search
menu

هتل Rayhaan Karbala Hotel & Suites by Rotana

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Rayhaan Karbala Hotel & Suites
امکانات عمومی هتل ریحان کربلا
امکانات تفریحی هتل
انواع اتاق و امکانات آن‌ها
رستوران هتل
فاصله هتل و سوئیت ریحان کربلا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Rayhaan Karbala Hotel & Suites


هتل و سوئيت ریحان هتلی لوکس و پنج ستاره در کربلای عراق است. این هتل در موقعیت عالی از شهر واقع‌شده و دسترسی به حرم مطهر و جاهای دیدنی و بازارها بسیار آسان است. با اقامت در این هتل ۵ ستاره حدوداً ۹۰۰ متر تا مسجد العباس و ۴۰۰ متر تا موزه تاریخ اسلام فاصله خواهید داشت که بازدید از آن‌ها به همه گردشگران توصیه می‌شود. موزه امام حسین و حرم امام حسین در فاصله نزدیکی از این هتل قرار دارند. برای سفر به کربلا می‌توانید نسبت به خرید بلیط هواپیما اقدام کنید. نزدیک‌ترین فرودگاه نیز فرودگاه بین‌المللی نجف است که در فاصله ۵۴ کیلومتری از هتل Rayhaan Karbala Hotel & Suites واقع‌شده و برای بهره‌مندی از خدمات شاتل فرودگاهی باید هزینه مربوطه را پرداخت کنید. از امکانات مشهور در این هتل می‌توان به اینترنت وای فای رایگان، مرکز سلامتی و اسپا، شاتل فرودگاهی، باشگاه بدنسازی، روم سرویس، رستوران، پارکینگ رایگان، امکانات رفاهی برای افراد معلول، اتاق‌های ضد سیگاری و چای‌ساز و قهوه ساز در تمامی اتاق‌ها اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل ریحان کربلا


در هتل ریحان کربلا بخش پذیرش به صورت ۲۴ ساعته دایر بوده و از میهمانان استقبال می‌کنند. همچنین اینترنت وای فای نیز در تمامی قسمت‌های هتل قابل‌دسترس است. در هنگام اقامت در این هتل اجازه بردن حیوانات خانگی به داخل هتل را ندارید. همچنین پارکینگ رایگان نیز در این هتل دایر شده و مسافرانی که ماشین شخصی دارند، با خیال راحت می‌توانند ماشینشان را به این پارکینگ بسپارند. برای تبدیل ارز می‌توانید به صرافی موجود در لابی سر بزنید. مرکز بیزینس این هتل نیز دایر بوده و مسافران می‌توانند جلسات کاری‌شان را برگزار کنند. تور گردشگری نیز در هتل Rayhaan Karbala Hotel & Suites دایر بوده و مسافران را با جاذبه‌های دیدنی و تاریخی آشنا می‌کنند. دسترسی به تمامی طبقات در این هتل از طریق آسانسور امکان‌پذیر است، بنابراین مسافرانی که مشکلات جسمانی یا حرکتی دارند به راحتی می‌توانند در هر طبقه از این هتل اتاق رزرو کنند. خدماتی نظیر خشک‌شویی، لباسشویی و اتوکشی نیز در بخش لاندری هتل انجام می‌گیرند.

امکانات تفریحی هتل


از امکانات تفریحی ارائه‌شده در این هتل می‌توان به مرکز اسپا و سلامتی اشاره کرد که شامل سونا، جکوزی داغ و حمام هستند. انواع ماساژ در این هتل ارائه می‌شود که می‌توانید خودتان را بعد خستگی روزمره و گشت‌وگذار به ماساژ میهمان کنید.

انواع اتاق و امکانات آن‌ها


انواع اتاق‌های موجود در داخل هتل ریحان عبارت‌اند از اتاق سینگل، اتاق توئین/ دوبل، اتاق خانواده و اتاق تریپل و سوئیت. با توجه به قوانین این هتل زمان تحویل اتاق‌ها ساعت ۳ ظهر و زمان تخلیه اتاق‌ها نیز ساعت ۲ است. در این هتل تمامی اتاق‌ها روم سرویس دارند و انواع نوشیدنی و خوراکی در داخل اتاق‌ها سرو می‌شوند. اتاق‌ها دارای سیستم تهویه مطبوع هوا هستند. همچنین در داخل همه اتاق‌های هتل Rayhaan Karbala Hotel & Suites می‌توانید از امکاناتی نظیر میز کار، کتری برقی، یخچال، گاوصندوق، تلویزیون و حمام اختصاصی بهره‌مند شوید. همچنین واحدهای اقامتی موجود در این هتل چشم‌انداز زیبایی رو به شهر دارند و در هریک از اتاق‌ها پاسیو وجود دارد.

رستوران هتل


برای سرو وعده صبحانه می‌توانید همه‌روزه به رستوران موجود در این هتل بروید و از انواع غذاهای حلال و خوشمزه به صورت سلف‌سرویس نوش جان کنید. همچنین در این رستوران انواع غذاهای آمریکایی، آسیایی و محلی نیز سرو می‌شوند.

فاصله هتل و سوئیت ریحان کربلا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله هتل تا حرم مطهر امام حسین: ۹۰۰ متر
فاصله موزه امام حسین: ۹۰۰ متر
فاصله تا تل الزینبیه: ۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است