search
menu

هتل Extenso Hotel Izmir

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Extenso Hotel Izmir
امکانات عمومی هتل اکستنسو ازمیر
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل اکستنسو ازمیر تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Extenso Hotel Izmir


هتل اکستنسو یکی از هتل‌های مشهور در شهر ازمیر است. این هتل جزو هتل‌های پرطرفدار در میان گردشگران و زوج‌های جوان است و سالانه مملو از مسافر می‌شود، بنابراین اگر قصد اقامت در این هتل را دارید، بهتر است در هنگام خرید بلیط هواپیما نسبت به رزرو این هتل اقدام کنید. اطراف این هتل را باغ زیبایی فراگرفته است که در هنگام صبح و عصر تماشایی است. فاصله هتل Extenso Hotel Izmir تا شهر ازمیر حدوداً ۱۲ کیلومتر است و برای گشت‌وگذار و بازدید از جاذبه‌های دیدنی در شهر ازمیر می‌توانید از ترانسفر گشت استفاده کنید، بازدید از جاهای دیدنی این شهر به همه مسافران توصیه می‌شود، برخی از این جاذبه‌ها عبارت‌اند از ساختمان آسانسور، برج ساعت ازمیر، موزه‌های ازمیر و مراکز خرید ازمیر. از امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل می‌توان به پذیرش ۲۴ ساعته، اینترنت وای فای رایگان، پارکینگ اختصاصی رایگان، اتاق‌های خانواده و باشگاه بدن‌سازی اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل اکستنسو ازمیر


پذیرش در لابی این هتل دایر بوده و به‌صورت شبانه‌روزی فعالیت می‌کنند. برای دسترسی به فرودگاه شهر ازمیر می‌توانید از شاتل فرودگاهی بهره‌مند شوید و مسافت ۵ کیلومتری را به راحتی طی کنید. از جمله سایر امکانات رایج در این هتل روم سرویس است که انواع خوراکی و نوشیدنی را می‌توانید سفارش داده و در اتاقتان میل کنید. اینترنت در این مجموعه به‌صورت وای فای بوده و رایگان در اختیار مسافران قرار داده می‌شود. پارکینگ موجود در هتل اکستنسو به‌صورت پارکینگ اختصاصی بوده و بدون نیاز به رزرو قبلی و پرداخت هزینه در اختیار مسافرانی قرار داده می‌شود که به وسیله ماشین شخصی سفر می‌کنند. اتاق چمدان برای نگهداری وسایل و چمدان مسافران در نظر گرفته‌شده است. مرکز بیزینس مخصوص برگزاری جلسات کاری و کنفرانس است. برای استفاده از این خدمات باید هزینه مربوطه را پرداخت کنید. خدماتی نظیر خشک‌شویی، لباسشویی و اتوکشی نیز با هزینه مجزا در لابی هتل Extenso Hotel Izmir انجام می‌گیرند. کارکنان در مجموعه اکستنسو به زبان‌های انگلیسی و ترکی استانبولی تسلط دارند. با توجه به قوانین رایج در این هتل بردن حیوانات خانگی به همراه خود ممنوع است، بنابراین افرادی که حیوان خانگی دارند، بهتر است از قبل در این مورد اطلاعات داشته باشند.

امکانات تفریحی هتل


از میان امکانات تفریحی ارائه‌شده در این هتل می‌توان به باشگاه بدن‌سازی اشاره کرد که با مجهزترین دستگاه‌ها در اختیار مسافران قرار داده می‌شود، مسافرانی که علاقه‌مند ورزش هستند، در این باشگاه لحظات خوشی را تجربه خواهند کرد. همچنین در بخش اسپای هتل Extenso Hotel Izmir برای رفع خستگی و ریلکس کردن سونا تعبیه‌شده است و اینکه می‌توانید از انواع ماساژ بهره‌مند شوید. لازم به ذکر است که بهره‌مندی از این بخش شامل هزینه جداگانه است.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق در هتل اکستنسو عبارت‌اند از اتاق خانواده، سوئیت سوپرییر، اتاق سینگل استاندارد، اتاق دوبل لارج و اتاق توئين استاندارد. اتاق‌های موجود در داخل این هتل مجهز به سیستم تهویه مطبوع هوا بوده و از سایر امکانات رایج در اتاق‌ها می‌توان به یخچال، مینی بار، کتری برقی، حمام اختصاصی و کمد لباس اشاره کرد. در داخل هریک از اتاق‌های موجود در این هتل می‌توانید از تلویزیون و گاوصندوق بهره‌مند شوید. دسترسی به طبقات مختلف هتل Extenso Hotel Izmir از طریق آسانسور امکان‌پذیر است. همچنین خدماتی نظیر اتوکشی، سیستم گرمایشی و سرمایشی، کتری برقی نیز در داخل اتاق‌ها تعبیه‌شده است. استعمال دخانیات در داخل اتاق‌ها ممنوع اعلام‌شده است.

رستوران هتل


این هتل زیبا دارای رستوران بوده و انواع غذاهای محلی و بین‌المللی را سرو می‌کنند. وعده صبحانه به‌صورت سلف‌سرویس همه‌روزه در این هتل سرو می‌شود.

فاصله هتل اکستنسو ازمیر تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا کمپ ترکی اسپیس: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا روستای المپیک ازمیر: ۶.۵ کیلومتر
فاصله تا موزه مردم‌شناسی ازمیر: ۹.۸ کیلومتر
فاصله تا مرکز فرهنگی آتاتورک ازمیر: ۱۰ کیلومتر
فاصله تا موزه آگورا ازمیر: ۱۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است