search
menu

هتل Emens Hotel Izmir

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Emens Hotel Izmir
امکانات و خدمات عمومی هتل امنس ازمیر
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل امنس ازمیر تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Emens Hotel Izmir


چنانچه شهر توریستی ازمیر را به عنوان مقصد سفر بعدی خود انتخاب کرده‌اید و اکنون به دنبال هتلی برای یک اقامت خاطره‌انگیز و آسوده در این شهر تماشایی هستید، ما اقامت در هتل امنس ازمیر را به شما پیشنهاد می‌کنیم. هتل امنس از جمله منحصر به فردترین هتل‌های چهارستاره شهر ازمیر است که از تمامی شاخص‌های یک هتل خوب نظیر موقعیت مکانی مناسب، دسترسی آسان به وسایل حمل و نقل عمومی و همچنین ارائه خدمات میزبانی در بالاترین سطح ممکن، بهرمند است. بعلاوه اگر شما هم از آن دسته از گردشگرانی هستید که با خرید بلیط هواپیما ازمیر سفر می‌کنند، خوب است بدانید که فاصله هتل امنس تا فرودگاه عدنان مندرس ازمیر فقط ۱۴.۲ کیلومتر است.

امکانات و خدمات عمومی هتل امنس ازمیر


هتل امنس ازمیر امکانات و خدمات رفاهی متنوعی برای مهمانان هتل در نظر گرفته است. از میان امکانات متعددی که این هتل عرضه می‌کند می‌توان مواردی مانند: اینترنت رایگان وای‌فای، سرویس اتوی لباس مهمانان با هزینه، رستوران، روم سرویس، پارکینگ خودروی اختصاصی، سیستم تهویه مطبوع هوا، کافی شاپ، خشکشویی با پرداخت هزینه، پذیرش ۲۴ ساعته و صندوق امانات را ذکر کرد. گفتنی است کارکنان و کارمندان بخش پذیرش در هتل امنس ازمیر به زبان انگلیسی تسط دارند و به راحتی قادرند با گردشگران خارجی ارتباط برقرار کنند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


هتل Emens Hotel Izmir بطور کلی دارای ۵۵ باب اتاق است که ۴۶ باب از نوع اتاق دابل استاندارد، ۸ باب از نوع دوتخته توئین و یک باب سوئیت لوکس است. همگی اتاق‌های هتل دارای امکانات رفاهی مطلوبی هستند و به تازه‌ترین تکنولوژی‌ها مجهز شده‌اند. بطور معمول واحد‌های دونفره و یک نفره در هتل امنس دارای وسعتی برابر با ۲۵ متر مربع هستند، اما سوئیت‌ این هتل دارای فضای وسیع‌تری است و متراژ آن به ۳۵ متر مربع می‌رسد. کف تمامی اتاق های هتل پارکت شده‌است و نحوه نورپردازی در سقف ها، طرح کاغذدیواری‌ها و همچنین انتخاب اثاثیه اتاق‌ها با نهایت سلیقه انجام شده است. روی هم رفته می‌توان گفت اتاق‌های هتل امنس ازمیر از طراحی دکوراسیونی مدرن و فوق‌العاده لوکس برخوردارند.
بعلاوه پنجره‌های بزرگ در اتاق‌های هتل با فراهم کردن نمای شهر ازمیر، به زیبایی فضای این اتاق‌ها افزوده است. اتاق‌های هتل امنس نه تنها دارای نمای زیبایی هستند بلکه دارای امکانات خوبی برای اقامتی آسوده هستند. از جمله این امکانات می‌توان به مواردی از جمله: تلویزیون صفحه تخت، تلفن برای برقراری ارتباط با بخش پذیرش و دیگر بخش‌ها، یخچال، سیستم تهویه مطبوع، کتری برقی، سشوار، لوازم بهداشتی در حمام، اینترنت پر سرعت وای‌فای، آینه قدی، کمد لباسی، چراغ مطالعه و میز و صندلی کار اشاره کرد. گفتنی است که اتاق‌های این هتل از نوع سیگار ممنوع هستند؛ از این رو فضای اتاق‌ها فارغ از هر نوع آلودگی ناشی از دود سیگار است.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


اقامت در هتل Emens دسترسی آسان به دیدنی‌های جذاب شهر ازمیر را برای شما به ارمغان می‌آورد؛ بطور مثال موزه معروف آتاتورک، میدان اصلی ازمیر به نام میدان کوناک و همچنین میدان جمهوریت از جمله اماکن گردشگری شهر ازمیر هستند که در فاصله نزدیکی از این هتل قرار گرفته‌اند. اگر در زمره هنردوستانی قرار دارید که همیشه در سفرها به گشت و گذار در موزه‌ها مشغولند نیز توصیه می‌کنیم از بازدید موزه مرکزی آرکاس سنت غافل نشوید. برای بازدید از این موزه کافی است از هتل امنس خارج شوید و با یک پیاده‌روی ۱۵ دقیقه‌ای درهای این موزه دیدنی را در مقابل خود ببینید. ضمن آنکه ایستگاه اتوبوسی که در مجاورت هتل قرار گرفته است نیز به شما برای رفتن به جای جای شهر ازمیر کمک می‌کند؛ بدین ترتیب بازدید از هیچ کدام از اماکن دیدنی شهر ازمیر را از قلم نخواهید انداخت.

رستوران هتل


هتل امنس ازمیر دارای یک رستوران مجهز و نسبتا وسیع با گنجایش ۱۰۰ نفر است. روزها صبحانه مفصلی در فضای دل‌نشین رستوران هتل بصورت بوفه مهیا شده‌است تا مهمانان روز خود را با انرژی شروع کنند. در صورت تمایل مهمانان می‌توانند درخواست سرو صبحانه در اتاق خود را به رستوران هتل نیز اعلام کنند تا این سرویس به آنها اراسه شود. بعلاوه رستوران هتل با طبخ انواع غذاهای خوشمزه کشور ترکیه برای وعده‌های غذایی ناهار و شام آماده پذیرایی از مهمانان می‌باشد. افزون بر این در کافی‌شاپ هتل امنس ازمیر نیز انواع نوشیدنی‌های خوش‌طعم برای مهمانان هتل سرو می‌گردد.

فاصله هتل امنس ازمیر تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه آگورا ازمیر: ۰.۷ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید کوناک پییر: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا برج ساعت ازمیر: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا مرکز فرهنگی آتاتورک: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا استودیوم ورزشی آتاتورک ازمیر: ۳.۱ کیلومتر
فاصله تا دهکده المپیک ازمیر: ۸.۱ کیلومتر
فاصله تا مجتمع خرید آکورا ازمیر: ۸.۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است