search
menu

هتل Pelangi Beach Resort & Spa, Langkawi

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Pelangi Beach Resort & Spa, Langkawi
امکانات کلی هتل مریتوس پلانگی بیچ ریزورت اند اسپا
امکانات تفریحی هتل مریتوس پلانگی بیچ ریزورت اند اسپا
اتاق های هتل مریتوس پلانگی بیچ ریزورت اند اسپا
امکانات اتاق های هتل مریتوس پلانگی بیچ ریزورت اند اسپا
رستوران های هتل مریتوس پلانگی بیچ ریزورت اند اسپا
فاصله هتل مریتوس پلانگی بیچ ریزورت اند اسپا تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Pelangi Beach Resort & Spa, Langkawi


هتل ۵ ستاره مریتوس پلانگی در شهر لنکاوی مالزی و در امتداد ساحل شنی لنكاوی واقع شده است. این هتل دارای ساحل اختصاصی و ۲ استخر در فضای باز، وای فای رایگان و پارکینگ رایگان است. هتل مریتوس پلانگی از کلبه های چوبی تشکیل شده و چشم انداز زیبایی رو به باغ و دریا دارد، همچنین دارای تجهیزاتی مانند کف پوش چوبی، میز کار، آینه، بالکن اختصاصی همراه با چشم انداز باغ، سیستم تهویه مطبوع است. اگر در هنگام رزرو بلیط هواپیما به دنبال هتلی منحصر به فرد برای اقامت در شهر لنکاوی هستید، پیشنهاد ما اقامت در هتل مریتوس است. هتل مریتوس پلانگی دارای معماری روستای سنتی مالزی است و در میان باغ های گرمسیری و ساحل شنی قرار گرفته است. همچنین هتل مریتوس پلانگی تقریبا در ۳ كیلومتری فرودگاه بین المللی لنكاوی واقع شده اما با این حال شاتل فرودگاهی در این هتل دایر است. ضمنا تفریحات و بازی های آبی نیز در هتل Pelangi Beach Resort & Spa, Langkawi وجود دارند.

امکانات کلی هتل مریتوس پلانگی بیچ ریزورت اند اسپا


از امکانات کلی هتل مریتوس پلانگی می توان به خدمات خشکشویی، لباسشویی، اتو با هزینه اضافی و اینترنت وای فای رایگان در تمام سطح هتل، پارکینگ اختصاصی، رستوران، بار، کافی شاپ، فروشگاه خرید سوغاتی، سیستم تهویه هوا، شاتل فرودگاهی، اجاره اتومبیل، انبار چمدان، پذیرش ۲۴ ساعته، امکانات مخصوص افراد ناتوان جسمانی، اتاق وی آی پی، اتاق های خانوادگی، روم سرویس، مرکز تجاری، سالن برگزاری همایش اشاره کرد. امکانات دیگر هتل مریتوس پلانگی عبارتند از اتاق سیگار، مراقبت از کودکان، سالن آرایشی، تبدیل ارز، خدمات تور و بلیط. در صورت رزرو این هتل توجه داشته باشید که اجازه بردن حیوانات خانگی را نخواهید داشت. پرسنل مجرب این هتل به زبان های عربی، انگلیسی، مالایی و چینی تسلط دارند.

امکانات تفریحی هتل مریتوس پلانگی بیچ ریزورت اند اسپا


مهمانان در هتل مریتوس پلانگی می توانند به امکانات گسترده ای مانند آبگرم، ورزش های آبی، خدمات ماساژ، کلاس های یوگا، مرکز اسپا، سالن بازی سرپوشیده، ماساژ کل بدن یا تک تک اعضای بدن، حمام بخار، اسپا و ریلکسشن، پکیج های سلامتی و سونا و باشگاه تناسب اندام دسترسی داشته باشند و انواع ورزش های روزانه در مرکز تناسب اندام هتل با دستگاه های مجهز انجام می گیرد.
همچنین در Meritus Pelangi beach resort & spa به انواع دستگاه ها و امکانات ورزشی دسترسی خواهید داشت. در ساحل این هتل نیز می توانید انواع ورزش های آبی، ماهیگیری، اسکی روی آب و پاراسیلینگ انجام دهید، همچنین اسکواش، سونا، دوچرخه سواری، اتاق بخار، تنیس، پینگ پنگ، دارت و مینی گلف از امکانات تفریحی هتل مریتوس پلانگی است. با استفاده از این امکانات می توانید اقامتی رویایی در جزیره زیبای لنکاوی را تجربه کنید. کودکان نیز می توانند در باشگاه مخصوص بچه ها بازی کنند و همچنین خدماتی مانند نگهداری کودکان در این هتل در صورت درخواست امکان پذیر است.
در فضای بیرونی هتل دو استخر فعالیت دارد که یک استخر روباز در طی سال باز بوده و برای تمام سنین مناسب است، در کنار استخر روباز نیز می توانید به حوله، صندلی های آفتاب گیری، چترهای ساحلی دسترسی داشته باشید. استخر دوم نیز در فضای باز قرار دارد و این استخر نیز در طول سال دایر بوده و برای تمامی سنین مناسب است و در صندلی های مخصوص می توانید استراحت کنید و برنزه شوید. همچنین در استخرها می توانید شنا کنید یا اینکه در کنار استخر روی صندلی های ویژه و چتر های آفتاب گیر استراحت کرده و حمام آفتاب بگیرید یا از خدمات ماساژ در مرکز اسپا و ساحل بهره مند شوید، همچنین از طریق بالکن به چشم اندازهایی رو به باغ یا ساحل دسترسی داشته باشید.

اتاق های هتل مریتوس پلانگی بیچ ریزورت اند اسپا


هتل مریتوس پلانگی بیچ ریزورت دارای ۳۵۵ اتاق و سوئیت در ۵۰ کلبه ییلاقی چوبی است که از سال ۱۹۸۹ میلادی به بهره برداری رسیده است. انواع اتاق در هتل مریتوس پلانگی عبارتند از تراس باغ، تراس استخر، منظره ای رو به ساحل، منظره ای رو دریاچه، اتاق خانواده، سوئیت پلانگی جونییر، سوئیت پلانگی، اتاق با چشم انداز دریا.

امکانات اتاق های هتل مریتوس پلانگی بیچ ریزورت اند اسپا


اتاق های هتل مریتوس با ذوق و سلیقه زیبا در رنگ های متنوع رنگ آمیزی و چیده شده است و دارای امکانات مدرنی در فضای آرامش بخشی است که برایتان اقامتی راحت به ارمغان خواهند آورد. تمامی اتاق های هتل مریتوس پلانگی به صورت روزانه نظافت می شوند و در همه اتاق ها می توانید به سیستم تهویه مطبوع، مینی بار، گاوصندوق، میزکار، مبلمان و تختخواب لوکس، حمام خصوصی با دوش، سشوار، لوازم آرایشی و بهداشتی، تلویزیون و شبکه های ماهواره ای، بالکن خصوصی با منظره ای رو دریا و باغ، چای ساز و قهوه ساز دسترسی داشته باشید.

رستوران های هتل مریتوس پلانگی بیچ ریزورت اند اسپا


مهمانان می توانند در رستوران های هتل انواع غذا های خوشمزه و لذیذ آسیایی و بین المللی را نوش جان کنند و از طعم بی نظیر آن ها لذت ببرند. رستوران Spice Market Restaurant مخصوص غذاهای آسیایی و بین المللی است که در وعده های صبحانه، ناهار و شام به صورت منویی یا بوفه ای خدمات ارائه می دهد. رستوران CBA نیز غذاهای آسیایی را در وعده های صبحانه، ناهار، شام و میان وعده و موقع چای به صورت منویی ارائه می دهد.

فاصله هتل مریتوس پلانگی بیچ ریزورت اند اسپا تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله هتل مریتوس پلانگی بیچ ریزورت اند اسپا تا شالیزار برنج لامان پادی: ۹۰۰ متر
فاصله هتل مریتوس پلانگی بیچ ریزورت اند اسپا تا دنیای زیر آب لنکاوی: ۳٫۷ کیلومتر
فاصله هتل مریتوس پلانگی بیچ ریزورت اند اسپا تا فروشگاه سنانگ: ۴٫۲ کیلومتر
فاصله هتل مریتوس پلانگی بیچ ریزورت اند اسپا تا تله کابین لنکاوی: ۱۷٫۶ کیلومتر
فاصله هتل مریتوس پلانگی بیچ ریزورت اند اسپا تا موزه سه بعدی هنر: ۲۲٫۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است