search
menu

هتل Century Langkasuka Resort Langkawi

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Century Langkasuka Resort Langkawi
امکانات کلی هتل سنتری لنکاسوکا
رستوران هتل سنتری لنکاسوکا
امکانات تفریحی هتل سنتری لنکاسوکا
اتاق های هتل سنتری لنکاسوکا
امکانات اتاق های هتل سنتری لنکاسوکا
فاصله هتل سنتری لنکاسوکا تا جاذبه های دیدنی شهر

درباره هتل Century Langkasuka Resort Langkawi


هتل سنتری لانکاسوکا هتلی ۴ ستاره در شهر لنکاوی مالزی قرار دارد. این هتل در ساحلی شنی در میان درختان نارگیل و در فاصله ۱.۵ کیلومتری از فرودگاه بین المللی لنکاوی قرار گرفته است که تنها با ۵ دقیقه رانندگی دسترسی خواهید داشت. فاصله این هتل تا ساحل لنکاوی نیز حدودا ۲۰ دقیقه پیاده روی دارد و به راحتی می توانید به ساحل زیبای این شهر دسترسی داشته باشید و لذت ببرید. هتل سنتری لنکاسوکا به عنوان انتخابی عالی برای اقامت در این جزیره رویایی است که می توانید اقامتی خاطره انگیز برای خود رقم بزنید. این هتل زیبا با موقعیت مکانی مناسب و دسترسی آسانی به جاذبه های دیدنی شهر به عنوان بهترین انتخاب برایتان خواهد بود. همچنین یکی از هتل های بی نظیر برای زوج های جوان است تا سفری بی نظیر را در این منطقه تجربه کنند. هتل Century Langkasuka Resort Langkawi در سال ۱۹۹۴ افتتاح گردیده و دارای ویژگی های معماری شرقی است. این هتل در نزدیکی تلگا هاربر، روستای شرقی و لامان پدی لانگ کووی واقع شده و یک انتخاب عالی برای خرید اینترنتی بلیط هواپیما و اقامت در این جزیره رویایی به شمار می رود و همچنین این هتل با موقعیت مکانی مناسب دارای شاتل فرودگاهی با هزینه اضافی است.

امکانات کلی هتل سنتری لنکاسوکا


در هتل سنتری لنکاسوکا امکاناتی شامل استخر، اینترنت رایگان و پارکینگ رایگان و رستوران دایر است. در هنگام رزرو هتل سنتری لنکاسوکا اجازه بردن حیوانات خانگی را ندارید. قسمت پذیرش این هتل به صورت ۲۴ ساعته دایر است و علاوه بر آن در قسمت لابی هتل می توانید به محل نگهداری چمدان ها، میز تور، تبدیل ارز، چک این و خودپرداز دسترسی داشته باشید. خدماتی نظیر خشکشویی، لباسشویی و اتو نیز با پرداخت هزینه مربوطه انجام می گیرد. همچنین اگر به قصد تجارت یا سفر کاری به لنکاوی سفر می کنید، هتل سنتری لنکاسوکا انتخابی عالی برایتان خواهد بود، زیرا امکانات ویژه ای برای برگزاری جلسات و کنفرانس ها در این هتل در نظر گرفته شده است. در قسمت لابی می توانید به مغازه های سوغاتی فروشی دسترسی داشته باشید، همچنین مکانی برای کرایه اتومبیل تعبیه شده است تا به راحتی با اتومبیل ها به گشت و گذار بپردازید، پس همین حالا به فکر رزرو بلیط هواپیما باشید و سفری بی نظیر را تجربه کنید. در ضمن برای دسترسی به طبقات مختلف این هتل نیز می توانید از آسانسور استفاده کنید و برای افراد با مشکلات جسمانی و ویلچری امکانات خاصی تعبیه شده است تا اقامت آسانی داشته باشند. پرسنل مجرب این هتل به زبان های انگلیسی، مالایی و چینی تسلط دارند.

رستوران هتل سنتری لنکاسوکا


در هتل سنتری لنکاسوکا می توانید به رستوران The LemongGrass رفته و غذاهای آمریکایی و محلی را به صورت بوفه ای میل نمایید.

امکانات تفریحی هتل سنتری لنکاسوکا


در فضای بیرونی هتل می توانید به استخر روباز بی نهایت زیبایی دسترسی داشته باشید که در طول سال باز بوده و به صورت رایگان قابل استفاده است. همچنین در کنار استخر می توانید در صندلی های آفتاب گیری استراحت کرده و ریلکس کنید. در این هتل می توانید در باشگاه بدنسازی با دستگاه های به روز دنیا ورزش کنید.

اتاق های هتل سنتری لنکاسوکا


در هتل سنتری لنکاسوکا ۲۱۴ اتاق و سوئیت وجود دارد که این اتاق ها دو نفره، سه نفره یا بالاتر هستند و انواع اتاق در این هتل عبارتند از اتاق توئین یا دوبل سوپرییر، اتاق تریپل دولوکس، اتاق توئین سوپرییر، اتاق توئین استاندارد، اتاق توئین استاندارد، اتاق دولوکس پریمیوم، سوئیت با چشم انداز صخره، اتاق توئین یا دوبل سوپرییر، اتاق تریپل سوپرییر، اتاق تریپل دولوکس.

امکانات اتاق های هتل سنتری لنکاسوکا


در اتاق های این هتل همه روزه به صورت رایگان نظافت روزانه انجام می گیرد و همچنین می توانید در اتاق ها به کمد لباس، مینی بار، تهویه مطبوع هوا، امکانات اتو، فن، کتری برقی، میزکار، تلویزیون، تلفن، شبکه های ماهواره ای و گاوصندوق دسترسی داشته باشید. همچنین در اتاق ها حمام اختصاصی وجود دارد که دارای دوش، وان، سرویس بهداشتی، حوله، لوازم آرایشی و بهداشتی و سشوار است.

فاصله هتل سنتری لنکاسوکا تا جاذبه های دیدنی شهر


فاصله هتل سنتری لنکاسوکا تا دنیای زیر آب لنکاوی: ۹.۱ کیلومتر
فاصله هتل سنتری لنکاسوکا تا موزه لنکاوی: ۱۱.۱ کیلومتر
فاصله هتل سنتری لنکاسوکا تا اسکای بریج: ۱۱.۵ کیلومتر
فاصله هتل سنتری لنکاسوکا تا تله کابین لنکاوی: ۱۱.۵ کیلومتر
فاصله هتل سنتری لنکاسوکا تا داتاران لانگ: ۲۰ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است