search
menu

هتل Alican 1 Hotel Izmir

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Alican 1 Hotel Izmir
امکانات و خدمات عمومی هتل آلیکان ازمیر
اتاق های هتل
امکانات سرگرمی رفاهی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آلیکان ازمیر تا اماکن و جاهای دیدنی

درباره هتل Alican 1 Hotel Izmir


ازمیر از شهرهای شناخته شده ترکیه است که به خاطر سواحل زیبا، آثار تاریخی و جاذبه های دیدنی ای که دارد توجه گردشگران، حتی مردم ترکیه را نیز به خود جلب و توانسته به یکی از مقاصد محبوب گردشگری این کشور تبدیل شود. کمی دورتر از مرکز شهر قدیم و در فاصله ۱۰ دقیقه ای از منطقه تجاری ازمیر، هتل میان رده آلیکان قرار گرفته که گاها با نام الیکان یا آلیجان هم شناخته می شود. آلیکان خدمات متنوع تجاری و کاری شامل کارکنان و پرسنل چند زبانه را ارائه می دهد. موقعیت هتل امکان دسترسی آسان به جاهای تجاری و جاذبه های گردشگری را به مهمانان خواهد داد.

امکانات و خدمات عمومی هتل آلیکان ازمیر


آلیکان با اینکه هتلی میان رده است اما امکاناتش شاید کمتر از حد انتظار باشد. در آلیکان خبری از استخر و خدماتی مانند کانسیرج نیست با این حال، امکاناتی را برای اقامت نسبتا راحت مهمانانش فراهم کرده. بخشی از هتل به عنوان فضای عمومی و اتاق تلویزیون در نظر گرفته شده و در سویی دیگر برای اینکه دود سیگار مهمانان را اذیت نکند، فضای مخصوص سیگار ایجاد شده است. این فضا باعث می شود تا مهمان سیگاری نیز با خیالی راحت و بدون نگرانی آسیب رساندن به دیگر مهمان سیگار بکشند. آلیکان خدمات و امکانات ویژه سالمندان و مهمانان توان یاب ندارد و تنها امکانش آسانسوری است که بین طبقات تعبیه شده.
دستگاه فتوکپی و فکس در هتل وجود دارد و برای استفاده از این دستگاه ها نیازی به خارج شدن از هتل نخواهید داشت. برای مهمانان صاحب کار امکانات برگزاری جلسات و میتینگ ها ایجاد شده است.
برای دسترسی به خدمات صرافی نیازی نیست که در شهر دنبال صرافی باشید چون هتل آلیکان خدمات تبدیل ارز را در اختیار مهمانانش قرار داده است. حتی امور گردشگری مانند خدمات تهیه بلیط هواپیما و خدمات تور در این هتل ارائه می شود. هتل آلیکان خدمات خشک شویی، لباسشویی و اتو را با پرداخت هزینا برای مهمانان انجام می دهد و خدمات نظافت آن به صورت روزانه در بخش های مختلف هتل انجام می شود.
مهمانانی که دارای خودروی شخصی هستند می توانند به جای پارکینگ های عمومی سطح شهر از پارکینگ اختصاصی و رایگان هتل استفاده کنند. دسترسی به اینترنت رایگان در محوطه های عمومی هتل در دسترس مهمانان است. پذیرش هتل نیز به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی مهمانان بوده و نهایت تلاش خود را برای تحویل هرچه سریعتر اتاق ها انجام می دهند.

اتاق های هتل


آلیکان در کل ۳ نوع اتاق استاندارد با ۱ سوئیت جونیور دارد. کوچک ترین اتاق هتل که برای مهمانان تک نفره مناسب به نظر می رسد، اتاق استاندارد سینگل است و بزرگ ترین اتاق هتل که برای مهمانان ۳ تا ۵ نفره مناسب است اتاق استاندارد تریپل بعلاوه سوئیت جونیور هستند.
امکانات اتاق های هتل


تمامی اتاق های آلیکان به سیستم تهویه مطبوع مجهز و دارای تلویزیون ال سی دی هستند. صندوق امانات نیز در تمامی اتاق ها قرار گرفته تا مهمانان وسیله های ارزشمند و گران بهای خود را باخیالی آسوده در اتاق بگذارند. خدمات بیدار باش، صبحانه در اتاق، تلفن، سشوار و مینی بار دیگر امکانات و خدمات اتاق ها هستند.

امکانات سرگرمی رفاهی هتل


هتل فاقد استخر است اما بخش اسپا آن در طول روز آماده است تا با خدمات ماساژ و سونا خستگی گشت و گذار در جاهای دیدنی استانبول را از تنتان بیرون کند.

رستوران هتل


آلیکان رستوران نسبتا کوچکی دارد که از ساعات اولیه صبح با مواد غذایی مقوی، صبحانه ای کامل و خوشمزه را به صورت بوفه در اختیار مهمانان می گذارد.

فاصله هتل آلیکان ازمیر تا اماکن و جاهای دیدنی


فاصله تا موزه آگورا ازمیر: ۰.۵ کیلومتر
فاصله تا میدان جمهوریت: ۱ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید کوناک پیر: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا موزه آتا تورک: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا موزه باستان شناسی ازمیر: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا مرکز فرهنگی آتا تورک: ۱.۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است