search
menu

هتل Hotel Boss Singapore

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel Boss Singapore
امکانات کلی هتل باس سنگاپور
امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
امکانات تفریحی هتل
فاصله هتل Boss تا جاذبه های نزدیک

درباره هتل Hotel Boss Singapore


کوچکترین کشور در جنوب شرقی آسیا، به دلیل جاذبه های گردشگری فراوان سالانه گردشگران بسیاری را جذب میکند؛ پس بدون لحظه ای درنگ یک بلیط هواپیما تهیه کنید، به سنگارپور سفرکرده و اقامت خوشی را در هتل باس تجربه کنید. هتل ۴ ستاره‌ی Hotel Boss Singapore در خیابان زیبای ویکتوریا قرار گرفته و با توجه به امکانات بی نظیرش، توانایی جذب مسافران زیادی را دارد.

امکانات کلی هتل باس سنگاپور


هتل Boss از امکانات رفاهی و تفریحی فوق العاده‌ای برخوردار است که میتواند رضایت مهمانان خود را جلب کرده و جایگاه خود را در بین هتل های محبوب کشور سنگاپور حفظ کند. هتل Boss از امکاناتی مانند رستوران، کافه، استخر روباز، باغ، پارکینگ، سالن همایش، باشگاه بدنسازی، صرافی، صندوق امانات، خشکشویی، آسانسور، مرکز خرید، محوطه مخصوص برای سیگار، پذیرش ۲۴ ساعته، تراس، استخر سرپوشیده، سالن بازی کودکان و ... برخوردار است. کارکنان هتل مسلط به چندین زبان زنده‌ی دنیا هستند که در نوع خود بی نظیر و ستودنی است.

امکانات اتاق های هتل


در اتاق های زیبای این هتل چهار ستاره امکانات زیادی وجود دارد.
در سرویس بهداشتی اتاق های Hotel Boss؛ حوله، صابون، انواع شامپوها، مایع دستشویی و دمپایی وجود دارد. بعضی اتاق ها دارای آشپزخانه مجهزی هستند که به شما امکان آشپزی در سوییت خود را می‌دهد. برای علاقه مندان به قهوه یک دستگاه قهوه ساز مدرن در آشپزخانه هر اتاق قرار داده شده است که میتواند امتیازی فوق‌العاده برای اتاق یک هتل باشد.
خدمات رسانی ۲۴ ساعته درب اتاق، نور پردازی زیبا و جذاب و طراحی عالی فضای اتاق ها از دیگر امکانات اتاق های هتل Hotel Boss Singapore است.

رستوران هتل


رستوران هتل باس سنگاپور بسیار جالب و دیدنی است. این رستوران از چندین بخش و رستوران تخصصی تشکیل شده است که میتواند پاسخگوی هر سلیقه و ‌ذائقه ای باشد.
از ویژگی های بارز این رستوران تنوع غذاهای ملل است؛ شما میتوانید هرنوع غذایی که مد نظرتان است را سفارش دهید و لذت ببرید.
رستوران MFC، رستوران غذاهای غربی است. اگر رژیم دارید میتوانید از این بخش استفاده کنید زیرا دنیای غذاهای لقمه ای است. خدمات رسانی پرسنل این بخش نیز در نوع خود فوق العاده است؛ همچنین فضای رستوران کاملا پاکیزه و استریل شده است.
رستوران نانجینگ‌ یکی دیگر از رستوران های زیبا، مجهز و مدرن هتل باس سنگاپور است. اگر به غذاهای چینی علاقه دارید به این بخش از هتل بروید و از تنوع غذاهای چینی رستوران نانجینگ هتل باس سنگاپور لذت ببرید. غذاهای دریایی چینی مانند سوشی نیز در این رستوران سرو میشود؛ این بخش از رستوران نیز کاملا استریل شده و با کادری مجرب فعالیت میکند.
رستوران نانجینگ رستورانی بسیار لوکس و‌زیبا است که بخش وی آی پی نیز دارد و شما میتوانید در این بخش به طور خصوصی غذای مورد علاقه خودتان را میل کنید؛ همچنین این رستوران آماده به خدمت برای مهمانی های شما است و سرویس تشریفاتی کاملا مجهزی نیز دارد.
رستوران مایا یکی دیگر ازرستوان های هیجان انگیزاین مجموعه است که علاقمندان به غذاهای هندی میتوانند تجربه ی خوبی از تست غذاهای موردعلاقه شان داشته باشند.
این رستوران انواعی از غذاهای تند هندی را سرو میکند، همچنین میتوانید نوشیدنی های متنوعی را در این بخش میل کنید.

امکانات تفریحی هتل


هتل باس سنگاپور برای تفریحات مهمانان خود اقدامات شایانی انجام داده است.
اگر علاقه مند به شنا هستید میتوانید از استخرهای این مجموعه به صورت رایگان استفاده کنید. استخرها شامل دو‌‌ استخر روباز و سرپوشیده است که بستگی به انتخاب شما دارد. سونا و جکوزی نیز جزو استخر سرپوشیده هستند که میتوانید از آنها استفاده کنید.
اگرخرید در سفریکی از دغدغه های شماست نگران نباشید؛ چراکه در این هتل چندین مرکز خرید وجود دارد که میتوانید تجربه‌ی خریدی کامل و با کیفیت را داشته باشید.
این هتل مناسب کسانی است که به سلامتی خود اهمیت میدهند زیرا در بخشی از هتل boss singapore باشگاهی مجهز قرار گرفته که تمامی لوازم مورد نیاز برای یک ورزش حرفه ای را دارد؛ تردمیل، وزنه‌ با وزن های متفاوت و ... از انواع وسایل این باشگاه مجهز و لوکس هستند.
کودکانی که همراه با خانواده به سنگاپور می آیند و این در این هتل اقامت میکنند، میتوانند از زمین بازی مخصوص کودکان استفاده کرده و از فضای مهیج و مفرح این بخش از هتل استفاده کنند.
وای فای رایگان در اتاق ها و لابی هتل وجود دارد که مسافرین امکان استفاده از آن را دارند و میتوانند در مواقعی که در هتل هستند به وب گردی بپردازند. با خرید آنلاین بلیط هواپیما خارجی به مقصد سنگاپورو اقامت در هتل Boss، سفری بینظیر را تجربه کنید.

فاصله هتل Boss تا جاذبه های نزدیک


فاصله تا خیابان عرب: ۷۵۰ متر
فاصله تا استادیوم جلان بسار: ۱ کیلومتر
فاصله تا مسجد عبدالغفور: ۱/۱ کیلومتر
فاصله تا دریاچه روچر: ۳/۵ کیلومتر
فاصله تا پارک لند: ۱/۷ کیلومتر
اگر مایل به برنامه ریزی سفر به کشور سنگاپور هستید، پیشنهاد می‌کنیم، حتما مقاله راهنمای سفر به سنگاپور را مطالعه کنید.
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است