search
menu

هتل Hotel NH Collection Amsterdam Doelen

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل ان اچ کالکشن آمستردام
اتاق‌های هتل ان اچ کالکشن آمستردام
سرویس‌های هتل ان اچ کالکشن آمستردام
نکاتی درباره هتل ان اچ کالکشن آمستردام
اماکن نزدیک به هتل ان اچ کلکشن آمستردام

درباره هتل ان اچ کالکشن آمستردام


هتل ان اچ کالکشن آمستردام از هتل‌های ۵ ستاره شهر آمستردام است که با امکانات خارق العاده و محیط فوق العاده زیبای خود، لذت خرید بلیط هواپیما خارجی آمستردام و سفر به پایتخت هلند را برای شما چندین برابر می‌کند. اگر مهمان Hotel NH Collection Amsterdam Doelen شوید، شک نکنید که یکی از بهترین تجربیات شما رقم خواهد خورد. زیرا این اقامتگاه به معنای واقعی کلمه مجلل، رویایی و اعیانی است. البته از کلمه به کار بردن کلمه اصیل درباره هتل ان اچ کالکشن آمستردام نیز نباید غافل شویم چراکه این اقامتگاه قدیمی‌ترین هتل شهر آمستردام است.

اتاق‌های هتل ان اچ کالکشن آمستردام


قرار گرفتن هتل ان اچ کالکشن آمستردام در ساختمانی متعلق به قرن هفدهم میلادی، باعث شده که صِرف اقامت در این هتل به معنای سفری در زمان به گذشته‌های بسیار دور باشد. ۸۱ باب اتاق هتل ان اچ کالکشن آمستردام در محیطی از شما پذیرایی خواهند کرد که واقعا شگفت انگیز است. در این اتاق‌های لوکس امکانات مدرنی مثل مینی بار، چای ساز، قهوه ساز، میز تحریر و تلویزیونی با کانال‌های کابلی چنان با فضای سنتی ساختمان آمیخته شده‌اند که هر بیننده‌ای را به حیرت و تعجب وا می‌دارند. اگر هدف شما از سفر به آمستردام انجام کارهای مربوط به بیزینس و تجارت باشد، میز تحریر موجود در اتاق‌های هتل بهترین ابزار برایتان خواهد بود. البته در همین حین می‌توانید از سرویس اینترنت بی سیم رایگان نیز در اتاق‌های هتل ان اچ کلکشن آمستردام برخوردار شوید و کارهای مربوط به فضای مجازی خود را نیز به راحتی انجام دهید.

سرویس‌های هتل ان اچ کالکشن آمستردام


هنگام اقامت در هتل ان اچ کالکشن آمستردام حتما از سرویس‌های متنوع آن برای راحتی خودتان استفاده کنید. برای مثال از پذیریش این اقامتگاه فعالیتی ۲۴ ساعته در شبانه روز دارد بخواهید که بلیط مربوط به اجراهای مهم شهر را برایتان رزرو کند. حتی از این بخش می‌توانید سرویس‌هایی مثل پرستاری از نوزادان، نظافت اتاق، شستشو و اتوی لباس و تحویل روزنامه را نیز بخواهید. لازم به ذکر است که اگر قصد سفر به آمستردام با حیوان شخصی خود را داشتید، می‌توانید با پرداخت هزینه‌ اندکی از بابت ورود حیوانتان به فضای داخلی هتل ان اچ کالکشن آمستردام خیالتان را راحت کنید و سپس از آنجا لوازم مختلف مثل کاسه مربوط به غذا خوردن حیوانات و سبد حیوانات را دریافت نمایید.

نکاتی درباره هتل ان اچ کالکشن آمستردام


هتل ان اچ کالکشن آمستردام دارای کافی شاپی است که امکان میل کردن کیک‌ها و شکلات‌های خوش طعم را برایتان فراهم می‌سازد. این اقامتگاه فاقد رستوران است اما در نزدیکی آن می‌توان چندین رستوران خوب دید. البته این هتل از لحاظ دسترسی به جاذبه‌های مهم شهر نیز در موقعیت بسیار خوبی قرار دارد. شما با اقامت در هتل ان اچ کالکشن آمستردام می‌توانید از سالن ورزشی آن برای انجام فعالیت‌های ورزشی مختلف استفاده کنید. همچنین انواع سرویس‌های ماساژ از قبیل ماساژ سر، ماساژ گردن و ماساژ تمام بدن نیز در این هتل توسط متخصصان امر ارائه می‌شود. ناگفته نماند که این اقامتگاه مجهز به آسانسور است. همچنین بد نیست بدانید که در هتل ان اچ کالکشن آمستردام می‌توانید از صندوق امانات استفاده کنید. ضمنا، این اقامتگاه توسط نگهبان ۲۴ ساعته محافظت می‌شود.

اماکن نزدیک به هتل ان اچ کلکشن آمستردام


فاصله هتل ان اچ کالکشن آمستردام تا موزه آلارد پیرسون: ۱۵۰ متر
فاصله هتل ان اچ کالکشن آمستردام تا بازار گل: ۳۰۰ متر
فاصله هتل ان اچ کالکشن آمستردام تا میدان رمبرانتپلین: ۳۰۰ متر
فاصله هتل ان اچ کالکشن آمستردام تا موزه کیف و کفش: ۳۵۰ متر
فاصله هتل ان اچ کالکشن آمستردام تا اپرای ملی هلند: ۳۶۰ متر
فاصله هتل ان اچ کالکشن آمستردام تا میدان دام: ۵۰۰ متر
فاصله هتل ان اچ کالکشن آمستردام تا کاخ رویال: ۶۰۰ متر
فاصله هتل ان اچ کالکشن آمستردام تا موزه ون گوگ: ۱.۵ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است