search
menu

هتل Ibis Styles Ambassador Myeongdong Seoul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Ibis Styles Ambassador Seoul Myeong-dong
امکانات و خدمات عمومی هتل ایبیس استایلز امباسادور
اتاق‌های هتل و امکانات اتاق‌ها
امکانات تفریحی و خدمات دیگر هتل
رستوران هتل
فاصله هتل ایبیس استایلز امباسادور میونگ دونگ از اماکن و جاذبه‌های دیدنی شهر

درباره هتل Ibis Styles Ambassador Seoul Myeong-dong


هتل ایبیس استایلز امباسادور سئول یکی از هتل‌های ۳ ستاره شهر سئول است که در منطقه میونگ دونگ واقع شده است. این هتل به اندازه ۲ دقیقه پیاده‌روی تا ایستگاه متروی میونگ دونگ (خط ۴) فاصله دارد. گردشگرانی که بلیط هواپیما سئول خریده‌اند، با اقامت در هتل ایبیس استایلز امباسادور دسترسی راحتی به جاذبه‌های دیدنی سئول مثل بازار نامدائمون، بازارچه گوانگجانگ، معبد جانگمیو و معبد جوگیسا خواهند داشت. از طرفی با ۵ دقیقه پیاده‌روی به منطقه خرید میونگ دونگ که از اصلی‌ترین مراکز خرید سئول به حساب می‌آید و برندهای مشهور دنیا را می‌توان آنجا پیدا کرد، ‌می‌رسند.

امکانات و خدمات عمومی هتل ایبیس استایلز امباسادور


هتل ایبیس استایلز امباسادور هتلی دارای پارکنیگ است که استفاده از این پارکینگ مستلزم پرداخت هزینه است. مهمانان با اقامت در این هتل می‌توانند از خدمات ترانسفر فرودگاهی بهره‌مند شوند و مسیر ۱ ساعته هتل تا فرودگاه را با دغدغه کمتری طی کنند. این هتل اینترنت رایگان، اتاق‌های خانواده، آسانسور، پذیرش ۲۴ ساعته، باشگاه و رستوران دارد و امکانات خود را برای افراد توان‌جو بهینه کرده است. هتل ایبیس استایلز امباسادور بیش‌ترین محبوبیت خود را مدیون پرسنل حرفه‌ای خود است. این کادر با خوش‌رویی در طول اقامت مهمانان از آن‌ها میزبانی می‌کنند و به زبان انگلیسی کاملا مسلط هستند.

اتاق‌های هتل و امکانات اتاق‌ها


هتل ایبیس استایلز امباسادور در سال ۲۰۱۴ و در ۲۱ طبقه ساخته شده است. این هتل در مجموع ۱۸۰ واحد اقامتی دارد و این واحدها شامل اتاق‌های استاندارد سینگل، دبل و سوپریور دبل هستند. در دکوراسیون این اتاق‌ها رنگ‌های گرم به کار رفته و هر آنچه برای اقامتی راحت بدان نیاز باشد، در اختیار مهمانان قرار داده شده است. این اتاق‌ها در متراژهای ۱۶ و ۲۴ مترمربعی هستند و پنجره‌های کف تا سقفشان نورگیری خوبی به آن‌ها داده است. امکاناتی نظیر مینی بار، چای‌ساز، گاو صندوق، تلویزیون صفحه تخت، میز کار و تهویه مطبوع در این اتاق‌ها گنجانده شده است و حمام‌های آن‌ها دارای سشوار، حوله، آینه و لوازم بهداشتی هستند. طبق بازخوردهای مثبتی که در نظرات ثبت شده مهمانان دیده می‌شود، هتل به امور نظافتی اتاق‌ها رسیدگی منظمی دارد.

امکانات تفریحی و خدمات دیگر هتل


مهمانان با رزرو هتل Ibis Styles Ambassador Seoul Myeong-dong می‌توانند همه‌روزه و به صورت رایگان در باشگاه هتل به روتین ورزشی خود ادامه دهند و در حین ورزش از تماشای چشم‌انداز زیبای شهر لذت ببرند. بعد از دوندگی‌های روزانه در سئول نیز به سونای هتل بروند و خستگی را از تن بیرون کنند. این هتل برای کسانی که به خاطر امور کاری به سئول سفر کرده‌اند، اتاق جلسه‌ای ۵۰ متر مربعی ارائه می‌دهد تا به راحتی جلسات یا کنفرانس‌های خود را در آن برگزار کنند. این اتاق تا ۷۰ نفر ظرفیت دارد. از دیگر امکانات و خدمات هتل ایبیس استایلز امباسادور میونگ دونگ می‌توان به تبدیل ارز، دوربین داربسته، نگهبانی ۲۴ ساعته، خدمات لاندری، فکس و کپی اشاره کرد.

رستوران هتل


در طبقه ۲۱ هتل رستورانی با محیط زیبا و دلنشین دایر است که غذاهای ارگانیک و تازه طبخ و سرو می‌کند و مهمانان می‌توانند در حالی که چشم‌اندازهای معرکه کوه‌های نامسان را می‌بینند، غذای خود را میل کنند. این رستوران ظرفیت ۸۰ نفری دارد و در وعده‌های ناهار و شام میزبان مهمانان است. صبحانه‌های هتل نیز در رستوران “La Mode” هتل به صورت سلف سرویس سرو می‌شوند. از آن‌جایی که اقامت در هتل ایبیس استایلز امباسادور میونگ دونگ همراه با ارائه صبحانه نیست، مهمانان باید برای صبحانه هزینه جدا پرداخت کنند. البته هزینه صبحانه کودکان کمتر از بزرگسالان است.

فاصله هتل ایبیس استایلز امباسادور میونگ دونگ از اماکن و جاذبه‌های دیدنی شهر

:
فاصله تا کلیسای میونگ دونگ: ۰.۳ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید میونگ دونگ آندرگراند: ۰.۴ کیلومتر
فاصله تا بازار نامدائمون: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا معبد جانگمیو: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا معبد جوگیسا: ۱.۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است