search
menu

هتل ماد سقز

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل ماد سقز
امکانات هتل ماد سقز
خدمات هتل ماد سقز
واحدهای اقامتی و امکانات واحدهای اقامتی
فاصله هتل ماد سقز تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل ماد سقز


استان کردستان با طبیعت بی نظیر و فرهنگ غنی خود همواره مورد توجه دوستداران مسافرت و گردشگری بوده است. طبیعت کوهستانی این استان به قدری زیبا و چشم نواز است که می تواند روح را تسکین دهد و آرامش از دست رفته ناشی از زندگی روزمره شهر نشینی را به گردشگران خود باز گرداند. شهر سقز یکی از زیباترین شهرهای این استان است که قدمتی چندهزارساله دارد و از این رو آثار باستانی فراوانی در آن نهفته شده که هر کدام از آنها ارزش بازدید زیادی دارند. موقعیت این شهر به گونه ای است که به دشت ها و تپه های اطراف اشراف دارد و دارای رودخانه ای است که با عبور از میان این دشت ها جذابیت طبیعی شهر را چندین برابر می کند. علاوه برآن روستای تاریخی ترجان یکی از بی نظیر جاذبه های این شهر است که با آب و هوای فوق العاده و طبیعت بی نظیری که دارد هرساله میزبان گردشگران فراوانی از سرتاسر ایران است.
هتل ماد سقز در نزدیکی مرکز این شهر قرار گرفته و با امکانات و خدمات مقرون به صرفه ای که دارد توانسته نظر بسیاری از مسافران شهر را به خود جلب کند. فاصله این هتل تا رودخانه شهر سقز تنها یک کیلومتر است و این امکان را برای مهمانان فراهم می کند تا علاوه بر تجربه یک اقامت به یادماندنی در هتل، به راحتی به طبیعت زیبای اطراف رودخانه دسترسی داشته باشند و از سفر خود نهایت لذت را ببرند. شما می توانید با تهیه بلیط هواپیما ضمن سفر به شهر سقز در این هتل زیبا اقامت داشته باشید و از امکانات و خدمات آن بهره مند شوید.

امکانات هتل ماد سقز


هتل ماد سقز امکانات خوب و مقرون به صرفه ای دارد و همین مسئله این هتل را به یکی از انتخاب های محبوب گردشگران شهر سقز تبدیل کرده است. پارکینگ هتل با ظرفیت ۸ خودرو به صورت رایگان در اختیار مسافران قرار دارد. هتل دارای یک لابی بزرگ است که به امکاناتی مانند تلویزیون، میز و مبلمان مجهز شده و این امکان را برای مهمانان فراهم می کند تا به تماشای دسته جمعی تلویزیون در لابی بپردازند و از اقامت خود لذت ببرند. از آنجایی که این هتل در دو طبقه ساخته شده است، ساختمان هتل به آسانسور مجهز شده که رفت و آمد را برای مهمانان آسان می کند. از دیگر امکانات موجود در هتل می توان به کافی شاپ، سالن صبحانه خوری، نمازخانه و... اشاره کرد.

خدمات هتل ماد سقز


هتل ماد سقز علاوه برامکانات خوبی که دارد خدمات گسترده ای را نیز به مسافران خود ارائه می دهد. پرسنل مجرب هتل با روی باز و بسیار صمیمانه از مهمانان استقبال می کنند و همین مسئله آرامش و رضایت خاطر زیادی را برای ساکنان هتل به ارمغان می آورد. پذیرش هتل نیز به صورت ۲۴ ساعته فعال است و به مهمانان خدمت رسانی می کند. از خدمات ویژه هتل می توان به روم سرویس ۲۴ ساعته آن اشاره کرد که این امکان را برای مسافران فراهم می کند تا در هر ساعتی از شبانه روز که مایل هستند غذا یا خوراکی مورد علاقه خود را سفارش دهند و در اتاق خود میل نمایند. تاکسی سرویس هتل نیز از خدمات فعال هتل است که مهمانان را تا هرمقصدی از شهر که تمایل داشته باشند همراهی می کند. از دیگر خدمات هتل می توان به صندوق امانات، اتاق چمدان، فتوکوپی، فکس و... اشاره کرد. لازم به ذکر است که مسافران می توانند با تهیه بلیط هواپیما در این هتل زیبا اقامت داشته باشند و از خدمات و امکانات آن بهره مند شوند.

واحدهای اقامتی و امکانات واحدهای اقامتی


هتل ماد سقز در دو طبقه بنا شده و دارای ۲۰ باب اتاق است که ظرفیت تخت های آن در مجموع به ۵۲ تخت می رسد. انواع واحدهای اقامتی هتل شامل اتاق دوتخته برای یک نفر، اتاق یکتخته، اتاق دوتخته، اتاق سه تخته و اتاق چهار تخته است که مهمانان می توانند براساس سلیقه و نیاز خود یکی را به دلخواه انتخاب کنند. واحدهای اقامتی هتل ماد سقز تمامی امکانات لازم برای یک سفر چندروزه به یادماندنی را دارا هستند. همه واحدها دارای سیستم تهویه مطبوع هستند که همین مسئله اقامت را برای مهمانان دلپذیرتر و لذت بخش تر می کند. از امکانات این واحدهای اقامتی می توان به یخچال، تلویزیون، رخت آویز، مبلمان، لوازم بهداشتی، حمام، کمد لباس، سیستم سرمایش و گرمایش و... اشاره کرد.

فاصله هتل ماد سقز تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا پارک لاله: ۶۵۰ متر
فاصله تا حمام حاج صالح: ۳.۵ کیلومتر
فاصله تا غار تاریخی کرفتو: ۷۹.۷ کیلومتر
فاصله تا آبشار گویله: ۱۰۰ کیلومتر

امکانات هتل
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
directions_car پارکینگ رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است