search
menu

هتل آپارتمان دامون شهرکرد

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان دامون شهرکرد
امکانات هتل آپارتمان دامون شهرکرد
خدمات هتل آپارتمان دامون شهرکرد
واحدهای اقامتی هتل آپارتمان دامون شهرکرد
امکانات واحدهای اقامتی هتل آپارتمان دامون شهرکرد
اماکن دیدنی نزدیک هتل آپارتمان دامون شهرکرد

درباره هتل آپارتمان دامون شهرکرد


هتل آپارتمان دامون شهرکرد (Damon Hotel Apartments) از گزینه های اقامتی مقرون بصرفه و مناسب شهرکرد است که به تازگی در مکانی در نزدیکی جاذبه های گردشگری شهرکرد واقع در خیابان دوازدهم محرم شمالی احداث گردیده و به لطف داشتن مدیری کارآمد و پرسنلی کارآزموده، به اقامتگاهی محبوب برای گردشگران و خریداران بلیط هواپیما سفرمارکت مبدل شده است.

امکانات هتل آپارتمان دامون شهرکرد


گرچه هتل دامون شهرکرد جزء هتل آپارتمان های اقتصادی کشورمان محسوب می شود، اما قادر است کلیه امکانات و خدمات رفاهی هتل های چند ستاره را به گردشگران عرضه کند. ارائه امکاناتی از قبیل پارکینگ، دستگاه واکس کفش، آسانسور و کافی شاپ به میهمانان، خیال آن ها را از بابت وجود کلیه اسباب آسایش و رفاه در طول اقامت در شهر دیدنی شهرکرد آسوده کرده و لذت اقامت در این هتل را برایشان دو چندان ساخته است. با وجود اینکه در تک تک واحدهای اقامتی هتل، آشپزخانه مجهزی برای میهمانان تعبیه شده، اما مدیریت هتل به این کار بسنده نکرده و برای تامین کلیه نیازهای خورد و خوراک میهمانان، سالن غذاخوری بسیار مناسبی را در طبقه منفی یکم برای میهمانان در نظر گرفته است.
بنابراین میهمانانی که بنا به هر دلیلی دوست ندارند غذای خود را در آشپزخانه واحد اقامتی خود طبخ کنند، با مراجعه به رستوران هتل قادر خواهند بود غذای مورد علاقه خود را سفارش دهند و در اندک زمانی آماده، تحویل بگیرند. از دیگر امکانات هتل آپارتمان دامون شهرکرد می توان به کتابخانه هتل اشاره کرد که با داشتن آرشیوی قابل قبول توانسته رضایت گردشگران کتابخوان را نیز جلب کند.

خدمات هتل آپارتمان دامون شهرکرد


به لطف وجود پرسنلی زحمت کش و مجرب، هتل آپارتمان دامون شهرکرد در بخش خدمات نیز بسیار عالی درخشیده و توانسته است کلیه نیازهای میهمانانی را که برای گذراندن تعطیلاتی بیادماندنی، بلیط هواپیما شهرکرد را خریداری می کنند، برآورده سازد. از خدمات خانه داری گرفته تا پذیرش شبانه روزی و خشکشویی، تمامی نیازهای اصلی اقامتی میهمانان در این هتل پوشش داده شده است. ناگفته نماند که اینترنت پرسرعت وایفای نیز در هتل آپارتمان دامون شهرکرد به میهمانان عرضه می گردد تا هیچ گردشگری از گشت و گذار در فضای مجازی در این مکان محروم نماند.

واحدهای اقامتی هتل آپارتمان دامون شهرکرد


مهم نیست به اتاقی یک تخته نیاز دارید یا سوئیتی ۵ نفره، وجود ۳۲ گزینه اقامتی در هتل آپارتمان دامون شهرکرد، خیال شما را از بابت یافتن مکانی مناسب آسوده ساخته و دستتان را برای انتخاب اتاقی متناسب با بودجه و نیازهایی که دارید، باز گذاشته است. واحدهای اقامتی این هتل، بدلیل بازسازی که چند سال قبل در آن ها صورت گرفته، همگی در شرایط مطلوبی بسر می برند و با دکوراسیونی بسیار زیبا چیدمان گشته و با معماری جذابی طراحی شده اند.

امکانات واحدهای اقامتی هتل آپارتمان دامون شهرکرد


بی تردید اقامتی لذت بخش در گروی وجود تجهیزات اقامتی مناسب است و مدیریت هتل آپارتمان دامون شهرکرد به خوبی از این مسئله آگاهی داشته، چراکه کلیه واحدهای اقامتی هتل را به شایستگی با اسباب و وسایل شیک و مناسبی تجهیز ساخته است. از مبلمانی راحت و مجلل گرفته تا یخچال و تلویزیون، کلیه وسایل اقامتی در این مکان گنجانده شده تا میهمانان و خریداران بلیت هواپیما سفرمارکت در طول اقامت در این مکان از هر نیازی بی نیاز گردند.
همچنین برای رفاه بیشتر میهمانان، وسایلی نظیر شامپو، حوله و سشوار در واحدهای اقامتی هتل قرار داده شده تا میهمانان بدون نیاز به اختصاص دادن فضایی به این تجهیزات در چمدان خود، کلیه تجهیزات بهداشتی و استحمام را در واحد اقامتی که رزرو می کنند، داشته باشند.

اماکن دیدنی نزدیک هتل آپارتمان دامون شهرکرد


فاصله هتل تا امامزادگان حلیمه و حکیمه خاتون: ۱.۱۳ کیلومتر
فاصله هتل تا پارک ملت شهرکرد: ‌۱.۴ کیلومتر
فاصله هتل تا پارک جنگلی تهلیجان: ‌۲.۵ کیلومتر
فاصله هتل تا فرودگاه: ۶.۹۲ کیلومتر
فاصله هتل تا قلعه چالشتر:‌ ۹.۵۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
restaurant رستوران
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است