search
menu

هتل Waldorf Astoria Amsterdam

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل والدورف آستوریا آمستردام
امکانات هتل والدورف آستوریا
اتاق های هتل والدورف آستوریا آمستردام
امکانات اتاق های هتل والدورف آستوریا آمستردام
امکانات تفریحی و ورزشی هتل والدورف آستوریا آمستردام
رستوران های هتل والدورف آستوریا آمستردام
فاصله هتل والدورف آستوریا آمستردام تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل والدورف آستوریا آمستردام


هتل والدورف آستوریا آمستردام هتل پنج ستاره لوکس است و دقیقا در مرکز شهر آمستردام در کشور هلند واقع شده است. یکی از مهم ترین ویژگی های این هتل وجود وای فای رایگان، استخر سرپوشیده و اجاره خودرو و پذیرش ۲۴ ساعته است. در منطقه ای که این هتل قرار گرفته است جزو مکان هایی است که به پیاده روی علاقه دارند و به معماری اهمیت می دهند. Waldorf Astoria Amsterdam Hotel یکی از هتل های خاص آمستردام برای گردشگران به شمار می رود. طراحی منحصر به فرد این هتل همه بینندگان را به سوی خود جذب می کند.
در فضای بیرونی این هتل از نمای آجری به شکل بسیار ساده طراحی شده است؛ تا حدی که در لحظه اول برایتان سوال ایجاد خواهد شد یا اینکه دوباره به بیرون برگشته و نام هتل را چک خواهید کرد که شاید آدرس را اشتباهی رفته باشید؛ برایتان سوال برانگیز خواهد بود که آیا این هتل واقعا ۵ ستاره است؟ اما همین که وارد شوید محو تماشای محیط و دیزاین داخل ساختمان خواهید شد، این هتل به قدری زیبا است که شما را شگفت زده خواهد کرد. گچ بری های حرفه ای با رنگ آمیزی های دلنشین و آرامبخش شما را به وجد خواهد آورد و از خرید بلیط هواپیما و سفر به شهر آمستردام خوشحال خواهید شد.

امکانات هتل والدورف آستوریا


از امکانات مشهور این هتل می توان به شاتل فرودگاهی، خدمات آرایشی ، سالن ماساژ و اسپا، مرکز تناسب اندام، خدمات شستشو و خشکشویی، اتو و واکس با هزینه اضافی، پارکینگ، تراس، باغ، اتاق های مخصوص سیگاری ها، کرایه دوچرخه، نگهداری از کودک ، موزیک زنده و ….. اشاره کرد .این هتل مجهز به آسانسور، پذیرش ۲۴ ساعته، روم سرویس، اتاق کنفرانس، نگهداری چمدان ها، میز تور، تبدیل ارز و مرکز بیزینس امکان پذیر است. دسترسی به اینترنت وای فای در سرتاسر این هتل امکان پذیر است. باغ موجود در این هتل برای استراحت و ریلکس کردن در فضای باز است. برای مسافرانی که با خوروی شخصی این هتل را انتخاب می کنند، محلی به عنوان پارکینگ در نظر گرفته شده است. اجازه بردن حیوانات خانگی به این هتل به شرط اطلاع قبلی است که باید هزینه اضافی پرداخت کنید. تورهای گردشگری و دوچرخه سواری در این هتل دایر است. پرسنل مجرب این هتل به زبان های آلمانی، انگلیسی، اسپانیایی، فرانسوی مسلط هستند.

اتاق های هتل والدورف آستوریا آمستردام


این هتل ۹۳ اتاق دارد و طراحی اتاق ها به رنگ های طوسی ، سفید ، آبی آسمانی و رنگ کرم هستند. اتاق ها عبارتند از اتاق کینگ سوپرییر پلاس، سوئیت کینگ یک خوابه، اتاق دولوکس کینگ، سوئیت کینگ جونییر، اتاق کینگ پریمییر، اتاق توئین گرند پریمییر، اتاق دولوکس کوئین، اتاق سوپرییر کینگ، سوئیت کینگ جونییر، سوئیت تک خوابه کینگ.

امکانات اتاق های هتل والدورف آستوریا آمستردام


همه اتاق ها همه روزه به صورت رایگان نظافت روازنه دارند و شامل تهویه مطبوعی بوده و در دمای متعادلی هستند. همچنین در همه اتاق ها می توانید به گاوصندوق، مینی بار، یخچال، چای ساز، قهوه ساز دسترسی داشته باشید. سرویس اتو نیز در اتاق ها قرار داده شده تا در صورت نیاز استفاده کنید. موارد دیگری مانند تلویزیون، تلفن، رادیو، اینترنت وای فای، حمام، توالت فرنگی، دوش، سشوار، وسایل بهداشتی حمام و حوله در همه اتاق ها موجود است. اتاق های خانواده در هتل والدورف آستوریا مناسب خانواده ها با فرزندان است.

امکانات تفریحی و ورزشی هتل والدورف آستوریا آمستردام


استخر سرپوشیده این هتل برایتان سرزندگی و شادابی می آورد. چندین سرگرمی دیگر نیز در این هتل وجود دارد؛ مانند باشگاه بدنسازی، مرکز اسپا، سونا، حمام بخار، سالن زیبایی و آرایشی، خدمات ماساژ، مانیتکور، پدیکور.

رستوران های هتل والدورف آستوریا آمستردام


در این هتل چندین رستوران وجود دارد؛ رستوران این هتل برایتان غذاهای بین المللی و محلی سرو می کند و مطمئن باشید با بهترین روش پخت می شوند. غذاهای این هتل بسیار فوق العاده و لذیذ و خوشمزه هستند. رستوران Goldfinch غذاهای بین المللی به صورت منویی ارائه می دهد. رستوران Spectrum نیز غذاهای بین المللی به صورت منویی سرو می کند. رستوران Peacock مخصوص غذاهای بین المللی به صورت منویی است. همچنین Vault نیز غذاهای بین المللی به صورت منویی سرو می شود.

فاصله هتل والدورف آستوریا آمستردام تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله هتل والدورف آستوریا آمستردام تا موزه ریکس: ۱٫۶ کیلومتر
فاصله هتل والدورف آستوریا آمستردام تا کانال بلت: ۱٫۸ کیلومتر
فاصله هتل والدورف آستوریا آمستردام تا وندلاپارک: ۲ کیلومتر
فاصله هتل والدورف آستوریا آمستردام تا موزه اشتدلیک: ۳ کیلومتر
فاصله هتل والدورف آستوریا آمستردام تا آدام تورن: ۸ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است