تا مرکز فرهنگی آتاتورک: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا موزه مردم شناسی ازمیر: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا موزه آتاتورک: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا دهکده المپیک ازمیر: ۷.۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است