search
menu

هتل كُرد سقز

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل کرد سقز
امکانات هتل کرد سقز
خدمات هتل کرد سقز
واحدهای اقامتی و امکانات واحدهای اقامتی
فاصله هتل کرد سقز تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل کرد سقز


هتل کرد سقز یکی از بهترین هتل های این شهر است که با امکانات رفاهی و خدمات بسیار خوبی که دارد اقامتی بی نظیر را برای مسافران شهر فراهم می کند. شما می توانید با تهیه بلیط هواپیما ضمن سفر به شهر زیبای سقز، در این هتل زیبا اقامت داشته باشید و لحظات زیبایی را در طول سفر تجربه کنید.
کردستان یکی از استان های سرزنده و پر جنب و جوش ایران است که می توان گفت احساس شادی و نشاط همواره در سرتاسر آن در جریان است. در سفر به این استان می توانید تجربه های بسیار جذابی داشته باشید که تماشای رقص زیبای کردی، چشیدن طعم دلچسب انواع غذاهای محلی و گوش سپردن به موسیقی های فرح بخش کردستان از جمله آن ها خواهد بود. شهرستان سقز یکی از جذاب ترین شهرهای استان کردستان است که طبیعت بی نظیر و شگفت انگیز آن در کنار تمام جاذبه های یادشده از استان کردستان، مقصدی فوق العاده را برای یک مسافرن ایده آل فراهم می کند. این شهر یک شهر کوهستانی است و به رودخانه هایی که از دل دشت ها و تپه ها می گذرند شهرت دارد. طبیعت شهر سقز به قدری زیبا و چشم نواز است که به تنهایی انگیزه ای فوق العاده را برای مسافرت به این شهر به وجود می آورد، با این حال قدمت و پیشینه تاریخی شهر نیز به جذابیت آن افزوده و شهر سقز را به یکی از محبوب ترین نقاط گردشگری کشور تبدیل کرده است.

امکانات هتل کرد سقز


هتل کرد سقز در نزدیکی رودخانه ای خروشان قرار گرفته که به همراه فضای سبز اطراف آن محیطی امن، زیبا و سرشار از آرامش را برای مهمانان فراهم کرده است. رستوران هتل با ظرفیت روزانه ۵۰ نفر انواع غذاهای لذیذ ایرانی، فرنگی و فست فود را به مهمانان ارائه می دهد. پارکینگ هتل نیز با ظرفیت ۵۰ خودرو به صورت رایگان در اختیار مسافران قرار دارد و خیال مهمانان را از بابت جای پارک خودروهایشان راحت می کند. مهمانان می توانند از امکانات سالن بدن سازی هتل بهره مند شوند و لذت ورزش کردن را در سفر نیز تجربه کنند.
هتل به امکاناتی نظیر استخر، سونا و ماساژ مجهز شده که اقامت را برای مسافران خاص تر و دلچسب تر می کند. کافی شاپ هتل نیز با انواع دسرها و نوشیدنی های سرد و گرم در خدمت مهمانان قرار دارد تا لحظات سفر را برای آن ها شیرین تر و دلچسب تر کند. از دیگر امکانات موجود در هتل می توان به امکاناتی نظیر رمپ، آسانسور، نمازخانه، فروشگاه، پله اضطراری و... اشاره کرد.

خدمات هتل کرد سقز


هتل کرد سقز علاوه برامکانات رفاهی بسیار خوبی که دارد خدمات گسترده ای را نیز به مهمانان خود ارائه می دهد و همین مسئله سبب شده که این هتل به انتخاب دائمی بسیاری از گردشگران شهر سقز تبدیل شود. پرسنل هتل همگی مسلط به چهار زبان انگلیسی، عربی، ترکی و کردی هستند و با روی باز و بسیار صمیمانه از مهمانان استقبال می کنند.
پذیرش هتل به صورت ۲۴ ساعته فعال است و به مهمانان خدمت رسانی می کند. هتل دارای خدمات خانه داری است که خیال مهمانان را از بابت تمیزی و نظافت واحدهای اقامتی راحت می کند. خدمات باربری هتل فعال است و مسافران می توانند برای حمل بار و وسایل خود از آن استفاده کنند. صندوق امانات هتل نیز در اختیار مسافران قرار دارد و این امکان را برای مهمانان فراهم می کند تا اشیاء گرانقیمت و ارزشمند خود را در آن به امانت بگذارند و نگران گم شدن و از دست دادن آن ها نباشند. از دیگر خدمات هتل می توان به خدمات بیدار باش، فتوکوپی، فکس، پیرینتر، اتاق چمدان و... اشاره کرد.

واحدهای اقامتی و امکانات واحدهای اقامتی


هتل کرد سقز در ۷ طبقه بنا شده و دارای ۴۰ باب اتاق است که ظرفیت تخت های آن در مجموع به ۸۴ تخت می رسد. انواع واحدهای اقامتی هتل شامل اتاق یکتخته، اتاق دوتخته برای یک نفر، اتاق دوتخته دبل، اتاق دوتخته توئین، اتاق سه تخته و اتاق چهارتخته است که مهمانان می توانند براساس سلیقه و نیاز خود یکی را به دلخواه انتخاب کنند. واحدهای اقامتی هتل کرد سقز تمامی امکانات لازم برای یک سفر چندروزه به یادماندنی را دارا هستند. از جمله این امکانات می توان به یخچال، کمدلباس، تلویزیون، صبحانه، آب رایگان، مینی بار، روم سرویس، حمام، لوازم بهداشتی، مبلمان، بالکن و... اشاره کرد.

فاصله هتل کرد سقز تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا حمام حاج صالح: ۱ کیلومتر
فاصله تا پارک لاله: ۲ کیلومتر
فاصله تا غار تاریخی کرفتو: ۸۱ کیلومتر
فاصله تا آبشار گویله: ۱۰۳ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است