search
menu

هتل Perissia Hotel Cappadocia

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Perissia Hotel Cappadocia
امکانات و خدمات عمومی هتل پریسیا کاپادوکیا
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل پریسیا کاپادوکیا تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Perissia Hotel Cappadocia


هتل پریسیا کاپادوکیا، از هتل‌های ۵ ستاره خوب کاپادوکیا شهر بالن های رنگارنگ است که امکانات متنوع و لوکس برای مهمانان فراهم و اقامت خوش و به یادماندنی برایشان مهیا می‌کند. هتل به لحاظ موقعیت مکانی در جای بسیار خوبی از این شهر شگفت‌انگیز قرار گرفته و تا پارک ملی گورمه و غار کلیساهای معروفش به اندازه ۱۵ دقیقه رانندگی فاصله دارد. شب‌های گورمه بسیار زنده و جذاب است و تفریحات مهیج و متفاوتی به گردشگران ارائه می‌دهد. مقابل هتل نیز چشم‌انداز فوق‌العاده زیبایی از کاپادوکیا واقع شده است. کاپادوکیا مقصد جذاب و رمانتیک برای زوج‌ها به‌حساب می‌آید. اکثر زوج‌ها برای ماه عسلشان این شهر رؤیایی را انتخاب می‌کنند تا خاطره سفرشان منحصربه فرد و فراموش‌نشدنی باشد. اگر شما هم دوست دارید از شهر بالن‌ها بازدید کنید، پیشنهاد می‌شود برای تجربه اقامت خوش و شیک هتل پریسیا کاپادوکیا را رزرو کنید. این هتل امکانات و خدمات زیادی برای مهمانان خود در نظر گرفته و تمام تلاشش را برای جلب رضایت آن‌ها انجام می‌دهد. مهمانان در هتل پریسیا کاپادوکیا خود را همچون در خانه امن و راحت احساس می‌کنند و به‌راحتی به بازدید از جاهای دیدنی کاپادوکیا، بالن سواری، بازدید از موزه‌ها و اماکن تاریخی، عکاسی و ... می‌روند. همچنین، فاصله هتل تا فرودگاه کایسری تقریباً یک ساعت و تا شهر بزرگ «نِوشهیر» تقریباً ۲۰ دقیقه است. مهمانان می‌توانند علاوه بر کاپادوکیا، از جاذبه‌های این شهر نیز بازدید نمایند. در هتل Perissia Hotel Cappadocia اقامت خوش و دل‌چسب در انتظار مهمانان است و کارکنان با آغوش باز و صبوری از مهمانان پذیرایی و درخواست‌هایشان را برآورده می‌کنند.

امکانات و خدمات عمومی هتل پریسیا کاپادوکیا


در هتل پریسیا کاپادوکیا امکانات رفاهی متنوع برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده‌اند. مهمانانی که به‌جای خرید بلیط هواپیما، سفر با خودروی شخصی‌شان را ترجیح می‌دهند، می‌توانند از پارکینگ رایگان هتل استفاده کنند. دسترسی به اینترنت وای فای رایگان در سراسر هتل برای مهمانان امکان‌پذیر است. لابی هتل، واقع در همکف، دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش‌نشانی، اتاق چمدان، مرکز تجاری، مینی مارکت، آسانسور و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل به‌طور شبانه‌روزی در لابی هتل آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سؤالات و نیازهای آن‌ها است. مهمانان می‌توانند در هر ساعت از شبانه‌روز برای دریافت انواع خدمات از قبیل خدمات کانسرج، تور، تبدیل ارز، خدمات کودکیاری، اتو، لباس‌شویی، فکس، فتوکپی، برگزاری میتینگ‌ها و جلسه‌های کاری، خدمات شاتل فرودگاهی، کرایه خودرو، خدمات برای معلولین، روم سرویس و ... به پذیرش مراجعه نمایند. در محوطه بیرونی هتل نیز فضای سبز و تراس آفتاب در نظر گرفته شده تا مهمانان در زمان استراحت و تنفس از آن‌ها لذت ببرند. ضمناً، کارکنان هتل پریسیا کاپادوکیا به زبان‌های انگلیسی، ایتالیایی و ترکی مسلط هستند و به‌راحتی با مهمانان خارجی ارتباط برقرار می‌کنند. مهمانانی که قصد سفر به کاپادوکیا همراه حیوان خانگی‌شان را دارند، توجه داشته باشند که در این هتل حیوانات خانگی پذیرش نمی‌شوند.

اتاق های هتل


هتل پریسیا کاپادوکیا برای مهمانان اتاق‌های گوناگون و متناسب با سلیقه‌های متفاوت طراحی کرده است. دکوراسیون اتاق‌ها شیک و زیبا است و از ترکیب رنگ‌های خنثی و هماهنگ در طراحی اتاق‌ها استفاده شده است. اسباب و لوازم به کار گرفته شده در چیدمان اتاق‌ها باکیفیت و مطلوب هستند. کف اتاق‌ها با موکت یا پارکت چوبی پوشش یافته است. نظافت و تمیزی اتاق‌ها رضایت‌بخش هستند. ضمناً، مهمانان توجه داشته باشند استعمال دخانیات داخل اتاق‌ها ممنوع است. زمان تحویل اتاق‌ها در هتل پریسیا کاپادوکیا ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق‌ها ساعت ۱۲ ظهر است.

امکانات اتاق های هتل


در اتاق های هتل امکانات رفاهی اساسی نظیر مبلمان، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، صندوق امانات، مینی بار، قهوه/ چای‌ساز، میز تحریر، آباژور، تلفن، کمد لباس، دراور، سرویس بهداشتی خصوصی، حمام، حوله، لوازم بهداشتی، سشوار، دمپایی و ... وجود دارند.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


در این هتل یک سری فعالیت‌ها و امکانات سرگرمی برای مهمانان در نظر گرفته شده‌اند تا مهمانان با پرداختن به آن‌ها سرگرم شوند و حوصله‌شان برای لحظه‌ای سر نرود. دو استخر روباز و سرپوشیده در هتل وجود دارند که استفاده از آن‌ها برای مهمانان رایگان است و اطرافشان تخت و چترهای آفتاب قرار داده شده‌اند. استفاده از استخر روباز فصلی و استخر سرپوشیده در تمام سال است. خدمات ریلکسی شن و آرامش‌بخش مرکز اسپای هتل نظیر ماساژها، حمام ترک و ... برای تجربه روزی سرشار از حس خوب و سبکی عالی هستند. سالن بدن‌سازی هتل برای انجام تمرینات ورزشی بسیار مناسب است. همچنین، مهمانان می‌توانند با کرایه دوچرخه از هتل در خیابان‌های شهر رکاب بزنند. زمین روباز مخصوص بسکتبال، امکانات برای بازی‌های دارت، تنیس روی میز، بیلیارد و ... برای سپری کردن اوقات فراغت فوق‌العاده جذاب هستند. برای کودکان نیز زمین بازی در نظر گرفته شده تا مشغول بازی شوند و لذت ببرند. ضمناً، سالن زیبایی هتل انواع خدمات زیبایی، آرایشی و مراقبتی به مهمانان خانم و آقا ارائه می‌دهد.

رستوران هتل


دو رستوران در هتل پریسیا کاپادوکیا فعالیت می‌کنند و هرکدام در نوع خود عالی و بی‌نظیر هستند. در هر دو رستوران «کاپادوکیا Kapadokya» و «گورمه Goreme» انواع غذاهای ترکی، گریل و باربکیو به‌صورت بوفه‌ای در تمام وعده‌های اصلی در اختیار مهمانان قرار می‌گیرند و لذت غذاخوری را برایشان متفاوت‌تر و جذاب‌تر می‌کنند. بار نوشیدنی هتل نیز انواع میان وعده‌ها و نوشیدنی‌ها را برای مهمانان آماده و سرو می‌نماید.

فاصله هتل پریسیا کاپادوکیا تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه اورگوپ: ۱٫۵ کیلومتر
فاصله تا صومعه نیکولاس: ۱٫۷ کیلومتر
فاصله تا موزه روباز گورمه: ۷ کیلومتر
فاصله تا پارک ملی و تاریخی گورمه: ۷ کیلومتر
فاصله تا موزه فضای باز زلوه: ۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle ترنسفر فرودگاهی (رفت)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است