search
menu

هتل جهانگردی یاسوج

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل جهانگردی یاسوج
امکانات و خدمات عمومی هتل
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
امکانات رستوران
امکانات و خدمات دیگر هتل
فاصله هتل جهانگردی یاسوج تا اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک:

درباره هتل جهانگردی یاسوج


هتل جهانگردی یاسوج یکی از هتل های گروه جهانگردی است که در بالای تپه ای به نام تل دراز واقع شده و سابقه ای طولانی در عرصه هتلداری داشته است. این هتل ۲ ستاره برای بهبود سطح کیفی خدمات و امکاناتش بارها بازسازی شده و آخرین تغییرات آن به دهه اخیر برمی گردد. از مزیت های اقامت در هتل جهانگردی یاسوج موقعیت مکانی آن است که با فضای سرسبز و دنجی احاطه شده و برای پیاده روی صبحگاهی و عصرانه محیط مناسبی دارد و از آب و هوای دلپذیری برخوردار است.

امکانات و خدمات عمومی هتل


با تمام این ها، هتل جهانگردی یاسوج هتلی قدیمی با امکانات قدیمی به حساب می آید ولی از لحاظ تمیزی و نظافت در حد قابل قبولی بوده و به خاطر نرخ اقامتی مناسبش در بین گردشگرانی که به دنبال سفر مقرون به صرفه هستند، گزینه ایده آلی به حساب می آيد. اگر به جای خرید بلیط هواپیما سفرمارکت، با خودروی شخصی به این شهر سفر کرده باشید، می توانید خودروی خود را در محوطه هتل پارک کنید. استفاده از این پارکینگ غیرمسقف برای همه مهمانان رایگان است. برای استفاده از اینترنت هتل نیز باید حتما به لابی هتل مراجعه کنید. با اینکه موقعیت مکانی هتل جهانگردی یاسوج به گونه ای است که دسترسی به نقاط مختلف شهر را راحت کرده ولی این هتل با ارائه خدمات تاکسی سرویس، رفت و آمد را بی دردسرتر ساخته است.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


اتاق های هتل جهانگردی یاسوج بسیار بزرگ و دلباز هستند ولی با مبلمان و اثاثیه قدیمی دکور شده اند. با این حال از امکانات رفاهی لازم برخوردارند و راحتی و آسایش مهمانان را فراهم می کنند و تمیزی و نظافت آن ها نقطه قوت اتاق ها به حساب می آید. این هتل در مجموع دارای ۲۸ باب اتاق است که ۱۰ باب آن اتاق های ۲ تخته و ۱۸ باب آن به اتاق های ۳ تخته لوکس اختصاص یافته است. همه اتاق های هتل کف پوش موکت هستند و در آن ها امکاناتی نظیر یخچال، تلویزیون، مبلمان، مینی بار، شامپو، کمد لباس، حمام و حوله قرار داده شده است.

امکانات رستوران


رستوران هتل جهانگردی یاسوج در محوطه هتل واقع شده و در تمامی وعده ها پذیرای مهمانان است. این رستوران بزرگ ظرفیت میزبانی از ۱۲۰ نفر را دارد و در محیطی دلنشین و دلباز انواع غذاهای ایرانی را طبخ و سرو می کند. مهمانان در صورت تمایل می توانند صبحانه خود را در اتاقشان میل کنند یا بین ساعت ۷:۳۰ تا ۹:۳۰ صبح به رستوران سر بزنند. فقط باید توجه داشت که صبحانه های هتل جهانگردی یاسوج بسیار ساده و شامل پنیر، کره، نان و چای است. البته این هتل دارای خدمات روم سرویس نیز است.

امکانات و خدمات دیگر هتل


امکانات و خدماتی که این هتل به مهمانان شهر یاسوج ارائه می دهد در حد همان هتل های ۲ ستاره است و تنوع چندانی ندارد. مثلا پذیرش هتل به صورت ۲۴ ساعته آماده راهنمایی در امور مربوط به تاکسی سرویس، فکس و فتوکپی بوده و به زبان انگلیسی هم تسلط دارند و با خوش‌رویی و به صورت حرفه ای رفتار می کنند. ضمنا هتل در محوطه خود کافی شاپی دارد که می توان برای میل انواع نوشیدنی و یا هم‌نشینی با دوستان و همراهان به آن جا سر زد. همانطور که می دانید هتل های گروه هتلداری ایرانگردی و جهانگردی تخفیف ویژه ۵۰ درصدی به بازنشتگان کشور اختصاص داده اند.

فاصله هتل جهانگردی یاسوج تا اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک:


فاصله تا پارک ساحتلی رودبشار: ۴.۶ کیلومتر
فاصله تا پارک جنگلی آبشار: ۵.۶ کیلومتر
فاصله تا پارک کوهستان یاسوج: ۵.۶ کیلومتر
فاصله تا دره المون: ۴.۶ کیلومتر
فاصله تا دریاچه سد شاه قاسم: ۱۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است