search
menu

هتل جهانگرد شیروان

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل جهانگرد شیروان
امکانات کلی هتل جهانگرد شیروان
اتاق های هتل و امکانات آنها
رستوران هتل
فاصله هتل جهانگرد شیروان تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل جهانگرد شیروان


هتل جهانگرد شیروان از هتل های ۳ ستاره شهر شیروان است. شیروان دومین شهر بزرگ استان خراسان شمالی است و جاذبه های طبیعی زیادی دارد که با خرید آنلاین بلیط هواپیما سفرمارکت و سفر به این شهر می‌توانید از آنها بازدید کنید. هتل جهانگرد دارای ۲ ساختمان قدیمی و جدید است. قدمت ساختمان قدیمی به ۳۰ سال پیش برمی‌گردد و ساختمان جدید در سال ۱۳۸۵ به مجموعه اضافه شده است. نوسازی هتل در سال ۱۳۹۴ موجب بهبود کیفی آن شده است. این هتل ۳ طبقه است و امکانات رفاهی مناسبی دارد. از ویژگی های مثبت این هتل دسترسی خوب به جاهای دیدنی شیروان است به طوری که با اقامت در این هتل می‌توانید به راحتی از جاهای دیدنی شیروان بازدید نمایید.

امکانات کلی هتل جهانگرد شیروان


با اقامت در هتل جهانگرد می‌توانید از امکانات و خدمات عمومی باکیفیتی که برای مهمانان تدارک دیده شده است، برخوردار شوید. امکانات اساسی این هتل شامل رستوران، اینترنت رایگان، پارکینگ رایگان و پذیرش ۲۴ ساعته است. کودکان می‌توانند در پارک کودک اوقات خوشی را بگذرانند، همچنین فضای سبز هتل مناسب برای قدم زدن و گردش است. هتل جهانگرد دارای امکانات دیگری نظیر لابی، آسانسور، شبکه پخش فیلم، تلفن در لابی، کپسول آتشنشانی، سیستم اعلام حریق، سیستم تهویه مطبوع، نمازخانه، آژانس مسافرتی، پله اضطراری، اتاق چمدان، اتاق تلفن، روزنامه، دستگاه واکس کفش، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در لابی است. هتل جهانگرد به دلیل داشتن امکاناتی نظیر کافی‌‌نت، فکس، پرینتر، فتوکپی و نزدیکی به مرکز شهر از هتل های مناسب برای سفرهای کاری است. در این هتل خدمات پزشکی، تور، باربری، بیدارباش، تهیه بلیط، خانه‌داری، تاکسی سرویس و تشریفات ویژه به مهمانان ارائه می‌شود. کارکنان هتل بسیار حرفه‌ای هستند و با خوش‌رویی تمام در جهت ایجاد محیطی آرام برای مهمانان تلاش می‌کنند. ناگفته نماند اقامت کودکان زیر ۵ سال در صورت عدم استفاده از سرویس رایگان، ۵ الی 8 سال نیم بها و بالای ۸ سال تمام بها محسوب می‌شود.

اتاق های هتل و امکانات آنها


هتل جهانگرد دارای ۲۰ واحد اقامتی است و مهمانان می‌توانند با توجه به تعداد نفرات و شرایط خود اقدام به رزرو اتاق مورد نظرشان نمایند. تنوع واحدهای اقامتی این هتل شامل اتاق یک تخته، اتاق دو تخته دوبل، اتاق دو تخته تویین و سوییت دو نفره است. توجه داشته باشید که سوئیت قابلیت نفر اضافه دارد و سرویس اضافی به صورت کاناپه تخت شو ارائه می‌شود. برخی از واحدها دارای بالکن هستند. واحدهای اقامتی دارای امکاناتی نظیر روم سرویس، صبحانه، یخچال، چای ساز، آب رایگان، مینی بار با هزینه، شبکه پخش فیلم، پاور سوئیچ، مبلمان، رخت آویز، کمد لباس، تلفن، تلویزیون، سیستم اعلام حریق، سیستم گرمایش و سرمایش، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، حمام، دمپایی و لوازم بهداشتی است.

رستوران هتل


برای صرف غذا می‌توانید به رستوران هتل واقع در طبقه همکف تشریف ببرید. این رستوران گنجایش پذیرایی از ۱۰۰ مهمان را دارد و انواع غذاهای ایرانی در آن سرو می‌شود. لازم به ذکر است ساعت سرو صبحانه ۷:۳۰ الی ۱۰:۳۰، ناهار ۱۲ الی ۱۶:۳۰ و شام ۲۰ الی ۲۳ است. رستوران های خوب دیگری هم در نزدیکی هتل قرار دارند که می‌توانید آن‌ها را انتخاب کنید؛ فست فود نارنج و کافه رستوران شمعدونی از رستوران های معروفی هستند که در یک کیلومتری هتل قرار دارند. یک کافی شاپ هم در طبقه همکف قرار دارد که از ۸ صبح تا ۱۱ شب باز است. پس از گردش در شهر سری به این کافی‌شاپ بزنید، انواع دسرها و نوشیدنی های خوشمزه در آن سرو می‌شوند که پیشنهاد می‌کنیم حتما امتحانشان کنید.

فاصله هتل جهانگرد شیروان تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله هتل تا مجتمع تجاری پارسا: ۱.۶ کیلومتر
فاصله هتل تا مسجد جامع شیروان: ۱.۷ کیلومتر
فاصله هتل تا پاساژ قدس: ۱.۹ کیلومتر
فاصله هتل تا تپه نادری: ۳.۴ کیلومتر
فاصله هتل تا کوهستان پارک شیرکوه: ۳.۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است