search
menu

هتل باروژ رامسر

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان باروژ تنکابن (رامسر)
امکانات عمومی هتل آپارتمان باروژ تنکابن
امکانات تفریحی هتل
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
فاصله هتل آپارتمان باروژ تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل آپارتمان باروژ تنکابن (رامسر)


هتل آپارتمان باروژ رامسر در نزدیکی چالکرود و ۷ کیلومتری جاده تنکابن به رامسر قرار دارد. این هتل از سال ۱۳۹۵ افتتاح گردیده و به دلیل دسترسی آسان به ساحل دریای خزر و شهرهای رامسر و تنکابن در میان گردشگران محبوبیت خاصی دارد. این هتل آپارتمان ظاهر جذابی دارد، به طوری که دارای ۸ بلوک سه طبقه و ۲۵ واحد اتاق است. همان طور که می دانید شهر تنکابن دارای جاذبه‌ های طبیعی و تاریخی زیادی است و با اقامت در این هتل به راحتی می توانید به پارک جنگلی چالدره، جنگل دوهزار، مرداب نشتارود، دشت دریاسر و آبشار سنگ بن‌ چشمه بروید و از طبیعت زیبای منطقه بهره‌ مند شوید.

امکانات عمومی هتل آپارتمان باروژ تنکابن


محوطه این هتل فضای سبز بوده و کافی شاپی دنج و زیبا در فضای باز هتل دایر گردیده است که نوشیدنی‌ های سرد و گرم سرو می کند. برای مسافرانی که با ماشین شخصی سفر می کنند محلی تحت عنوان پارکینگ با ظرفیت ۱۶ خودرو دایر است. همچنین در این هتل با پرسنلی مجرب و آموزش دیده آماده خدمت رسانی به میهمانان گرامی هستند. در لابی هتل نیز خشکشویی و لباسشویی با هزینه جداگانه دایر است، همچنین تاکسی سرویس، کافی شاپ همراه با آلاچیق، رستوران و پارکینگ جزو امکانات عمومی هتل به شمار می روند و همین امکانات رفاهی مطلوب همراه با فضای زیبا و ساحل اختصاصی سبب شده تا این هتل نوساز در میان مسافران به شهرت برسد.

امکانات تفریحی هتل


هتل آپارتمان باروژ دارای ساحل اختصاصی بوده و در در محوطه با فضای دلنشین برای مسافران لحظات بی نظیری رقم می خورد که برای سپری کردن اوقات فراغت مهمانان گزینه بسیار مناسبی است.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


انواع سوئیت های این هتل آپارتمان عبارتند از سوئیت تکخوابه دونفره، سوئيت دوخوابه چهارنفره و سوئیت دوبلکس دوخوابه شش نفره. بلوک‌ های این هتل نیز بدین صورت نامگذاری شده اند: بلوک های شکوفه و سنبل رو به دریا، بلوک‌ های نرگس و یاس رو به جنگل، بلوک های لیلیوم، آزالیا و رز رو به ساختمان روبرویی و بلوک گلایل رو به محوطه هستند. این هتل زیبا در طول سال به صورت شبانه روزی آماده سرویس دهی به مسافران هستند. لازم به ذکر است سوئیت های ۴ تخته مشرف به دریا بوده و آسانسور ندارند اما سوئیت های دو تخته در طبقه سوم هستند. ظرفیت واحدها از دو نفر تا هشت نفر متغیر هستند و شما نیز در هنگام خرید بلیط هواپیما براساس تعداد نفراتتان می توانید واحد مورد نظرتان را رزرو نمایید. توجه داشته باشید که با رزرو واحد اقامتی در این هتل صبحانه رایگان نیز برایتان ارائه خواهد شد.
نکته قابل توجه Hotel Barooj اینست که اکثر واحدها فاقد آسانسور هستند و تنها بلوک‌ های یاس و نرگس دارای آسانسور هستند. سرویس اضافی در این سوئیت ها به صورت تشک است و هزینه اقامت نیز برای کودکان زیر ۵ سال درصورت عدم استفاده از سرویس خواب جداگانه رایگان است ولی برای کودکان بالای ۶ سال نیز بصورت تمام بها محاسبه می شود.
از مهمترین امکانات و تجهیزات رفاهی سوئیت های هتل باروژ می توان به تلویزیون، یخچال، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی، گاوصندوق، کمد لباس، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایشی و سرمایشی، رخت آویز، چای ساز و وسایل پخت و پز اشاره کرد. همچنین در داخل واحدها حمام های اختصاصی با امکاناتی نظیر دوش، لوازم بهداشتی، حوله و دمپایی وجود دارند. همه واحدها به طور روزانه نظافت می شوند. زمان تحویل اتاق ها در این هتل ساعت ۲ ظهر و زمان تخلیه نیز ساعت ۱۲ ظهر است.

فاصله هتل آپارتمان باروژ تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا ساحل خزر: ۱ کیلومتر
فاصله تا بازار ماهی تنکابن: ۱۱.۴ کیلومتر
فاصله تا موزه شهدا: ۱۴.۲ کیلومتر
فاصله تا بوستان ساحلی سبز میدان: ۱۴.۷ کیلومتر
فاصله تا پارک شورا: ۱۶.۵ کیلومتر
فاصله تا مرداب نشتارود: ۲۶ کیلومتر
فاصله تا پارک جنگلی چالدره: ۲۸.۳ کیلومتر
فاصله تا جنگل دوهزار: ۳۰.۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است