search
menu

هتل آپارتمان علی سرعین

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل علی سرعین
امکانات هتل آپارتمان علی سرعین
خدمات هتل آپارتمان علی سرعین
واحدهای اقامتی و امکانات واحدهای اقامتی
فاصله هتل آپارتمان علی سرعین تا اماکن مهم و گردشگری

درباره هتل علی سرعین


هتل علی سرعین یکی از هتل های دوستاره شهر سرعین است که علاوه بر امکانات و خدمات مناسبی که دارد هزینه مقرون به صرفه آن نیز باعث محبوبیت این هتل شده و هتل را به یکی از مقاصد اصلی گردشگران شهر تبدیل کرده است. سرعین شهر کوچکی در جنوب غربی اردبیل است و در سراسر کشور به چشمه های آب گرمش شهرت دارد. طبیعت بکر و بی نظیر این شهر حقیقتا روح را جلا می دهد و آرامشی را برای مسافران به ارمغان می آورد که در هیچ کجای زندگی ماشینی شهری نمیتوان آن را پیدا کرد. برای رهایی از درد های جسمانی نیز چشمه های آب گرم سرعین خاصیت فوق العاده ای دارند به گونه ای که بسیاری از مسافران تنها برای استفاده از خاصیت آب درمانی این چشمه ها به شهر سرعین سفر می کنند.
هتل علی سرعین در محلی قرار گرفته که به چشمه آب گرم پهن لو بسیار نزدیک است و این امکان را برای مسافران فراهم می کند تا در هر زمان که مایل هستند بتوانند به راحتی از امکانات آن بهره مند شوند. شما می توانید با تهیه بلیط هواپیما ضمن سفر به این شهر دوست داشتنی و استفاده از نعمت های طبیعی که در شهر وجود دارد، با اقامت در هتل دوستاره علی سرعین لحظات خوشی را برای خود ثبت کنید و از سفر لذت ببرید.

امکانات هتل آپارتمان علی سرعین


هتل علی سرعین تمامی امکانات لازم برای یک سفر چند روزه به یادماندنی را دارا است. رستوران هتل با انواع غذاهای لذیذ و خوش طعم در اختیار مسافران قرار دارد تا مهمانان در زمان اقامت خود احساس رضایت کامل داشته باشند و کمبودی را احساس نکنند. پارکینگ هتل نیز با ظرفیت ۳۰ خودرو از جمله امکاناتی است که به صورت رایگان در اختیار مسافران قرار دارد. اینترنت هتل نیز از دیگر امکانات رایگان آن است که مهمانان می توانند در فضای لابی و تمام اتاق ها از آن بهره مند باشند.
لابی هتل داری امکاناتی مانند تلویزیون است و این امکان را برای مهمانان فراهم می کند تا به صورت دست جمعی در هتل دورهمی داشته باشند و به تماشای تلویزیون بپردازند. این هتل دارای امکانات خشکشویی نیز است و خیال مسافران را از بابت شست و شوی لباس هایشان راحت می کند. از دیگر امکانات موجود در هتل می توان به سالن صبحانه خوری، نماز خانه، سیستم اعلام حریق و... اشاره کرد.

خدمات هتل آپارتمان علی سرعین


هتل علی سرعین علاوه بر امکانات خوبی که دارد خدمات گسترده ای را نیز به مهمانان خود ارائه می دهد. پرسنل مجرب و آموزش دیده هتل همگی مسلط به زبان انگلیسی و عربی هستند و با روی باز و بسیار صمیمانه از مسافران استقبال می کنند. این هتل دارای خدمات تبدیل ارز است و امکان تبدیل ارز را در محل برای مسافران فراهم می کند. صبحانه در این هتل به صورت رایگان سرو می شود و تنوع غذایی وعده صبحانه شامل نیمرو، تخم مرغ آبپز، کره، پنیر، مربا، عسل،آبمیوه طبیعی، سرشیر، نان ایرانی و انواع املت است. تاکسی سرویس هتل به صورت ۲۴ ساعته فعال است و به مهمانان خدمت رسانی می کند. از جمله خدمات دیگر این هتل می توان به خدمات اینترنتی، صبحانه در اتاق، ناهار در اتاق، دستگاه واکس کفش، فتوکوپی، فکس و... اشاره کرد.

واحدهای اقامتی و امکانات واحدهای اقامتی


هتل علی سرعین در سال ۱۳۹۴ تاسیس شده و واحدهای اقامتی آن به دلیل نوساز بودن همگی تمیز و شیک هستند. این هتل دارای ۳۳ باب اتاق است که ظرفیت تخت های آن در مجموع به ۱۱۴ تخت می رسد. انواع واحدهای اقامتی هتل شامل اتاق دوتخته توئین، آپارتمان یک خوابه برای سه نفر، آپارتمان یک خوابه برای سه نفر به همراه یک کاناپه تخت شو، آپارتمان دوخوابه برای پنج نفر، آپارتمان دوخوابه برای شش نفر و آپارتمان رویال سه خوابه برای ۹ نفر است که مهمانان می توانند با توجه به سلیقه و نیاز خود یکی را به دلخواه انتخاب کنند. تمامی واحدهای اقامتی هتل علی سرعین امکانات مورد نیاز برای یک سفر چند روزه به یادماندنی را دارا هستند. از جمله این امکانات می توان به حمام، سرویس ایرانی و فرنگی، میز آرایش، تلویزیون، یخچال، مینی بار و... اشاره کرد.

فاصله هتل آپارتمان علی سرعین تا اماکن مهم و گردشگری


فاصله تا آب گرم بش باجلار سرعین: ۷ دقیقه پیاده
فاصله تا مجتمع آب درمانی سبلان: ۶ دقیقه پیاده
فاصله تا آبشار ورگه سران: ۱۴ دقیقه با ماشین
فاصله تا دریاچه شورابیل: ۳۵ دقیقه با ماشین
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است