search
menu

هتل ارم یاسوج

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل ارم یاسوج
امکانات عمومی هتل
امکانات و انواع اتاق‌های هتل ارم یاسوج
رستوران هتل
فاصله هتل ارم یاسوج تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل ارم یاسوج


هتل ارم یاسوج یکی از قدیمی‌ترین و با سابقه‌ترین هتل‌های شهر یاسوج است که هتلی دو ستاره است. ساختمان هتل ارم یاسوج در سال ۱۳۶۸ ساخته شده است و از آن زمان تاکنون یک بار در سال ۱۳۹۳ بازسازی داشته است و علاوه بر تجدید و نو کردن وسایل و تجهیزات هتل، در محوطه آن نیز آلاچیق و وسایل تفریحی بیشتری قرار داده شده است. در برخی قسمت‌های ساختمان هتل می‌توانید نشانه‌هایی از قدمت و معماری اصیل همچون گچبری‌های بسیار زیبا را ببینید. یاسوج شهری کوهستانی است و شما با خرید بلیط هواپیما و اقامت در این شهر می‌توانید هم در زمستان و هم در تابستان از زیبایی‌های منحصر بفرد این شهر و طبیعت زیبای اطرافش لذت ببرید. این هتل امکانات متنوع و زیادی دارد که در ادامه بیشتر به معرفی آن‌ها خواهیم پرداخت.

امکانات عمومی هتل


هتل ارم امکانات متعددی دارد که اقامت را در این هتل آسوده‌تر ساخته است. از مهمترین امکانات تعریف شده برای هتل که برای مسافرانیکه با خودرو خودشان به این شهر سفر کرده‌اند می‌توان به وجود پارکینگ اشاره کرد. هتل از نظر وجود وسایل گرمایشی و سرمایشی نیز مجهز است و این امکانات در تمام بخش‌های هتل کامل است. شما می‌توانید در لابی و اتاق‌ها به اینترنت دسترسی داشته باشید و به امور روزمره خود به راحتی رسیدگی کنید. هتل دارای لابی است و با مراجعه به پذیرش لابی می‌توانید از صندوق امانات موجود در لابی استفاده کنید و وسایل با ارزشتان را با خیالت راحت به هتل بسپارید.
روی میزها در لابی می‌توانید از روزنامه‌های رایگان نیز استفاده کنید. خدمات خشکشویی با هزینه نیز برای کسانیکه نیاز دارند لباس‌های تمیز و اوتو شده‌ای داشته باشند نیز به مسافران ارایه می‌شود. نمازخانه نیز بصورت بخشی مجزا در هتل قرار دارد. اگر بخواهید به هر قسمت از شهر بروید می‌توانید از خدمات تاکسی سرویس هتل نیز بهره ببرید.
هتل دارای خودپرداز است و اگر پول نقد به همراه ندارید جای هیچ نگرانی نیست زیرا می‌توانید از خودپرداز هتل برداشت کنید. در محوطه هتل نیز آلاچیق‌هایی قرار داده شده است که می‌توانید با نشستن در آن لحظاتی را در آرامش سپری کنید. با توجه به اینکه ساختمان هتل قدیمی است، آسانسور در آن تعبیه نشده است و خدمات ترانسفر فرودگاهی نیز در هتل ارم وجود ندارد.

امکانات و انواع اتاق‌های هتل ارم یاسوج


اتاق‌های هتل بسیار تمیز هستند و حدود ۱۶ اتاق در این هتل برای اقامت مسافران آماده شده است. اتاق‌ها همگی دارای سیستم تهویه مطبوع هستند و مجهز به شوفاژ برای گرم کردن و نیز وسایل سرمایشی نیز هستند. برای اینکه در اتاق‌ها در آرامش بتوانید سرگرم باشید، می‌توانید از تلویزیون قرار داده شده در اتاق‌ها استفاده کنید. در اتاق‌ها حمام نیز وجود دارد. علاوه بر لابی هتل می‌توانید در اتاقهایتان نیز به اینترنت متصل شوید و امور آنلاین خود را به راحتی و از اتاق خودتان پیگیری کنید. ۱۶ اتاق همراه با ۳۴ تخت در هتل ارم وجود دارد. اتاق‌های این هتل شامل اتاق‌های دو تخته دبل و تویین و سه تخته هستند.

رستوران هتل


رستوران هتل ارم یاسوج بسیار تمیز و دلباز است و می‌توانید وعده‌های غذایی خود را در این رستوران میل کنید و از منوی خوشمزه و فضای آرام آن لذت ببرید. رستوران فضای باز نیز در کنار رستوران معمولی هتل قرار دارد. صبحانه هتل نیز بصورت رایگان برای مسافران ارایه خواهد شد.

فاصله هتل ارم یاسوج تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا سی سخت: ۳۴.۴ کیلومتر
فاصله تا آبشار مارگون: ۶۶.۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است