search
menu

هتل سیمرغ دنا سی سخت

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل سیمرغ دنا سی سخت
امکانات کلی هتل سیمرغ دنا سی سخت
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
فاصله هتل سیمرغ دنا سی سخت تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل سیمرغ دنا سی سخت


هتل سیمرغ دنا سی سخت یکی از هتل های ۴ ستاره سی سخت است که در سال ۱۳۹۲ افتتاح شده است. این هتل در ۲ کیلومتری شهر دنا قرار گرفته و دارای زیر بنایی به وسعت ۶۰۰۰ متر مربع است. شهر سی سخت مرکز شهرستان دنا است که در دامنه کوه دنا قرار گرفته و طبیعتی شگفت انگیز دارد. فاصله بین سی سخت و یاسوج، مرکز استان، ۳۵ کیلومتر است. موقعیت مکانی مناسب و دسترسی آسان به جاهای دیدنی سی سخت توجه مسافران بسیاری را به سوی خود جلب کرده است. چشمه میشی میزبان بسیاری از گردشگران در طول بهار و تابستان است که برای کوهنوردی و طبیعت گردی به اینجا می آیند. دریاچه کوه گل یکی دیگر از جاذبه های طبیعی سی سخت است. برای رسیدن به این دریاچه باید مسیری را پیاده طی کرد. دریاچه کوهستانی کوه گل حدود ۸ کیلومتر با سی سخت فاصله دارد. منطقه کوه گل از زیباترین مناطق سی سخت است که دارای طبیعتی بکر و زیبا است. گردنه بیژن که بین شهرهای سی سخت و آپادانا واقع شده است نیز طبیعتی جذاب دارد و از اواسط بهار می توان مناظر جذابی را در این منطقه مشاهده کرد. منطقه حفاظت شده دنا از دیگر جاذبه های طبیعی سی سخت است که گونه های زیادی از گیاهان و حیوانات در آن نگهداری می شوند. محبوبیت این هتل باعث شده است که هر ساله گردشگران زیادی به خرید بلیط هواپیما و رزرو این هتل ترغیب شوند و با اقامت در این هتل اقامتی بی نظیر را برای خود و همراهانشان رقم بزنند. همچنین این منطقه به دلیل دور بودن از شلوغی شهر مورد پسند مسافران بسیاری قرار می گیرد. Simorgh Dena Si Sakht Hotel تا فرودگاه یاسوج حدود ۳۲ کیلومتر فاصله دارد.

امکانات کلی هتل سیمرغ دنا سی سخت


هتل سیمرغ دنا سی سخت دارای ۲ طبقه و ۲۲ واحد اقامتی است و امکانات رفاهی متعددی از قبیل پذیرش ۲۴ ساعته، پارکینگ، روم سرویس، فکس، فتوکپی و صندوق امانات را برای آسایش و راحتی میهمانان خود فراهم می کند. پارکینگ دارای ظرفیتی برای ۷۰ خودرو است و کسانی که با خودروی شخصی سفر می کنند می توانند با پرداخت هزینه از امکانات آن بهره مند شوند. لابی هتل دارای تلویزیون، مبل و اینترنت بی سیم است. برای امنیت بیشتر کپسول آتش نشانی نیز وجود دارد. فضای سبز و پارک کودک نزدیک هتل موجبات سرگرمی فرزند دلبندتان را فراهم می کند. سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی نیز در طبقات وجود دارد. نظافت به صورت روزانه در این هتل انجام می گیرد. پرسنل مجرب هتل با تسلط به زبان انگلیسی و با اخلاقی خوش از میهمانان استقبال می کنند. قبل از رزرو هتل به این نکته توجه داشته باشید که اجازه آوردن حیوانات خانگی را به داخل هتل ندارید. برای کودکان زیر ۶ سال در صورت عدم استفاده از سرویس هزینه اقامت رایگان است.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


هتل سیمرغ دنا سی سخت دارای سوئیت‌هایی با دو اتاق خواب و چهار اتاق خواب و اتاق های دو تخته، سه تخته و چهار تخته است. تمام تجهیزات موجود در اتاق ها جدید بوده و اتاق ها مجهز به سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون ال ای دی، تلفن، یخچال، گاز، چای ساز، ظروف مورد نیاز برای آشپزی، مبلمان، دراور و کمد لباس هستند. اتاق ها دارای حمام اختصاصی، سرویس بهداشتی فرنگی، دمپایی و لوازم بهداشتی رایگان هستند. امکان سرو صبحانه نیز در اتاق های هتل فراهم شده است.

فاصله هتل سیمرغ دنا سی سخت تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا چشمه میشی: ۵.۶ کیلومتر
فاصله تا دریاچه کوه گل: ۱۰.۹ کیلومتر
فاصله تا گردنه بیژن: ۱۳.۵ کیلومتر
فاصله تا آبشار یاسوج: ۳۷.۳ کیلومتر
فاصله تا پیست اسکی کاکان: ۴۶.۶ کیلومتر
امکانات هتل
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است