search
menu

هتل Andaz Amsterdam Prinsengracht Hotel

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل انداز آمستردام پرینسنگراچت
امکانات کلی هتل انداز آمستردام پرینسنگراچت
اتاق های هتل انداز آمستردام پرینسنگراچت
امکانات اتاق های هتل انداز آمستردام پرینسنگراچت
امکانات تفریحی و رفاهی هتل انداز آمستردام پرینسنگراچت
رستوران هتل انداز آمستردام پرینسنگراچت
فضای بیرون هتل انداز آمستردام پرینسنگراچت
فاصله هتل آمستردام پرینسنگراچت تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل انداز آمستردام پرینسنگراچت


هتل انداز آمستردام پرینسنگراچت، هتلی ۵ ستاره لوکس دقیقا در قلب شهر آمستردام هلند واقع شده است. این هتل فاصله بسیار اندکی با جاذبه های دیدنی شهر و مراکز خرید دارد، به طوری که می توانید با پیاده روی به این مراکز برسید. همان طور که می دانید شهر زیبای آمستردام به عنوان پایتخت زیبای کشور هلند سالانه پذیرای گردشگران زیادی از سراسر دنیاست. به جرات می ‌توان گفت این شهر با جلوه‌ های طبیعی و فوق‌ العاده خود جزو شهرهای زیبای دنیا شناخته شده است و گردشگران زیادی با رزرو بلیط هواپیما از شهر آمستردام سیر نمی شوند. برای اقامت در چنین شهر زیبایی، انتخاب هتل مناسب از اهمیت بالایی برخوردار است، این را در نظر داشته باشید که هتل های این شهر همگی دارای کیفیت بالایی هستند و رضایت میهمانان را کسب می کنند، در این مقاله می خواهیم شما را با یکی از زیباترین و مجلل ترین هتل های شهر آشنا کنیم؛ هر یک از هتل‌ های آمستردام ویژگی های خاصی دارند که در هتل انداز آمستردام پرینسنگراچت از طراحی مدرن همراه با عناصر متفاوت و خاصی استفاده شده است و برایتان اقامت بی نظیری فراهم می شود تا سفری خاطره انگیز در طول عمرتان داشته باشد.

امکانات کلی هتل انداز آمستردام پرینسنگراچت


هتل انداز آمستردام پرینسنگراچت شامل پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات تور و روم سرویس با امکاناتی مانند نگهداری چمدان ها، کتابخانه، اتاق کنفرانس است. اینترنت رایگان در همه نقاط هتل قابل دسترسی است، همچنین برای افراد با معلولیت های جسمانی و ویلچری امکانات خاصی در نظر گرفته شده است. در باغ اطراف این هتل می توانید استراحت کرده و در فضای باز ریلکس کنید. برای میهمانانی که با اتومبیل شخصی به این هتل می روند پارکینگ در نظر گرفته شده است تا در محیطی امن اتومبیل های خود را پارک کنند. امکان بردن حیوانات خانگی به این هتل همراه با درخواست قبلی در هنگام رزرو و پرداخت هزینه همراه است. امکان کرایه دوچرخه برای گشت و گذار در اطراف این هتل را خواهید داشت. خدمات تور و گردشگری و تبدیل ارز به صورت ۲۴ ساعته دایر است. امکاناتی نظیر خشکشویی، لباسشویی، اتو و واکس با پرداخت هزینه انجام می گیرد. پرسنل این هتل به زبان های آفریقایی، آلمانی، انگلیسی، اسپانیایی، فرانسوی، ایتالیایی، روسی و چینی تسلط دارند.

اتاق های هتل انداز آمستردام پرینسنگراچت


اتاق های هتل انداز آمستردام پرینسنگراچت عبارتند از اتاق کینگ با چشم انداز باغ، اتاق کوئین با چشم انداز باغ، اتاق توئین با چشم انداز باغ، اتاق توئین با چشم انداز کانال، سوئیت کینگ، سوئیت کینگ انداز، اتاق با چشم انداز باغ همراه با تراس، سوئیت پرینسنگراچت، اتاق کینگ سلطنتی و اتاق کوئین سلطنتی.

امکانات اتاق های هتل انداز آمستردام پرینسنگراچت


هتل انداز آمستردام پرینسنگراچت دارای ۱۲۲ اتاق است که همگی با طراحی بی نظیر و دکور مدرن خود رضایت هر نوع مشتری با هر نوع سلیقه ای را راضی نگه می دارد. در همه اتاق ها تهویه مطبوع و سیستم سرمایش و گرمایش وجود دارد تا در دمای متعادل نگهداری شوند. همه اتاق ها در Andaz Amsterdam Prinsengracht Hotel کف پوش شده و علاوه بر تختخواب های موجود، کاناپه های تختشو نیز قرار داده شده اند، همچنین میزکار و مینی بار و گاوصندوق در همه اتاق ها قرار داده شده اند. علاوه بر موارد گفته شده در همه اتاق ها یخچال، چای ساز و قهوه ساز، تلویزیون، تلفن، روزنامه و لوازم اتو قرار داده شده است. در اتاق های این هتل حمام اختصاصی با توالت فرنگی، وان، دوش، سشوار و حوله گذاشته شده است. بر روی دیوارهای اتاق ها نقاشی‌، تابلو و آینه های قدی زده شده که محیط اتاق‌ ها را جذاب ‌تر کرده اند. در بعضی از اتاق‌ ها تراس رو به سمت کانال و چشم انداز شهر وجود دارد که بسیار لذت بخش هستند. در همه اتاق ها نظافت روزانه رایگان انجام می گیرد و به سنسور دودیاب و عایق صدا مجهز هستند، به همین دلیل اگر سیگاری هستید در اتاق ها سیگار نکشید تا آژیرهای سنسورها به صدا در نیاید.

امکانات تفریحی و رفاهی هتل انداز آمستردام پرینسنگراچت


در هتل انداز آمستردام پرینسنگراچت چندین روش برای ریلکس کردن یا فعالیت وجود دارند که می توان به باشگاه بدنسازی، مرکز اسپا، سونا، حمام بخار و خدمات ماساژ اشاره کرد.

رستوران هتل انداز آمستردام پرینسنگراچت


یکی از هیجان انگیزترین لذت های سفر امتحان غذاهای محلی آن شهر است؛ رستوران موجود در این هتل نیز یکی از اینهاست، می توانید به غذاهای محلی هلند با محصولات تازه در منوی این رستوران دسترسی داشته باشید. حتی در صبحانه نیز انواع نان های تازه با محصولات لبنی محلی نوش جان خواهید کرد. رستوران Bluespoon شامل غذاهای اروپایی و محلی در وعده های صبحانه، ناهار، میان وعده و شام به صورت منویی ارائه می دهد.

فضای بیرون هتل انداز آمستردام پرینسنگراچت


هتل انداز آمستردام پرینسنگراچت دارای باغی زیبا با گل‌ های شاداب و دلربا است که قدم زدن در این فضا به شما آرامش می دهد، حتی می توانید در فضای باغ این هتل نوشیدنی سفارش دهید و در مبلمان چیده شده بنشینید و از منظره شهر و کانال لذت ببرید.

فاصله هتل آمستردام پرینسنگراچت تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله هتل آمستردام پرینسنگراچت تا کانال بلت: ۱٫۱ کیلومتر
فاصله هتل آمستردام پرینسنگراچت تا موزه اشتدلیک: ۱٫۹ کیلومتر
فاصله هتل آمستردام پرینسنگراچت تا وندلاپارک: ۱٫۵ کیلومتر
فاصله هتل آمستردام پرینسنگراچت تا میدان دام: ۴٫۵ کیلومتر
فاصله هتل آمستردام پرینسنگراچت تا پته توچنیسکی: ۵٫۳ کیلومتر
فاصله هتل آمستردام پرینسنگراچت تا آدام تورن: ۹ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است