search
menu

هتل Blue Mercury Hotel Erbil

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Blue Mercury Hotel Erbil
امکانات و خدمات عمومی هتل بلو مرکوری اربیل
انواع اتاق های هتل و امکانات آنها
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل بلو مرکوری اربیل تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Blue Mercury Hotel Erbil


هتل بلو مرکوری اربیل از هتل‌های ۴ ستاره اربیل است که در مرکز شهر قرار گرفته است. هتل بلو مرکوری از هتل‌های مدرن شهر اربیل به شمار می‌رود و امکانات باکیفیتی برای مهمانان تدارک دیده است. با انتخاب Blue Mercury Hotel Erbil می‌توانید به راحتی در شهر گردش کرده و از جاهای دیدنی اربیل بازدید کنید. ارگ اربیل تنها ۱.۴ کیلومتر تا هتل فاصله دارد و مسجد جلیل خیاط در ۱.۳ کیلومتری هتل قرار گرفته است. جاذبه‌های متعدد دیگری نیز در این شهر قرار دارند که با خرید آنلاین بلیط هواپیما خارجی می‌توانید از آن‌ها بازدید کنید. هتل بلو مرکوری گزینه خوبی برای گذراندن تعطیلات است. در این هتل اوقات خوشی در انتظارتان خواهد بود.

امکانات و خدمات عمومی هتل بلو مرکوری اربیل


در هتل بلو مرکوری اربیل طیف وسیعی از امکانات رفاهی برای مهمانان تدارک دیده شده است. اینترنت رایگان و پرسرعت در تمام نقاط هتل در دسترس است و امکان ارتباطی راحتی را برای مهمانان فراهم می‌کند. عزیزانی که با خودروی شخصی به اربیل سفر می‌کنند، می‌توانند از پارکینگ رایگان داخل هتل استفاده کنند. پذیرش هتل بلو مرکوری اربیل ۲۴ ساعته است. در این قسمت، خدمات کانسیرج، اتاق چمدان، صرافی و چک‌این/اوت سریع به مهمانان ارائه می‌شود. تیم حرفه‌ای هتل علاوه بر زبان فارسی و عربی به ۶ زبان دیگر نیز مسلط هستند و تعامل خوبی با مهمانان دارند. در هتل بلو مرکوری چک‌این از ساعت ۱۴ تا ۲۴ و چک‌اوت تا پیش از ساعت ۱۲ انجام می‌گیرد. هتل بلو مرکوری پذیرای کودکان در تمام رده‌های سنی است و خدمات پرستاری از کودک ارائه می‌کند. برای خرید نیازی نیست از هتل خارج شوید و می‌توانید از فروشگاه داخل هتل اقلام مورد نظرتان را تهیه کنید. امکاناتی نظیر مرکز تجاری، اتاق همایش، فکس و فتوکپی هتل Blue Mercury Hotel Erbil را به گزینه خوبی برای سفرهای کاری تبدیل کرده است. از امکانات دیگر هتل می‌توان به آسانسور، دوربین مداربسته و کپسول آتش‌نشانی اشاره کرد. خدمات خشک‌شویی، اتو و لاندری در قبال دریافت هزینه به مهمانان ارائه می‌شود. ناگفته نماند فرودگاه بین‌المللی اربیل در ۷ کیلومتری هتل قرار گرفته و خدمات شاتل فرودگاهی به مهمانان ارائه می‌شود. حیوانات خانگی در این هتل پذیرفته نمی‌شوند.

انواع اتاق های هتل و امکانات آنها


هتل بلو مرکوری اربیل دارای ۷۰ واحد اقامتی جادار و راحت است. تنوع واحدهای اقامتی این مجموعه شامل اتاق دلوکس سینگل، اتاق لوکس تریپل، اتاق دلوکس دوبل یا تویین، اتاق دلوکس چهارنفره، سوئیت یک‌خوابه و سوئیت دوخوابه است. تمامی واحدها دارای مینی‌بار، یخچال، کتری برقی، میز غذاخوری، تلویزیون صفحه‌تخت، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، کمد لباس، تلفن و کمد هستند. هر واحد دارای یک حمام خصوصی با دوش، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان است. سرویس اضافی در صورت موجود بودن به مهمانان ارائه می‌شود.

امکانات تفریحی هتل


اوقات فراغتتان را می‌توانید در باشگاه ورزشی هتل Blue Mercury Hotel Erbil سپری کنید. برای کودکان عزیز فعالیت‌های متعددی تدارک دیده شده است. سونا، حمام ترکی و جکوزی از دیگر امکانات تفریحی هتل بلو مرکوری به شمار می‌روند.

رستوران هتل


هتل Blue Mercury Hotel Erbil دارای رستوران است و هر سه وعده غذایی‌تان را می‌توانید داخل رستوران نوش جان کنید. هتل بلو مرکوری خدمات روم سرویس نیز به مهمانان ارائه می‌کند و امکان صرف غذا داخل اتاق فراهم است. ناگفته نماند رستوران‌ها و کافه‌های متعددی در نزدیکی هتل قرار دارند که گزینه‌های خوبی برای چشیدن طعم غذاهای محلی اربیل هستند. رستوران‌های Samad Restaurant و Basilis Pizza and More کمتر از یک کیلومتر تا هتل فاصله دارند.

فاصله هتل بلو مرکوری اربیل تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مسجد جلیل خیاط: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا ارگ اربیل: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا موزه منسوجات کردی: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا مناره مظفریه: ۱.۷ کیلومتر
فاصله تا موزه ایلوژن اربیل: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا پارک سامی عبدالرحمان: ۲.۱ کیلومتر
فاصله تا بوستان شانه‌در: ۲.۸ کیلومتر
فاصله تا موزه سریانی: ۴.۹ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle ترنسفر فرودگاهی (رفت)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است