search
menu

هتل دیبا شهرکرد

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل دیبا شهرکرد
اماکن نزدیک هتل دیبا شهرکرد

درباره هتل دیبا شهرکرد


هتل دیبا شهرکرد از گزینه های اقامتی اقتصادی و مقرون به صرفه شهرکرد است که در مکانی بسیار مناسب واقع در بلوار معلم قرار دارد. گفتنی است که تاریخ تاسیس این هتل به سال ۱۳۹۰ باز می‌گردد و از آن زمان تاکنون تنها یک بار برای ارتقا امکانات و تجهیزات خود مورد بازسازی قرار گرفته است. هتل دیبا شهرکرد در سه طبقه احداث شده که هر طبقه متشکل از چندین باب اتاق است.
از آنجایی که هتل دیبا شهرکرد از ۱۶ واحد اقامتی در پلان‌های مختلف اتاق یک تخته، دو تخته دبل، دو تخته توئین، اتاق سه تخته و چهار تخته تشکیل شده، میهمانان هتل قادر خواهند بود که واحد اقامتی موردنظر خود را از طیف مختلفی از گزینه‌های اقامتی برگزیده و لذت اقامتی آسوده را در این هتل تجربه کنند.
یکی از مهم ترین دلایل انتخاب هتل دیبا شهرکرد، نرخ اندک اقامت در این هتل است. با وجود اینکه هتل دیبا شهرکرد امکانات متنوع و خدمات باکیفیتی را به میهمانان ارائه می دهد، اما برای رضایت خاطر میهمانان، هزینه اقامت خود را تا میزان زیادی کاهش داده است. امکانات هتل دیبا شهرکرد شامل آسانسور، فضای سبز، نمازخانه، فکس، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، تلویزیون در لابی و دستگاه واکس کفش است.
افزون بر این امکانات، هتل دیبا شهرکرد از رستوران بسیار دل‌نشینی برخوردار است که همیشه بوی عطر غذاهای لذیذ آن تا اطراف هتل می‌پیچد. طعم غذاهای این رستوران، همانند عطر آن، بسیار دلپذیر بوده و بارها مورد تمجید و تحسین گردشگران قرار گرفته است. در مورد نحوه طبخ غذاهای این رستوران نیز باید گفت که کلیه غذاهای این رستوران در فضایی بهداشتی و با استفاده از مواد اولیه تازه طبخ می‌شوند و از این بابت نیز جای هیچ نگرانی نیست.
علاوه بر رستوران، کافی شاپ دنج و جذابی نیز در هتل دیبا شهرکرد قرار گرفته تا نیاز میهمانان برای یافتن مکانی برای گفتگو و صرف میان وعده ای دلچسب برطرف گردد. همانطور که گفته شد، هتل دیبا شهرکرد از ۱۶ واحد اقامتی شیک و مجهز برخوردار است. جالب است بدانید که کلیه اتاق‌های این هتل به زیبایی با وسایلی از قبیل تلویزیون، یخچال، مبلمان و کمدلباس دکور شده اند.
لوازم بهداشتی و موردنیاز استحمام در واحدهای اقامتی هتل دیبا شهرکرد موجود بوده و در صورت نیاز حوله و ملحفه ها مجددا شسته و در اختیار میهمانان قرار خواهد گرفت. ناگفته نماند که کلیه اتاق‌های این هتل از سیستم تهویه مطبوع برخوردار بوده و به سیستم سرمایشی و گرمایشی مناسب مجهز شده اند. سیستم اعلام و اطفاء حریق نیز در اتاق ها نصب گردید تا خطرات ناشی از سوانح آتش سوزی به حداقل برسد.
لذت اقامت در هتل دیبا شهرکرد زمانی دوچندان می شود که بدانید این هتل در نزدیکی جاذبه‌های دیدنی شهرکرد قرار دارد. میهمانان با اقامت در این هتل قادر خواهند بود که به اماکن دیدنی نظیر مسجد جامع و موزه باستان شناسی شهرکرد در اندک زمانی دسترسی داشته باشند و از اقامت خود در این شهر نهایت استفاده را ببرند. با توجه به موارد ذکر شده باید گفت که هتل دیبا شهرکرد با بهره مندی از کارکنانی مجرب و خوش رو و امکاناتی مناسب قادر است رضایت هر گردشگری را جلب کرده و اقامتی به یادماندنی را برای میهمانان خود رقم بزند.

اماکن نزدیک هتل دیبا شهرکرد


فاصله هتل دیبا شهرکرد تا مسجد اتابکان شهرکرد: ۴ کیلومتر
فاصله هتل دیبا شهرکرد تا موزه باستان شناسی شهرکرد: ۴ کیلومتر
فاصله هتل دیبا شهرکرد تا فرودگاه بین المللی شهرکرد: ۹ کیلومتر
فاصله هتل دیبا شهرکرد تا امامزاده حلیمه و حکیمه خاتون: ۴ کیلومتر
فاصله هتل دیبا شهرکرد تا حمام خان شهرکرد: ۱۲ کیلومتر


می‌توانید برای هر نوع خرید بلیط هواپیما یا رزرو تور داخلی و خارجی به سفرمارکت مراجعه کنید.
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است