search
menu

هتل Copthorne King's Hotel Singapore

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
معرفی هتل Copthorne King's Hotel Singapore
امکانات هتل کپترون کینگ
خدمات هتل کپترون کینگ
واحدهای اقامتی هتل
امکانات واحدهای اقامتی هتل
فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل کپترون کینگ سنگاپور

معرفی هتل Copthorne King's Hotel Singapore


سنگاپور یکی از کشور های فوق العاده پیشرفته در جهان است. با وجود اینکه این کشور وسعت زیادی ندارند اما سطح مدرنیته بسیار بالایی برخوردار است. این کشور مقصد بسیاری از مسافرانی است که به شکوه و تجمل را دوست دارند و از اقامت در هتل های لوکس یا صرف غذا در رستوران های فوق رؤیایی لذت می برند و دوست دارند سفری متفاوت را تجربه کنند. هتل کپترون کینگ سنگاپور یکی از هتل های ۴ ستاره و دور تر از هیاهو و سرو صدای مرکز این شهر قرار گرفته است. موقعیت این هتل به مهمانان این اجازه را می دهد که تا هر زمان که بخواهند به گشت و گذار و تفریح در مناطق شهری بپردازند و هر زمان که احساس به آرامش بیشتری داشتند به هتل بازگردند و یک اقامت همراه با آسایش را تجربه کنند.
در واقع می توان گفت مسافران با اقامت در این هتل می توانند از هر دو رکن تماشای شکوه صنعت و مدرنیته شهر و آرامش و سکوت به دور از هیاهوی هتل بهره مند شوند. شما می توانید با خرید بلیط هواپیما خارجی و سفر به جزیره ای پر از هیجان، با اقامت در هتل Copthorne King's Hotel Singapore سفری بی نظیر و خاطره انگیز را تجربه کنید.

امکانات هتل کپترون کینگ


امکانات رفاهی گسترده هتل کپترون کینگ سنگاپور سالیانه مسافران زیادی را به خود جذب می کند. این هتل دارای استخر های روباز است که در تمامی فصول سال قابل استفاده هستند و به صورت رایگان در اختیار مهمانان قرار می گیرند تا هر زمان که بخواهند از آن استفاده کنند. همچنین استفاده از وای فای نیز در تمام اتاق ها و فضاهای عمومی و مشترک، برای ساکنان هتل رایگان است. از دیگر امکانات رایگان هتل نیز می توان به پارکینگ آن اشاره کرد.
هتل Copthorne King's Hotel Singapore دارای سه رستوران مجهز است که انواع غذاهای لذیذ با طعم دلچسب و به یادماندنی را به مهمانان ارائه می دهد. سالن کنفرانس مجللی که در هتل کپترون کینگ وجود دارد این امکان را برای مهمانان فراهم می سازد تا جلسات کاری و تجاری خود را نیز در هتل برگزار کنند. همچنین این هتل دارای یک مرکز تجاری بزرگ و مجلل است که مهمانان می توانند در زمان اوقات فراغت خود در آنجا به گشت و گذار و تفریح بپردازند و از سفر لذت ببرند. از دیگر امکانت ویژه موجود در هتل می توان به داشتن سونا، جکوزی، آب گرم، سالن تناسب اندام، صندلی های آفتابگیر ساحلی و... اشاره کرد.

خدمات هتل کپترون کینگ


این هتل علاوه بر امکانات گسترده ای که دارد خدمات وسیعی را نیز به مهمانان ارائه می دهد. رفتار گرم و صمیمانه پرسنل با مسافران بسیار به یادماندنی است و حس خوشی از اقامت در هتل را به مهمانان منتقل می کند. پذیرش هتل نیز به صورت ۲۴ ساعته فعال است و به چهار زبان انگلیسی، چینی، مالایایی و فیلیپینی به مهمانان خدمات ارائه می دهد.
از خدمات پذیرایی هتل کپترون کینگ سنگاپور می توان به خدمات خانه داری روزانه، پرس شلوار، سرویس خشکشویی، سرویس اتو، سرویس دربان، تبدیل ارز، محل نگهداری چمدان، فتوکپی، اتاق های غیر سیگاری، منطقه مخصوص سیگار کشیدن، روزنامه و... اشاره کرد. لازم به ذکر است که این هتل علاوه بر راحتی، امنیت کامل را نیز به مسافران خود هدیه می کند. شما می توانید با تهیه بلیط هواپیما و سفر به این کشور زیبا از خدمات متنوع هتل Copthorne King's نیز بهره مند شوند.

واحدهای اقامتی هتل


این هتل دارای واحد های اقامتی مختلفی است که تمامی آنها مجهز هستند و هر نوع امکاناتی را که برای یک سفر چند روزه به یادماندنی لازم است در اختیار مسافران قرار می دهند. از انواع واحد های اقامتی هتل کپترون کینگ سنگاپور می توان به اتاق دونفره لوکس با بالکن، اتاق ملکه، اتاق دوقلو، اتاق استودیو و اتاق خانوادگی با بالکن اشاره کرد.

امکانات واحدهای اقامتی هتل


شما می توانید یک اقامت کاملا راحت را در واحد های اقامتی هتل کپترون کینگ سنگاپور تجربه کنید. از امکانات گسترده این اتاق ها می توان به چای ساز و قهوه ساز، فرش، مبلمان، تلویزیون صفحه تخت، میز مطالعه، تلفن و... اشاره کرد.

فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل کپترون کینگ سنگاپور


فاصله اسکله رابرتسون تا هتل : ۰٫۵ کیلومتر
فاصله تئاتر رپرتوری سنگاپور تا هتل: ۰٫۶ کیلومتر
فاصله بازار تیونگ باهرو تا هتل : ۰٫۷ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است