search
menu

هتل The Palace of the Lost City at Sun City Resort

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل The Palace of the Lost City at Sun City Resort
امکانات کلی هتل پالاس آف لاست سیتی
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل پالاس آف لاست سیتی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل The Palace of the Lost City at Sun City Resort


هتل ۵ ستاره شیک و مجلل پالاس آف لاست سیتی مقصدی افسانه‌ای در آفریقای جنوبی است که توسط رویاپردازان طراحی شده است. این هتل که در سال ۱۹۹۲ ساخته شد، از یک اسطوره باستانی از یک پادشاهی آفریقایی الهام گرفته است و از زمان ساخت تا کنون بازدیدکنندگان بسیاری را از سراسر جهان مجذوب خود کرده است. این کاخ امروزه در بقایای یک دهانه آتشفشانی قرار دارد که یک میلیون سال پیش فوران کرده است و توسط چهار کوه احاطه شده است. این کاخ در سان سیتی و در مجاورت پارک ملی پیلانسبرگ واقع شده است. به رنگ‌های بی نظیر، عاج‌های فیل مصنوعی، برنز و کریستال مجسمه‌سازی شده و آبشارهای جنگل فکر کنید.
با سقف‌های زیبا و کاشی‌های باستانی در کف از مقیاس و عظمت شاهکاری به این بزرگی شگفت زده خواهید شد. همه جزئیات از کاشی‌های معرق لابی و ترکیب ظریف رایحه‌های گیاهی گرفته تا چای‌های عالی هتل به دقت در نظر گرفته شده است و چشم هر بیننده‌ای را خیره می‌کند. وقتی در هتل The Palace of the Lost City at Sun City Resort اقامت دارید، دنیایی از حیات وحش را در آستانه خانه خود کشف خواهید کرد. دره امواج، پارک آبی سان سیتی و زمین گلف شهر گمشده از جاهای دیدنی نزدیک هتل هستند که توجه گردشگران بسیاری را به سوی خود جلب می‌کنند. در صورت خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به آفریقای جنوبی با اقامت در هتل مجلل پالاس آف لاست سیتی سفر بی نظیری را تجربه خواهید کرد.

امکانات کلی هتل پالاس آف لاست سیتی


این هتل مجلل برای آسایش و راحتی میهمانان خود خدماتی از قبیل پذیرش ۲۴ ساعته، آسانسور، صندوق امانات، سرویس اتاق، میز تور و انبار چمدان را ارائه می‌دهد. پارکینگ اختصاصی، اتاق‌های خانوادگی، رستوران، بار، اینترنت بی سیم رایگان و شاتل فرودگاهی از خدمات مشهور هتل پالاس آف لاست سیتی به شمار می‌آیند. توجه داشته باشید که ورود حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است. برای میهمانانی که از نظر جسمانی کم توان یا ناتوان هستند خدمات ویژه‌ای در نظر گرفته شده تا آن‌ها نیز همانند سایر مسافران اقامت راحتی در این هتل داشته باشند. در صورت نیاز به تبدیل ارز می‌توانید به صرافی هتل مراجعه کنید. یک مغازه خرید سوغاتی در هتل وجود دارد که می‌توانید برای دوستان و آشنایان خود از آن هدیه تهیه کنید. کشیدن سیگار در اتاق‌ها و مکان‌های عمومی ممنوع است به همین دلیل اتاق‌های مخصوصی برای افراد سیگاری تعبیه شده تا مزاحمتی برای دیگران ایجاد نکنند. اسپای رویال سالن دارای طیف وسیعی از درمان‌های زیبایی و ماساژ است. علاقمندان به ورزش می‌توانند از امکانات مرکز تناسب اندام هتل استفاده کنند. این هتل همچنین دارای یک استخر روباز برای بزرگسالان، یک استخر برای کودکان، باغ استوایی و یک زمین گلف ۱۸ سوراخه است که توسط گری پلیر طراحی شده است. بعد از شنا می‌توانید در صندلی‌های آفتاب کنار استخر دراز کشیده و استراحتی به بدن خود دهید.
پرسنل مجرب هتل The Palace of the Lost City at Sun City Resort به زبان‌های آفریقایی، انگلیسی، خوسا و زولو صحبت می‌کنند و با خوشرویی آماده استقبال از میهمانان هستند. علاوه بر خدمات ذکر شده در بالا، خدماتی از قبیل خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، فکس، فتوکپی و مرکز تجاری نیز در دسترس هستند. هزینه اقامت برای کودکان بالای ۱۳ سال به طور کامل دریافت می‌شود. تسلط کارکنان به زبان انگلیسی و رزرواسیون آنلاین و ایمن از دلایل انتخاب این هتل برای اقامت در این شهر هستند.

امکانات تفریحی هتل


هتل پالاس آف لاست سیتی دارای امکانات تفریحی متنوعی از جمله ساحل دست ساز دره امواج، زمین تنیس، پارک آبی، تورهای دوچرخه سواری و پیاده روی، باشگاه کودکان، مینی گلف، دارت، بیلیارد، کازینو و اتاق بازی برای پر کردن اوقات فراغت است. برای کودکان نیز زمین بازی در داخل و محیط بیرونی هتل و کانال‌های تلویزیونی مخصوص کودکان در نظر گرفته شده است.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


این هتل دارای انواع اتاق‌های خانوادگی، اتاق توئین لوکس، اتاق سوپریور لوکس، اتاق سوپریور لوکس رو به استخر، سوئیت جونیور، سوئیت رویال، سوئیت سوپریور، سوئیت آفریقایی و سوئیت کینگ است. همه اتاق‌ها و سوئیت‌ها مجهز به تهویه مطبوع بوده و با سلیقه و دکوراسیون گرم آفریقایی تزیین شده‌اند. هر اتاق دارای تلویزیون ماهواره ای، کمد لباس، چای ساز و قهوه ساز، گاوصندوق و مینی بار است. حمام اختصاصی شامل دوش، حوله، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان است. برخی از واحدها سونا دارند.

رستوران هتل


هتل پالاس آف لاست سیتی رستورا‌ن‌‌های مختلفی را برای سرو غذاهای محلی و بین المللی ارائه می‌دهد. رستوران‌ کریستال کورت که غذاهای سنتی آفریقای جنوبی را سرو می‌کند. رستوران Plume، غذاهای محلی و مدرن را با غذاهای آفریقایی-فرانسوی ترکیب می‌کند و تلفیقی خوش طعم را ایجاد می‌کند. این رستوران شیک یک بار نیز دارد. منو‌های رژیم غذایی، عصرانه و غذای کودک نیز در صورت درخواست در اختیار میهمانان قرار می‌گیرد.

فاصله هتل پالاس آف لاست سیتی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا دره موج‌ها: ۱ کیلومتر
فاصله تا پارک آبی سان سیتی: ۲ کیلومتر
فاصله تا سد ماکوروانه: ۹.۲ کیلومتر
فاصله تا سد مانکوه: ۹.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است