search
menu

هتل فدک سیرجان

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل فدک سیرجان
امکانات عمومی هتل فدک سیرجان
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل فدک سیرجان تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل فدک سیرجان


هتل دو ستاره فدک در شهر سیرجان استان کرمان واقع شده است. این هتل زیبا چشم انداز زیبایی رو به مرکز شهر سیرجان دارد و از سال ۱۳۸۱ در حال خدمت رسانی به مسافران سراسر کشور است، چند سال بعد از تاسیس این هتل یعنی حدودا در سال ۱۳۹۶ برای ارتقای سطح کیفی خدمات به طور کامل مورد بازسازی قرار گرفت. هتل فدک دارای ۳ طبقه و ۲۱ باب اتاق است و ظرفیت ۴۰ مسافر را دارد. همه اتاق ها از امکانات رفاهی مطلوبی برخوردارند و برای مسافران آسایش فراهم می کنند. لازم به ذکر است موقعیت جغرافیایی هتل فدک سیرجان به گونه ای است که سبب دسترسی آسان به مرکز شهر و بازار سنتی شهر سیرجان می شود. این هتل بی نظیر در طی سال آماده میزبانی از میهمانان گرامی است و همواره در تمامی فصل ها مملو از مسافرانی است که با تهیه بلیط هواپیما به این منطقه سفر می کنند.
هتل فدک سیرجان از لحاظ موقعیت مکانی در خیابان ابن سینا قرار دارد و همین خیابان در شهر سیرجان دسترسی آسانی به سراسر نقاط شهر دارد. مسافرانی که برای اقامت این هتل را انتخاب می نمایند، از جاذبه های گردشگری مانند موزه دیرینه شناسی، بادگیر چپقی و بازار تاریخی سیرجان می توانند بازدید انجام دهند. هتل فدک سیرجان از بازار تاریخی سیرجان و یخدان های دوقلوی سیرجان فاصله اندکی دارد، یخدان های دوقلو یکی از منحصربه فرد ترین جاذبه های دیدنی شهر به شمار می رود، این بنای زیبا از جنس خشت و گل است و برای مدت ها یخ مردم سیرجان را تامین می کرده است که اکنون بعد از گذشت سال ها به عنوان یکی از جاذبه های گردشگری این شهر تبدیل شده است. همچنین فضای باز و محوطه زیبای هتل بسیار دیدنی است و از تماشای آن ها سیر نخواهید شد. این هتل بی نظیر از فرودگاه بین‌ المللی سیرجان حدودا ۱۴ کیلومتر فاصله دارد، بدین جهت توسط تاکسی های شهری دسترسی آسانی به این فرودگاه خواهید داشت.

امکانات عمومی هتل فدک سیرجان


هتل فدک یکی از هتل های میان رده در شهر سیرجان به شمار می رود و مهم ترین امکانات این هتل عبارتند از اینترنت وای فای رایگان در لابی، پارکینگ رایگان، روم سرویس، رستوران و بخش پذیرش که به صورت ۲۴ ساعته فعالیت دارند. امکانات رفاهی عمومی در این هتل عبارتند از خشکشویی با هزینه اضافی، تاکسی سرویس برای گشت و گذار در سطح شهر، پارکینگ رایگان با ظرفیت ۹ خودرو برای مسافرانی که با ماشین شخصی سفر می کنند، اینترنت وای فای رایگان در لابی هتل، همچنین دستگاه واکس کفش نیز در لابی برای استفاده عموم به صورت رایگان قرار داده شده است. توجه داشته باشید که در زمان اقامت در این هتل اجازه بردن حیوانات خانگی را به همراه خود ندارید.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


خدمات خانه داری در تمامی اتاق ها به طور روزانه انجام می گیرد. از جمله امکانات ارائه شده در اتاق های این هتل عبارتند از سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، یخچال، آب رایگان، مبلمان، سیستم گرمایشی و سرمایشی، کمدلباس و حمام اختصاصی. در حمام ها نیز امکاناتی نظیر دوش، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، لوازم بهداشتی و حوله و دمپایی وجود دارد. هزینه اقامت برای کودکان تا ۷ سال رایگان بوده ولی برای افراد بالای ۷ سال به صورت کامل دریافت می گردد. هتل فدک سیرجان شامل اتاق های یک تخته، دو تخته و سه تخته هستند، اتاق یک تخته ظرفیت اضافی ندارد ولی برای اتاق های دوتخته و سه تخته شامل ظرفیت اضافی هستند.

رستوران هتل


رستوران هتل فدک با ظرفیت ۵۰ نفر انواع غذاهای ایرانی سرو می کند و آماده پذیرایی از میهمانان گرامی است. با اقامت در این هتل صبحانه به صورت رایگان در اختیار گردشگران قرار می گیرد ولی برای وعده های ناهار و شام باید هزینه اضافی پرداخت نمایید.

فاصله هتل فدک سیرجان تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا بازار قدیمی سیرجان: ۱ کیلومتر
فاصله تا یخدان های دوقلوی سیرجان: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا بادگیر چپقی: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا امامزاده احمد: ۳ کیلومتر
فاصله تا قلعه سنگ: ۱۸.۲ کیلومتر
فاصله تا باغ سنگی: ۴۹.۶ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است