search
menu

هتل Hakcan Hotel Izmir

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
هتل Hakcan Hotel Izmir
امکانات هتل هاکجان ازمیر
خدمات هتل هاکجان ازمیر
واحدهای اقامتی هتل هاکجان ازمیر
فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل هاکجان ازمیر

هتل Hakcan Hotel Izmir


هتل هاکجان ازمیر یک هتل ۳ ستاره و بسیار عالی در شهر ازمیر ترکیه است که اقامت در آن از هر جهت برای مسافران مقرون به صرفه خواهد بود. فضای آرامش بخش و دل‌انگیزی که در این هتل حاکم است سبب می‌شود که مهمانان از اقامت در هتل راضی باشند و اوقات فراغت زیبایی را در آن تجربه کنند. در نزدیکی این هتل یک سوپرمارکت بزرگ وجود دارد که مسافران می‌توانند خرید‌های روزمره خود را از آن انجام دهند. درست در انتهای خیابان مشرف به هتل، یک رستوران بزرگ و بسیار شیک وجود دارد که مهمانان می‌توانند در صورت تمایل صرف غذا در آن رستوران را تجربه کنند. پرسنل هتل فوق العاده کارآمد و حرفه‌ای هستند و برای هر کمک و راهنمایی می‌توانید روی آن‌ها حساب کنید. در مجموع می‌توان گفت هتل هاکجان مجموعه‌ای از امکانات و خدمات رفاهی گسترده است که اقامت در آن نسبت به هزینه‌های دریافتی، برای مسافران بسیار مقرون به صرفه است و در عین حال تجربه شیرینی را نیز برای آنان خلق می‌کند. ازمیر، شهری رنگارنگ با اماکن تماشایی و جذاب مختلف است که از جمله آن‌ها می‌توان به ساختمان آسانسور، معبد آرتمیس، پارک حیات وحش ازمیر و… اشاره کرد. لازم به ذکر است که شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما و سفر به این شهر زیبا در Hakcan Hotel Izmir اقامت داشته باشید و سکونتی مقرون به صرفه و در عین حال بسیار راحت را برای خود رقم بزنید.

امکانات هتل هاکجان ازمیر


یکی از ویژگی‌های مهم برای انتخاب یک هتل از نظر مسافران، تمیزی و پاکیزگی محیط آن هتل به شمار می‌رود. خوشبختانه هتل هاکجان ازمیر این مسئله را به خوبی رعایت کرده است و تمام فضاهای عمومی و واحدهای اقامتی این هتل کاملا تمیز و پاکیزه هستند و از این جهت احساس بسیار خوبی را در زمان اقامت به مهمانان منتقل می‌کنند. در این هتل منطقه مخصوص سیگار کشیدن وجود دارد و مسافرانی که به دود سیگار حساس هستند برای اقامت در هتل هیچ مشکلی نخواهند داشت. وای فای در تمام مناطق در دسترس است و ساکنین این هتل می‌توانند از اینترنت رایگان و پرسرعت بهره‌مند شوند. اگر به فکر کرایه اتومبیل در شهر ازمیر هستید، هتل هاکجان دارای پارکینگ خصوصی نیز است که شما می‌توانید به صورت رایگان از آن استفاده کنید. از دیگر امکاناتی که در Hakcan Hotel Izmir به مسافران ارائه می‌شوند می‌توان به اتاق‌های عایق صدا، ناهار‌های بسته‌بندی شده، سیستم تهویه مطبوع، آسانسور و… اشاره کرد.

خدمات هتل هاکجان ازمیر


همانطور که قبلا نیز اشاره شد، از جذابیت‌های هتل هاکجان ازمیر می‌توان به پرسنل خوش اخلاق، مهمانواز و بسیارحرفه‌ای آن اشاره کرد که لذت اقامت در این هتل را برای مهمانان چندین برابر می‌کنند. هتل دارای خدمات ترانسفر رفت و برگشت به فرودگاه است و مسافران می‌توانند در صورت تمایل برای رفت و آمد به فرودگاه و هتل از این خدمات بهره‌مند شوند. خدمات روم سرویس هتل در اختیار مهمانان قرار دارد و بنابراین مسافران می‌توانند در هر ساعتی از شبانه روز که مایل هستند غذا یا نوشیدنی مورد نظر خود را سفارش دهند و در اتاق خود میل نمایند. هتل دارای خدمات خشکشویی، لباسشویی، سرویس اتو و خانه داری است که خیال مهمانان را از هر جهت برای حضور در این هتل آسوده می‌سازند. خدمات متنوع دیگری نیز در Hakcan Hotel Izmir به مسافران ارائه می‌شوند که از جمله آن‌ها می‌توان به صندوق امانات، نگهبانی ۲۴ ساعته، تبدیل ارز و… اشاره کرد.

واحدهای اقامتی هتل هاکجان ازمیر


مجموعه واحدهای اقامتی هتل هاکجان ازمیر شامل اتاق‌های یک نفره اقتصادی، اتاق‌های یک نفره بزرگ، اتاق‌های استاندارد دونفره، اتاق‌های سه نفره و اتاق‌های تک نفره استاندارد هستند. تمامی این واحدها فضایی کافی و راحت را در اختیار مهمانان قرار می‌دهند و با امکانات رفاهی مناسبی که دارند می‌توانند اقامت زیبایی را برای آنان رقم بزنند. حمام اختصاصی به همراه حوله، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان، کمد لباس، مینی بار، پشه بند، امکانات اتوکشی، کتری برقی، میز کار، تلویزیون صفحه تخت، کانال‌های ماهواره ای، تلفن، جا لباسی و… از جمله امکانات موجود در واحدهای اقامتی Hakcan Hotel Izmir هستند.

فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل هاکجان ازمیر


فاصله هتل تا کمپ فضایی ترکیه: ۱.۳ کیلومتر
فاصله هتل تا دهکده المپیک ازمیر: ۶.۴ کیلومتر
فاصله هتل تا موزه قوم نگاری: ۹.۶ کیلومتر
فاصله هتل تا موزه باستان‌شناسی ازمیر: ۹.۷ کیلومتر
فاصله هتل تا مرکز فرهنگی آتاتورک: ۹.۹ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است