search
menu

هتل Sofitel Legend The Grand Amsterdam

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل سوفیتل لجند گرند آمستردام
امکانات هتل سوفیتل لجند گرند آمستردام
اتاق های هتل سوفیتل لجند گرند آمستردام
امکانات اتاق های هتل سوفیتل لجند گرند آمستردام
رستوران های هتل سوفیتل لجند گرند آمستردام
امکانات تفریحی و رفاهی هتل سوفیتل لجند گرند آمستردام
فاصله هتل سوفیتل لجند گرند آمستردام تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل سوفیتل لجند گرند آمستردام


هتل ۵ ستاره سوفیتل لجند گرند آمستردام یکی از لوکس ترین و بهترین هتل های آمستردام است؛ آمستردام شهر زیبای اروپایی میزبان میلیون ها گردشگر از سراسر دنیاست. شهر زیبایی آمستردام پایتخت کشور هلند دارای جاذبه های دیدنی زیبایی است که همانند کارت پستال با مناظر زیبا در تمام جهان شهرت دارند. خیابان های شهر آمستردام دارای پیاده روهای فوق العاده زیباست که مملو از توریست است. گردشگران زیادی برای بازدید از این شهر زیبا، جذابیت ها، معماری و جاذبه های دیدنی با خرید بلیط هواپیما سفر می کنند، البته در طی هر سفری انتخاب اقامتگاه مناسب یکی از ضرورت ها محسوب می شود. جالب اینجاست شهر آمستردام تنوع زیادی در اقامتگاه و هتل برای انواع سلیقه ها و بودجه ها دارد، هر نوعی گردشگری در این شهر هتل باب میل خود را پیدا می کند.
در این مقاله می خواهیم یکی از مناسب ترین هتل شهر آمستردام را برایتان معرفی کنیم تا با آگاهی کامل اتاق رزرو کرده و اقامت خوشی داشته باشید؛ این مورد نیز در ذهنتان باشد که به خاطر رشد صنعت توریسم در شهر آمستردام، هتلداری این شهر در حال تغییر و گسترش است. هتل سوفیتل لجند گرند آمستردام دقیقا در مرکز تاریخی شهر آمستردام و در میان دو کانال آب مشهور و نزدیک میدان دام قرار گرفته است. در نزدیکی این هتل ایستگاه اتوبوس قرار دارد که تنها با ۵۰ متر فاصله تا ایستگاه به جاذبه های متفاوت دسترسی خواهید داشت، حتی به فرودگاه نیز فاصله ۲۰ دقیقه ای دارد. هتل سوفیتل لجند گرند آمستردام در سال ۱۵۷۸ به عنوان صومعه ساخته شده و برای مدتی به عنوان اقامتگاه سلطنتی برای تاج گذاری در اروپا بکار رفته است. هتل سوفیتل لجند گرند آمستردام به عنوان هتلی یونیک به سبک آنگلو فرانسوی ساخته شده است که بسیار زیبا و تاریخی است.

امکانات هتل سوفیتل لجند گرند آمستردام


از دلایل اصلی انتخاب هتل سوفیتل لجند گرند آمستردام می توان به اینترنت وای فای رایگان، مرکز اسپا، پارکینگ، ورود حیوانات خانگی، باشگاه بدنسازی و اتاق هایی با سنسور دودیاب اشاره کرد. در هتل سوفیتل لجند گرند آمستردام قسمت پذیرش به صورت ۲۴ ساعته دایر است و خدماتی مانند نگهداری چمدان ها، آسانسور و رستوران نیز وجود دارد. در فضای بیرونی هتل می توان به تراس، باغ و مبلمان چیده شده اشاره کرد که می توانید در هنگام عصر یا شب استراحت کنید. برای ورود حیوانات خانگی در Hotel Sofitel Legend The Grand Amsterdam باید هزینه مربوطه را پرداخت کنید. همچنین در هتل سوفیتل لجند گرند آمستردام گالری های هنری به صورت موقت برگزار می شود. خدمات تور، تبدیل ارز، نگهداری کودکان در این هتل وجود دارد و اینکه خدماتی چون لباسشویی، خشکشویی، اتو و واکس نیز با هزینه اضافی امکان پذیر است و اینکه امکان کرایه اتومبیل در این هتل دایر است تا از اطراف و جاذبه های گردشگری شهر بازدید کنید.

اتاق های هتل سوفیتل لجند گرند آمستردام


اتاق های موجود در این هتل عبارتند از اتاق توئین سوپرییر با چشم انداز شهر، باف و حیاط، اتاق کوئین سوپرییر با چشم انداز شخر، باغ و حیاط، اتاق سنگل کلاسیک با چشم انداز باغ، هاوس کانال، اتاق لوکس، سوئیت کینگ جونییر، اتاق سوپرییر با چشم انداز کانال، سوئیت اپرا با چشم انداز باغ و اتاق خانواده.

امکانات اتاق های هتل سوفیتل لجند گرند آمستردام


هتل سوفیتل لجند گرند آمستردام دارای ۱۱۳ اتاق بزرگ و بسیار خاص هستند، زیرا دارای پنجره های بزرگ و سقف های بلند و کف پوش هستند. اتاق های هتل سوفیتل لجند گرند آمستردام شامل نظافت روزانه رایگان، تهویه مطبوع است و اینکه به تلویزیون، مینی بار، گاوصندوق و اینترنت، چای ساز و قهوه ساز و کاناپه دسترسی خواهید داشت. هر صبح روزنامه به اتاق ها تحویل داده می شود و امکان سرو صبحانه نیز در اتاق ها وجود دارد. صدای هشدار در هنگام دود بلند می شود، بنابراین در اتاق ها اجازه سیگار کشیدن ندارید و باید در محل های تعبیه شده سیگار بکشید. همچنین اتاق ها عایق صدا هستند. سیستم سرمایش و گرمایش در اتاق ها وجود دارد. در همه اتاق ها حمام اختصاصی با وان، دوش، وسایل بهداشتی، حوله ، سشوار وجود دارند.

رستوران های هتل سوفیتل لجند گرند آمستردام


هتل سوفیتل لجند گرند آمستردام دارای دو رستوران بی نظیر است که مخصوص غذاهای دریایی است. رستوران Bridges غذاهای اروپایی در وعده های صبحانه، میان وعده، ناهار و شام به صورت منویی ارائه می دهد و رستوران Oriole غذاهای اروپایی به صورت منویی سرو می کند.

امکانات تفریحی و رفاهی هتل سوفیتل لجند گرند آمستردام


خدمات و امکاناتی مانند سلامت و سالن آرایشی و زیبایی، مانیکور و پدیکور، مرکز اسپا، اتاق ریلکس، حمام بخار و حمام ترکی، ماساژ، سونا در این هتل وجود دارند، همچنین برای افراد ویلچری نیز امکاناتی در نظر گرفته شده تا اقامتی در آسایش داشته باشند. پرسنل این هتل نیز به زبان های آلمانی، انگلیسی، اسپانیایی، فرانسوی و دانی هلند تسلط دارند.

فاصله هتل سوفیتل لجند گرند آمستردام تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا میدان دام: ۲٫۸ کیلومتر
فاصله تا موزه ریکس: ۴ کیلومتر
فاصله تا کانال بلت: ۴٫۹ کیلومتر
فاصله تا موزه اشتدلیک: ۵٫۶ کیلومتر
فاصله تا موزه ون گوگ: ۵٫۸ کیلومتر
فاصله تا آدام تورن: ۶٫۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است