search
menu

هتل Savoy Hotel Amsterdam

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل ساووی آمستردام
امکانات هتل ساووی آمستردام
اتاق های هتل ساووی آمستردام
امکانات اتاق های هتل ساووی آمستردام
فاصله هتل ساووی آمستردام تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل ساووی آمستردام


هتل ساووی، هتل سه ستاره لوکس در شهر آمستردام هلند است که در منطقه سرسبز و جنوبی مرکز شهر آمستردام واقع شده است. این هتل به دلیل فاصله ۱۰ دقیقه ای با مرکز شهر آمستردام به وسایل نقلیه عمومی دسترسی آسانی دارد و برای گشت و گذار می توانید به راحتی از این وسایل نقلیه استفاده کنید.

امکانات هتل ساووی آمستردام


در میان همه امکانات هتل ساووی می توان به اینترنت وای فای اشاره کرد که در تمام نقاط قابل دسترسی است. به قسمت پذیرش هتل ساووی می توانید به صورت ۲۴ ساعته دسترسی داشته باشید و همچنین در قسمت لابی میز بیلیارد برای بازی وجود دارد؛ اگر سوالی یا درخواستی داشتید با تلفن موجود در اتاق ها می توانید با قسمت پذیرش در ارتباط باشید که همین کار باعث رضایتمندی بیشتر گردشگران می شود. از امکانات مشهور این هتل می توان به وجود پارکینگ اشاره کرد و برای آن دسته از مسافرانی مناسب است که با اتومبیل خود سفر می کنند؛ البته باید برای این کار هزینه پرداخت نمایند. همچنین می توان به وجود آسانسور در هتل ساووی آمستردام اشاره کرد که دسترسی به طبقات را برایتان آسان تر می کند.
اجازه بردن حیوانات خانگی تان را به همراه خود به هتل ساووی آمستردام ندارید. امکاناتی چون کرایه ماشین، نگهداری چمدان ها، خدمات بلیط و خدمات تور و انجام فکس و کپی با هزینه اضافی امکان پذیر است. همچنین امکاناتی نظیر تجهیزات اولیه پزشکی و محلی برای درمان های سرپایی مسافران دایر است. برای آن دسته از مسافرانی که در هنگام خرید آنلاین بلیط هواپیما به رزرو هتل اقدام می کنند، باید مژده دهیم که امکان رزرو این هتل از راه دور و به صورت آنلاین امکان پذیر است. پرسنل مجرب هتل ساووی آمستردام به زبان های عربی، آلمانی، انگلیسی، فرانسوی، هلندی و ترکی تسلط دارند.

اتاق های هتل ساووی آمستردام


در هتل ساووی آمستردام چندین نوع اتاق وجود دارد که با توجه به تعدادتان و سلیقه تان می توانید اقدام به رزرو اتاق کنید؛ اتاق ها در این هتل عبارتند از اتاق دوبل کوچک، اتاق توئین، اتاق دوبل، اتاق چهاروجهی، اتاق خانواده، اتاق توئین زیرزمینی.

امکانات اتاق های هتل ساووی آمستردام


همه اتاق های هتل بسیار مجهز هستند و برای اقامت در هنگام سفرهای تفریحی و کاری Savoy Hotel Amsterdam می تواند انتخاب مناسبی باشد تا مسافران لحظات خوشی را تجربه کنند. اتاق های هتل ساووی به تهویه مطبوع مجهز هستند و همه روزه به صورت رایگان نظافت می شوند، ولی اگر مسافران به هر دلیلی خواستار لغو نظافت روزانه باشند می توانند با مراجعه به قسمت پذیرش درخواست خود را بیان کرده و از نظافت روزانه جلوگیری به عمل آید یا اینکه می توانند در مدت اقامت خود روز و ساعت مشخصی را برای نظافت انتخاب کنند. همچنین همه اتاق ها سیستم گرمایش و سرمایش دارند. در اتاق ها سیستم دودیاب کار گذاشته شده است و به همین دلیل استعمال سیگار در این هتل امکان پذیر نیست، در عوض محلی برای افراد سیگاری تعبیه شده است. همچنین برای وسایل گرانبهای خود گاوصندوق در اتاق ها گذاشته شده تا با خیال راحت هنگام گشت و گذار وسایلتان را داخل آن بگذارید. در هتل ساووی آمستردام این یقین به مسافران داده می شود که در زمان اقامت وسایل بهداشتی و وسایل حمام به طور مرتب عوض شده و با مواد شیمیایی به شستشو می پردازند.
در اتاق های هتل ساووی آمستردام به تلویزیون و ماهواره دسترسی خواهید داشت. همه اتاق ها عایق صدا هستند و علاوه بر تختخواب، محل های برای استراحت و نشستن به صورت صندلی و کاناپه قرار داده شده است. همچنین در اتاق ها چای ساز و قهوه ساز همراه با مینی بار دایر است. در اتاق ها میزکار وجود دارد تا در سفر کاری تان استفاده کنید. در هر اتاق حمام اختصاصی همراه با دوش، وان، حوله و وسایل بهداشتی وجود دارد.

فاصله هتل ساووی آمستردام تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله هتل ساووی آمستردام تا موزه ریکس: ۱٫۶ کیلومتر
فاصله هتل ساووی آمستردام تا موزه اشتدلیک: ۱٫۸ کیلومتر
فاصله هتل ساووی آمستردام تا وندلاپارک: ۲٫۳ کیلومتر
فاصله هتل ساووی آمستردام تا کانال بلت: ۴ کیلومتر
فاصله هتل ساووی آمستردام تا میدان دام: ۵٫۴ کیلومتر
فاصله هتل ساووی آمستردام تا تپه توچنیسکی: ۶٫۱ کیلومتر

امکانات هتل
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است