search
menu

هتل GAIA Bazaar Izmir

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل GAIA Bazaar
امکانات و خدمات عمومی هتل گایا بازار
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل گایا بازار تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل GAIA Bazaar


هتل گایا بازار در شهر ساحلی و تماشایی ازمیر قرار دارد و هتلی مجلل و اقتصادی است که با طراحی منحصربه‌فرد و ویژه اقامتگاهی عالی برای اقامت مسافران از سراسر دنیا است. در نزدیکی هتل Gaia Bazaar سواحل متعددی وجود دارد و اقامت در هتل گایا فرصتی ایده‌آل برای تفریح و سپری کردن اوقاتی خاطره‌انگیز با خانواده و یا دوستان در کنار دریا است. در صورتی که قصد دارید در هتل GAIA Bazaar ازمیر اقامت کنید؛ می‌توانید بلیط هواپیما ارزان رزرو کنید و می‌توانید از فرودگاه عدنان مندرس ازمیر را تا هتل گایا بازار ازمیر با ماشین طی کنید. در طول مدت زمان اقامت خود در هتل گایا بازار حتما از شهر باستانی افه سوس ازمیر بازدید کنید زیرا یکی از آثار ثبت شده در فهرست میراث جهانی یونسکو است که یک شهر باستانی رومی از دوران طلایی امپراتوری روم است.

امکانات و خدمات عمومی هتل گایا بازار


هتل خاص و زیبای گایا بازار ازمیر امکاناتی متنوع دارد تا اقامتی آرام و دلنشین برای مسافران مهیا باشد. هتل GAIA Bazaar ازمیر دارای آسانسور، لابی شیک، رستوران، پارکینگ، فکس و فتوکپی است. خدمات مختلفی که هتل گایا بازار ازمیر ارائه می‌کند شامل مواردی است از قبیل پذیرش ۲۴ ساعته، تبدیل ارز، خدمات ارائه و فروش تور، نگهداری از چمدان، صبحانه رایگان، خدمات شاتل، اجاره خودرو و خدمات نظافتی از جمله نظافت روزانه، لباسشویی، اتو و خشکشویی. یکی از مزیت‌های هتلgaia Bazaar ازمیر این است که می‌توانید با پرداخت هزینه‌ای اضافی حیوانات خانگی خود را در داخل هتل گایا بازار به همراه داشته باشید و از امکانات ظرف و سبد حیوانات هم استفاده کنید. هتل گایا بازار اینترنت ندارد اما همین فرصتی خوب برای کسب آرامش و گذراندن اوقاتی به‌یادماندنی به دور از تکنولوژی و سرشار از آسودگی است. اگر بلیط هواپیما لحظه آخری رزرو کرده‌اید؛ از ترانسفر فرودگاهی رفت‌و‌برگشت هتل گایا بازار ازمیر استفاده کنید تا با خیالی آسوده تردد کنید. کارکنان باتجربه هتل Gaia Bazaar علاوه بر زبان ترکی، می‌توانند به زبان انگلیسی و آلمانی هم صحبت کنند.

اتاق های هتل


هتل گایا بازار ازمیر دارای حدود ۱۵ اتاق و سوئیت باشکوه است که با چیدمانی چشم‌گیر و چیده شده با سنگ‌ها، وسایل چوبی و تجهیزاتی عالی و استفاده از رنگ‌های طلایی، کرمی و جذاب، برای اقامتی راحت، خوش و خانوادگی مناسب هستند. اتاق‌های سوپریور دو نفره با تخت دابل و اتاق‌های سوپریور دو نفره با تخت تویین از جمله اتاق‌های هتل GAIA Bazaar هستند. سوئیت‌های هتل گایا بازار شامل سوئیت اکسکلوسیو، سوئیت به همراه جکوزی، سوئیت کرنر، سوئیت لوفت و سوئیت با چشم‌انداز دیدنی باغ و فضای سبز. اتاق‌های هتل گایا بازار ازمیر دارای بالکن هستند که می‌توانید در فضایی مطلوب بنشینید، از آفتاب و هوای تازه لذت ببرید و یا با همسفر خود گپ بزنید.

امکانات اتاق های هتل


امکانات و تجهیزات خوبی در اتاق‌های هتل گایا بازار ازمیر قرار دارند و برای اقامتی با آسودگی خیال و بدون دغدغه تعبیه شده‌اند. وسایل داخل اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل GAIA Bazaar شامل مواردی هستند از قبیل یخچال، مینی‌بار، تلویزیون، صندوق امانات، مبلمان، تلفن، کمد لباس، چای و قهوه ساز، حمام با دوش و یا وان، وسایل بهداشتی حمام مانند حوله،‌ شامپو و صابون، سشوار، دمپایی، میز تحریر، صندلی، سیستم اطفا حریق، سیستم سرمایشی و گرمایشی و تهویه مطبوع. توجه کنید که در داخل محوطه هتل و داخل سوئیت‌ها و اتاق‌های هتل گایا بازار نمی‌توانید سیگار بکشید.

رستوران هتل


محوطه رستوران دنج و باصفا هتلgaia Bazaar ازمیر با گل‌ها و گیاهانی سرسبز و چشم‌نواز تزئین شده‌است که می‌توانید در فضایی دلپذیر خوراک‌هایی مفصل و لذیذ را میل کنید و ساعاتی دلچسب و خوش را تجربه کنید.

فاصله هتل گایا بازار تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا ساحل کاردلن ازمیر: ۱۲ دقیقه رانندگی
فاصله تا ساحل ایلیکا ازمیر: ۱۳ دقیقه رانندگی
فاصله تا ساحل مادئو ازمیر: ۱۵ دقیقه رانندگی
فاصله تا ساحل دلیکلی کوی ازمیر: ۲۰ دقیقه رانندگی
فاصله تا قلعه چشمه ازمیر: ۲۰ دقیقه رانندگی
فاصله تا ساحل آیا یورگی ازمیر: ۲۲ دقیقه رانندگی


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است