search
menu

هتل Avwan Hotel Çiğli Izmir

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Avwan Hotel Çiğli Izmir
امکانات عمومی هتل آوان چیعلی ازمیر
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آوان چیعلی ازمیر تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Avwan Hotel Çiğli Izmir


هتل آوان چیعلی در منطقه مشهور آنادولو در شهر ازمیر واقع‌شده است. این هتل در میان گردشگران و توریست‌ها بسیار مشهور بوده و به دلیل موقعیت قرارگیری بسیار عالی خود همواره در طول سال مملو از مسافر می‌شود. با توجه به اینکه این هتل برای سفرهای دونفره مناسب است؛ در میان زوج‌های جوان طرفداران زیادی دارد. فاصله این هتل زیبا تا برج ساعت ازمیر حدود ۱۲ کیلومتر است، همچنین فاصله آن تا موزه آتاتورک و میدان جمهوریت نیز ۱۲ کیلومتر است. سایر جاذبه‌های دیدنی مشهور در شهر ازمیر عبارت‌اند از کادیفکاله، موزه آگورا و معبد آرتمیس که به همه توریست‌ها بازدید از این جاذبه‌های دیدنی توصیه می‌شود. نزدیک‌ترین فرودگاه نیز فرودگاه عدنان مندرس ازمیر است که با ۲۶ کیلومتر فاصله از این هتل از طریق شاتل فرودگاهی قابل‌دسترس است. توجه داشته باشید که برای بهره‌مندی از شاتل فرودگاهی در هتل Avwan Hotel Çiğli Izmir باید هزینه مجزا پرداخت کنید. هتل ۴ ستاره آوان چیعلی چشم‌انداز زیبایی رو به شهر دارد و از تراس‌های موجود در اتاق‌ها می‌توانید چشم‌انداز بی‌نظیری از محیط اطراف را تماشا کنید. همان‌طور که اشاره شد، این هتل جزو هتل‌هایی است که در میان توریست‌ها مشهور است، بدین‌جهت بهتر است در هنگام خرید بلیط هواپیما نسبت به رزرو آن اقدام کنید. از امکانات مشهور این هتل می‌توان به پارکینگ رایگان، شاتل فرودگاهی، رستوران، اتاق‌های ضد سیگاری، روم سرویس و بار اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل آوان چیعلی ازمیر


در قسمت لابی این هتل بخش پذیرش به‌صورت ۲۴ ساعت دایر بوده و از میهمانان استقبال می‌کنند. همچنین در لابی می‌توانید از روم سرویس بهره‌مند شوید و انواع نوشیدنی‌ها و خوراکی‌ها را سفارش داده و در داخل اتاقتان میل کنید. فضای بیرونی و محوطه این هتل را باغ زیبایی تشکیل داده است که در این باغ صندلی چیده شده و در هنگام عصر می‌توانید بر روی این صندلی نشسته و محوطه را تماشا کنید. با توجه به امکانات ارائه‌شده در هتل Avwan Hotel Çiğli Izmir اینترنت قابل‌دسترس نیست، بدین‌جهت به مسافران پیشنهاد می‌شود تا در هنگام خرید سیم‌کارت ترکیه نسبت به فعال‌سازی اینترنت آن نیز اقدام کنند. پارکینگ اختصاصی این مجموعه نیز رایگان بوده و در اختیار مسافرانی قرار داده می‌شود که با ماشین شخصی سفر می‌کنند. لازم به ذکر است که برای بهره‌مندی از این پارکینگ نیازی به رزرو قبلی ندارید. پرسنل در این مجموعه به زبان‌های انگلیسی و ترکی استانبولی تسلط دارند و با برخورد خوش و صمیمی از میهمانان سراسر جهان استقبال می‌کنند.

امکانات تفریحی هتل


یکی از امکانات سرگرم‌کننده و تفریحی در این هتل جکوزی داغ است که برای بهره‌مندی از این امکانات باید هزینه مجزا پرداخت کنید، مطمئناً لحظات خوشی را تجربه خواهید کرد و بعد از کلی گشت‌وگذار می‌توانید در این قسمت به آرامش برسید.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


اتاق‌های موجود در داخل این هتل انواع گوناگونی دارند که عبارت‌اند از اتاق دلوکس، اتاق توئین دلوکس، اتاق توئین سوپرییر، اتاق کینگ سوپرییر، اتاق دوبل با حمام اسپا. همه اتاق‌ها در داخل این هتل با وسایل زیبا و شیک چیده شده‌اند و در هر یک از اتاق‌ها می‌توانید از امکاناتی نظیر کتری برقی، سیستم تهویه مطبوع هوا و تلویزیون بهره‌مند شوید. علاوه بر موارد ذکرشده می‌توان به حمام اختصاصی با وسایل مجهز اشاره کرد. در ورودی هر یک از اتاق‌های هتل Avwan Hotel Çiğli Izmir مسیر عبور و مرور ویلچر تعبیه‌شده است تا مسافرانی که مشکلات جسمانی دارند، از این امکانات بهره‌مند شوند. توجه داشته باشید که در برخی از اتاق‌های این هتل استعمال سیگار آزاد بوده و در برخی دیگر ممنوع است، بدین‌جهت در هنگام رزرو این هتل بهتر است در انتخاب اتاقتان دقت کافی داشته باشید.

رستوران هتل


در بخش صبحانه خوری در این رستوران وعده صبحانه به‌صورت سلف‌سرویس ارائه می‌شود.

فاصله هتل آوان چیعلی ازمیر تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا پارک کودک دینلمه: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا مرکز ماساژ اوزتورک: ۱.۷ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید ماوی باغچه: ۴.۷ کیلومتر
فاصله تا آرنا کارسیاکا: ۴.۸ کیلومتر
فاصله تا بندر ازمیر: ۱۲ کیلومتر


امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است