search
menu

هتل Qasr AlDur Najaf

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Qasr AlDur Najaf
امکانات اتاق های هتل
امکانات و خدمات هتل
فاصله از هتل تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Qasr AlDur Najaf


هتل قصر الدر هتلی ۵ ستاره در یکی از بهترین موقعیت های مکانی نجف است. نجف از جمله شهرهای زیارتی است و بیشتر مسافرانش با هدف زیارت بلیط هواپیما نجف خریده و عازم این شهر شده اند. هتل قصر الدر به دلیل فاصله کم خود تا بسیاری از اماکن زیارتی نجف مانند حرم شریف هتلی شناخته شده و محبوب بین زائران است. قصر الدر هتلی ۱۱ طبقه با ۲ رستوران است. این هتل دارای خدمات و امکاناتی مانند رستوران، پذیرش ۲۴ ساعته و غیره است. برای راحتی مهمانان در امور بانکی، هتل دستگاه خودپرداز بانکی تعبیه و خدمات تبدیل ارز ارائه می دهد. Qasr AlDur Najafدو رستوران به نام های پانوراما و قطر الندی دارد که هر دوی آن ها منوی بوفه داشته و انواع غذاهای انگلیسی، هندی، بین المللی و انواع پیتزاها را در اختیار مهمانان هتل قرار می دهند. همچنین می توانید غذاهای محلی عربی را نیز در این دو رستوران میل کنید. رستوران ها غذای مخصوص کودک هم در صورت درخواست سرو خواهند کرد. این هتل واحدهای اقامتی متنوع با خدمات و امکانات مختلفی دارد که اقامت را برای مهمانانش دلپذیرتر می کنند.

امکانات اتاق های هتل


اتاق ها ی هتل قصر الدر طراحی زیبایی با رنگ هایی گرم دارند. این اتاق ها پنجره های نسبتا بزرگی دارند که رو به شهر و کوچه های اطراف هتل باز می شوند. همه واحدهای اقامتی این هتل ۵ ستاره مجهز به سیستم تهویه مطبوع و دارای تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای هستند. اتاق ها فضای نشیمن هم داشته و مهمانان می توانند در مبلمان این بخش استراحت کرده و یا با تماشای برنامه های تلویزیونی سرگرم شوند. برای مهمانانی که چای برایشان حکم زندگی را دارد در همه اتاق ها کتری قرار داده شده است. یخچال، بیده، سشوار و میز تحریر از دیگر امکانات موجود در اتاق ها هستند. حمام خصوصی اتاق ها مجهز به دوش و دارای لوازم بهداشتی مورد نیاز مانند شامپو و صابون و غیره هستند. هتل اتاق های بدون آلرژی برای مهمانان حساس دارد. زوج های جوان و تازه ازدواج کرده می توانند سوئیت عروس را برای اقامت خود انتخاب کنند. اتاق های هتل عایق صدا هستند. اتاق خانواده و اتاق های بدون سیگار از انواع اتاق های هتلند. خدمات روم سرویس به اتاق های هتل ارائه می شود.

امکانات و خدمات هتل


Qasr AlDur هتلی ۵ ستاره و پر امکانات است. مهمانانی که هنگام رزرو بلیط هواپیما این هتل را برای اقامت انتخاب کرده اند به امکانات و خدمات مختلفی مانند تراس، خدمات نظافت روزانه، خدمات خشک شویی و غیره دسترسی خواهند داشت. مهمانان سالمند و توان یاب با خیالی آسوده این هتل را برای اقامت انتخاب کنند چون قصر الدر علاوه بر رمپ و آسانسور، سرویس های بهداشتی متناسب با ویلچر دارد و علاوه بر این دستگیره های کمک کننده در سرویس های بهداشتی خود تعبیه کرده است. اگر به دلایل کاری و تجاری به نجف سفر کرده اید، می توانید برای جلسات کاری خود از مرکز تجاری و امکانات تشکیل جلسه هتل استفاده کنید. مهمانان دارای خودروی شخصی باید در طول مدت اقامت خود اتومبیلشان را خیابان های اطراف پارک کنند چون هتل پارکینگ ندارد. برای مهمانانی که کودک خردسال همراه خود دارند خدماتی مانند کالسکه و شبکه تلویزیونی مخصوص کودکان ارائه می شود. خدمات کانسیرج، وای فای رایگان، فروشگاه کادویی، خدمات رفت و برگشت فرودگاهی، مراقبت های مو و خدمات زیبایی از جمله خدمات هتل هستند. بد نیست بدانید که کارکنان این هتل به زبان های عربی، انگلیسی و فارسی آشنا هستند.

فاصله از هتل تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا مرکز شهر: ۰.۱ کیلومتر
فاصله تا بازار الکبیر: ۰.۷ کیلومتر
فاصله تا مرقد امام علی بن ابی طالب( ع): ۰.۴ کیلومتر
فاصله تا فرودگاه بین المللی نجف: ۷.۱کیلومتر
فاصله تا مرقد مسلم ابن عقیل: ۸ کیلومتر
فاصله تا رود فرات: ۱۰ کیلومتر




امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است