search
menu

اقامتگاه باغ سنگی سیرجان

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره اقامتگاه بوم گردی باغ سنگی سیرجان
امکانات اقامتگاه بوم گردی باغ سنگی سیرجان
خدمات اقامتگاه بوم گردی باغ سنگی سیرجان
امکانات واحدهای اقامتی
فاصله اماکن مهم و گردشگری تا اقامت گاه بوم گردی باغ سنگی سیرجان

درباره اقامتگاه بوم گردی باغ سنگی سیرجان


استان کرمان با داشتن ۸۲۱ هزار نفر جمعیت، دهمین استان پرجمعیت کشور به حساب می آید. تاریخ پیچ در پیچ و دور و دراز این استان آثار تاریخی بسیار زیادی را از خود به یادگار گذاشته، به گونه ای که این استان را به یکی از قطب های گردشگری کشور تبدیل کرده است و با داشتن حدود هفت هزار جاذبه تاریخی هر ساله مسافران زیادی را از سراسر کشور به خود جذب می کند. سیرجان نیز یکی از شهرستان های این استان است که در جنوب غربی کرمان قرار دارد و یکی از جذاب ترین جاذبه های گردشگری استان را در خود جای داده است. اقامتگاه بوم گردی باغ سنگی سیرجان در این شهر قرار گرفته است و همانطور که از اسمش پیداست در کنار یکی از جاذبه های بی نظیر این شهر، یعنی باغ سنگی قرار دارد.
باغ سنگی به هولناک ترین باغ ایران شهرت دارد و برخلاف باغ های دیگر، درختان آن به جای شاخه و برگ با سنگ تزئین شده اند. دلیل به وجود آمدن باغ سنگی سیرجان یک حادثه تاریخی است و شاید زمانی که درویش خان گنگ اسفدیارپور در جریان اعتراض به قانون اصلاح امور اراضی، باغ سنگی را به وجود می آورد هرگز تصور نمی کرد که این باغ به یکی از شگفت انگیز ترین جاذبه های کشور تبدیل شود. شما می توانید با تهیه بلیط هواپیما به شهر سیرجان سفر کنید و ضمن تجربه اقامتی کاملا متفاوت در اقامتگاه بوم گردی سیرجان، با شگفتی های باغ سنگی و جاذبه های اطراف آن نیز از نزدیک آشنا شوید.

امکانات اقامتگاه بوم گردی باغ سنگی سیرجان


اقامت گاه بوم گردی باغ سنگی سیرجان یکی از بهترین اقامتگاه های این شهر به حساب می آید. مسافران این اقامتگاه سفری کاملا متفاوت را تجربه خواهند کرد. سادگی و بافت سنتی این اقامتگاه حال و هوای ویژه ای دارد که بدون شک هیچ کس از اقامت در آن پشیمان نخواهد شد. در اقامتگاه باغ سنگی خبری از سرو صدا و هیاهوی زندگی شهری نیست و فضایی کاملا سنتی و سرشار از آرامش در آن حکم فرماست. شاید تماشای حیوانات اهلی در محیط بیرونی اقامتگاه، هنگامی که صبح زود تازه از خواب بیدار شده اید بیشتر از آن چیزی که فکرش را می کنید برایتان جذاب باشد.
وجود تنور نان پزی کنار اقامتگاه نیز یکی دیگر از ویژگی های جذاب آن است که تجربه خاص و نابی را برای مهمانان رغم می زد. همانطور که گفته شد در این اقامتگاه یک بافت کاملا سنتی جریان دارد و هر آنچیزی که می تواند تداعی یک زندگی ساده سرشار از آرامش باشد در این محل فراهم شده است. در اطراف اقامتگاه آلاچیق هایی تعبیه شده که مهمانان می توانند در آنها به تماشای زیبایی های اطراف بپردازند. استخری که در وسط اقامتگاه قرار گرفته نیز جلوه ای ویژه به آن بخشیده است. لازم به ذکر است که این اقامتگاه دارای پارکینگ غیر مسقف است.

خدمات اقامتگاه بوم گردی باغ سنگی سیرجان


در اقامتگاه بوم گردی باغ سنگی سیرجان وعده صبحانه به صورت رایگان به مسافران عرضه می شود. این اقامتگاه دارای رستوران و آشپزخانه است که انواع غذاهای محلی و سنتی لذیذ را به مهمانان ارائه می دهند و به وسیله این غذاهای محلی، لذت تجربه یک زندگی دلچسب سنتی را دوچندان می کنند. این اقامتگاه دارای راهنمای تور نیز است که مسافران را برای کنکاش در دل جاذبه های شهر راهنمایی می کنند و سفری به یاد ماندنی را برای مهمانان رغم میزنند.

امکانات واحدهای اقامتی


اقامتگاه بوم گردی باغ سنگی سیرجان دارای ۶ اتاق است و هر کدام از اتاق های آن ۶ نفر ظرفیت دارند. تمامی این اتاق ها به سبک زندگی سنتی آراسته شده اند. سرویس بهداشتی این واحدها به صورت ایرانی و فرنگی است و به دو بخش مردانه و زنانه تفکیک می شود. حمام این اقامتگاه نیز به صورت مشترک مورد استفاده قرار می گیرد. از امکانات متفاوت اتاق ها می توان به داشتن بخاری هیزمی اشاره کرد که تجربه یک زندگی متفاوت را به مهمانان عرضه می کنند.

فاصله اماکن مهم و گردشگری تا اقامت گاه بوم گردی باغ سنگی سیرجان


فاصله اقامتگاه تا باغ سنگی : ۲۲ متر
فاصله اقامتگاه تا قلعه سنگ: ۴۷ کیلومتر
فاصله اقامتگاه تا بادگیر چپقی: ۴۷ کیلومتر
فاصله اقامتگاه تا خانه حاج رشید : ۴۷ کیلومتر
امکانات هتل
restaurant رستوران
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
directions_car پارکینگ رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است