search
menu

هتل De L’Europe Amsterdam

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل دو لوروپ آمستردام
امکانات هتل دو لوروپ آمستردام
اتاق های هتل دو لوروپ آمستردام
امکانات رفاهی و تفریحی هتل دو لوروپ آمستردام
امکانات مشهور هتل دو لوروپ آمستردام
گزینه های صرف غذا در هتل دو لوروپ آمستردام
اماکن و جاذبه های نزدیک به هتل دو لوروپ آمستردام

درباره هتل دو لوروپ آمستردام


هتل دو لوروپ آمستردام یک هتل پنج ستاره لوکس در امتداد رودخانه آمستل (Amstel )و در قلب شهر آمستردام، واقع در کشور هلند است. این هتل در قرن ۱۹ ساخته شده است و در محبوب ترین قسمت شهر آمستردام واقع شده که یکی از بهترین امتیاز ها را در بین هتل های آمستردام دارد. تراس رو به نمای رودخانه محیط دل انگیزی ایجاد کرده که ساعت ها شما را مجذوب خود می کند.

امکانات هتل دو لوروپ آمستردام


هتل De L’Europe Amsterdam دارای استخر سرپوشیده، سالن ورزشی و اسپا است. اینترنت وای فای در همه اتاق ها به صورت رایگان در اختیارتان است، منتها تنها در بعضی مناطق عمومی هتل، مانند سالن نشیمن و لابی می توانید از اینترنت وای فای استفاده کنید. پارکینگ گاراژی در همین مکان با پرداخت هزینه اضافی برای میهمانان در نظر گرفته شده است. خدمات نظافت اتاق و صندوق امانات از دیگرامکانات هتل دو لوروپ آمستردام به شمار می رود.

اتاق های هتل دو لوروپ آمستردام


۱۱۱ اتاق و سوئیت هتل با یک طراحی کلاسیک در یک ساختمان بسیار زیبای ۵ طبقه ای رو به اصلی ترین کانال آمستردام واقع شده اند. هتل دو لوروپ آمستردام دارای حمامی از سنگ مرمر و تخت هایی با برند کوکو مات است. حمام ها سیستم گرمایش از کف دارند و با سشوار و باقی تجهیزات ضروری و مورد نیاز میهمانان تجهیز شده اند. از تجهیزات مدرن اتاق ها باید به سیستم صدای فراگیر Bose اشاره کرد. همچنین در اتاق ها تلویزیون صفحه تخت، تلفن، تخت هایی برای افراد آلرژی دار، بطری آب معدنی رایگان در یخچال کوچک، تهویه مطبوع قابل تنظیم در اتاق و نظافت روزانه خواهید داشت. برای کودکان ۱ تا ۱۲ سال، اگر از تخت های موجود اتاق ها استفاده شود، هزینه اقامت رایگان است.

امکانات رفاهی و تفریحی هتل دو لوروپ آمستردام


خدمات میز پذیرش در زمان ورود، میز راهنمای گردشگری و انبار چمدان هتل آماده ارا ئه خدمات به میهمانان است. اگر اهل باشگاه بدنسازی هستید، نگران نباشید زیرا در این هتل باشگاهی با امکانات به روز و دستگاه های مدرن برای سلامتی و آرامش در خدمت شماست. امکانات تفریحی در هتل از جمله مرکز پوست و مرکز حمام آبگرم نیز فراهم شده است. مرکز آبگرم و مرکز تناسب اندام فضاهایی مانند سوناهای متعدد، استخر شنا برای تمامی سنین و تمام تجهیزات قلبی- عروقی با تکنولوژی جدید در استودیو تناسب اندام، برای ورزش دارد. از خدمات آرایشی و پیرایشی در این هتل می توانید استفاده کنید. در ضمن ایستگاه رایانه هم از دیگر مناطق مهم هتل است. درهتل دو لوروپ آمستردام با پرداخت هزینه می توانید از خدمات نگهداری کودکتان نیز بهره مند شوید.

امکانات مشهور هتل دو لوروپ آمستردام


این هتل شامل استخر، اینترنت رایگان، پارکینگ، رستوران، مرکز اسپا، چای ساز یا قهوه ساز در تمامی اتاق ها و شاتل فرودگاهی است. در هتل دولوروپ آمستردام اجازه ندارید که حیوانات خانگی تان را به همراه خود ببرید. علاوه بر خدمات ذکر شده در بالا، خدماتی مانند فکس، فتوکپی، خشکشویی، لباسشویی و اتو با هزینه اضافی در این هتل انجام می گیرد. همچنین با پرسنل مجرب و خوش برخورد این هتل که به زبان های آلمانی، انگلیسی، اسپانیایی، فرانسوی، ایتالیایی و هلندی تسلط دارند، از اقامت در این هتل پشیمان نخواهید شد و اوقات خوبی را سپری خواهید کرد.

گزینه های صرف غذا در هتل دو لوروپ آمستردام


رستوران بوردو(Bord’Eau): این رستوران دارای سالنی عالی با ۲ ستاره و نمایی بسیار زیبا از رودخانه و کانال اصلی آمستل است. این رستوران سه شنبه تا شنبه برای ناهار و شام باز بوده و غذاهای فرانسوی سرو می کند.
ستوران هوفستات براسری(Hoofdstad Brasserie) : غذاهای قاره ای مدرن تلفیق شده با طعم های هلندی را برای تمام وعده های غذایی سرو می کند.
رستوران هت تراس ( Hèt Terras): یک تراس مدرن و جدید که غذاهای مرسوم مدیترانه ای با غذاهای محبوب کافی شاپی و محلی فصلی را سرو می کند.
رستوران پرومناد (Promenade) :مکان جذاب و ایده آل برای صرف چای و قهوه اسپرسو به همراه تنقلات سبک و شیرینی های خوشمزه آمستردام است.
اگر قصد خرید بلیط هواپیما و سفر به آمستردام را داشته باشید، به هیچ عنوان نگران ذائقه خود نباشید زیرا همه نوع غذا در این رستوران ها موجود است.

اماکن و جاذبه های نزدیک به هتل دو لوروپ آمستردام


فاصله هتل دو لوروپ آمستردام تا موزه آلارد پیرسون: ۷۵۰ متر
فاصله هتل دو لوروپ آمستردام تا میدان دام: ۲ کیلومتر
فاصله هتل دو لوروپ آمستردام تا کاخ سلطنتی آمستردام: ۲.۱ کیلومتر
فاصله هتل دو لوروپ آمستردام تا موزه شکنجه: ۲.۹ کیلومتر
فاصله هتل دو لوروپ آمستردام تا بازار گل: ۲.۹ کیلومتر
فاصله هتل دو لوروپ آمستردام تا موزه ملی آمستردام: ۳.۷ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است