search
menu

هتل Berjaya Langkawi Resort

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Berjaya Langkawi Resort
امکانات و خدمات عمومی هتل برجایا ریزورت لنکاوی
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل برجایا ریزورت لنکاوی
امکانات رستوران هتل برجایا ریزورت لنکاوی
امکانات رفاهی هتل برجایا ریزورت لنکاوی
خدمات و امکانات مشهور هتل برجایا ریزورت لنکاوی
دلایل انتخاب هتل برجایا ریزورت لنکاوی
فاصله اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک تا هتل برجایا ریزورت لنکاوی

درباره هتل Berjaya Langkawi Resort


هتل برجایا ریزورت لنکاوی مالزی هتلی ۵ ستاره و لوکس، در منطقه تاریخی و در ساحل واقع شده است. زیبایی طبیعی این منطقه را می توان در آبشار هفت ولز و ساحل پنتای کوک مشاهده کرد. همچنین با اقامت در این هتل می توانید با مسیرهای پیاده روی، دوچرخه سواری و اسب سواری در مجاورت خود به دنبال یک ماجراجویی باشید. هتل Berjaya Langkawi Resort خانه هایی به سبک مالایی با بالکن اختصاصی و وسایل مدرن ارائه می دهد. اگر قصد خرید آنلاین بلیط هواپیما و سفر به شهر زیبای لنکاوی را داشته باشید، می توانید با اقامت در هتل لوکس برجایا ریزورت لنکاوی از سفر خود لذت برده و اوقات خوبی را سپری کنید.

امکانات و خدمات عمومی هتل برجایا ریزورت لنکاوی


هتل Berjaya Langkawi Resort امکانات متعددی از جمله اینترنت بی سیم در همه قسمت های هتل به صورت رایگان، پارکینگ رایگان، پذیرش ۲۴ ساعته، انبار چمدان، رستوران و بار دارد. اتاق های خانوادگی، صندوق امانات و ترانسفر فرودگاهی با هزینه اضافه نیز از امکانات هتل برجایا ریزورت لنکاوی محسوب می شود. همچنین اگر نیاز به مراجعه به صرافی داشتید، می توانید به بخش ارائه خدمات تبدیل ارز مراجعه و از این خدمات نیز استفاده کنید.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل برجایا ریزورت لنکاوی


این هتل دارای ۴۱۲ اتاق و سوئیت مجهز به مبلمان، اینترنت رایگان، تلویزیون صفحه تخت با کانال های متنوع، سرویس اتاق، یخچال، امکانات اتو، سیستم تهویه مطبوع، حمام دارای دوش و وان، سشوار، حوله و سایر ملزومات بهداشتی و لوازم آرایشی بهداشتی رایگان است. کلبه های مجلل مجهز به دکور چوبی، با تلویزیون صفحه تخت و نشیمن هستند. واحدهای خاصی در جنگل بارانی واقع شده اند، در حالی که واحدهای دیگر بالای آب قرار دارند. هتل برجایا ریزورت لنکاوی دارای اتاق های متنوعی از جمله اتاق چلت روبه دریا، اتاق چلت رو به جنگل، اتاق خانوادگی، چلت پریمیوم روی آب، سوئیت پرزیدنت با چشم انداز دریا، سوئیت پریمیوم با چشم انداز دریا است که می توانید انواع اتاق ها را متناسب با نیاز خود و خانواده رزرو کنید. همچنین امکان سرو صبحانه در اتاق های این هتل نیز وجود دارد.

امکانات رستوران هتل برجایا ریزورت لنکاوی


بوفه غذاهای محلی و بین المللی در کافه دایانگ سرو می شود. رستوران Pahn-Thai در ارائه غذاهای تایلندی عالی تخصص دارد. در Oriental Pearl می توانید از غذا های آسیایی لذت ببرید. رستوران ساحلی مشرف به دریا است و غذا های هندی و غربی سرو می کند. رستوران Miuzumi انواع غذا های ژاپنی را سرو می کند. نوشیدنی ها و اسنک در Lobby Lounge سرو می شود. همچنین کافه کنار استخر انواع نوشیدنی ها را نیز سرو می کند. غذای کودک نیز با هزینه اضافه و در صورت درخواست در دسترس است.

امکانات رفاهی هتل برجایا ریزورت لنکاوی


مرکز تناسب اندام هتل برجایا ریزورت لنکاوی اقامتی زیبا برای شما در این هتل در نظر گرفته است. علاقمندان به بدنسازی می توانند از این امکانات استفاده نمایند و همچنین از خدمات ماساژ این هتل با پرداخت هزینه اضافی بهره مند شوند. بعد از تمرین در باشگاه بدنسازی هتل می توانید به مرکز اسپا بروید و استراحتی به بدن خود بدهید. استخر روباز، استخر مخصوص کودکان، جکوزی و اتاق بخار نیز از دیگر امکانات این هتل به شمار می رود که می توانید با پرداخت هزینه اضافی از آنها استفاده نموده و اوقات خوشی را در این هتل سپری کنید. از دیگر تفریحات این هتل می توان به امکانات ورزش های آبی، غواصی، تجهیزات تنیس، کتابخانه، زمین بازی بچه ها، ماهیگیری و زمین گلف اشاره نمود.سیگار کشیدن در این هتل ممنوع است، اما مکان هایی برای افراد سیگاری در نظر گرفته شده تا مزاحم مسافران دیگر نشوند. توجه داشته باشید که در هتل برجایا ریزورت لنکاوی اجازه آوردن حیوانات خانگی خود را به داخل هتل ندارید.

خدمات و امکانات مشهور هتل برجایا ریزورت لنکاوی


این هتل شامل خدماتی مانند: اتاق های خانوادگی، اینترنت رایگان، پارکینگ رایگان، ساحل، رستوران، بار، امکانات برای معلولان و مرکز اسپا است. علاوه بر خدمات ذکر شده در بالا، خدماتی مانند فکس، فتوکپی، لباسشویی و اتو با هزینه اضافی انجام می گیرد. همچنین با کارکنان مجرب و خوش برخورد این هتل که به زبان های انگلیسی، مالایایی و چینی تسلط دارند، از اقامت در این هتل پشیمان نخواهید شد وخاطره ای فراموش نشدنی را تجربه خواهید کرد.

دلایل انتخاب هتل برجایا ریزورت لنکاوی


قیمت مناسب
تمیزی هتل و اتاق ها و امکانات لوکس
به زبان انگلیسی صحبت کردن پرسنل
امکان مدیریت رزرو های خود به صورت آنلاین

فاصله اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک تا هتل برجایا ریزورت لنکاوی


فاصله هتل برجایا ریزورت لنکاوی تا تله کابین لنکاوی: ۸۵۰ متر
فاصله هتل برجایا ریزورت لنکاوی تا آبشار هفت چاه: ۱.۹ کیلومتر
فاصله هتل برجایا ریزورت لنکاوی تا پل آسمان لنکاوی: ۱.۹ کیلومتر
فاصله هتل برجایا ریزورت لنکاوی تا بندر تلاگا: ۳.۸ کیلومتر
فاصله هتل برجایا ریزورت لنکاوی تا ساحل پانتای کوک: ۵.۶ کیلومتر
فاصله هتل برجایا ریزورت لنکاوی تا فرودگاه لنکاوی: ۱۳.۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است