search
menu

خانه مسافر تلفنخانه سامان شهرکرد

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره خانه مسافر تلفنخانه سامان شهرکرد
امکانات کلی هتل
اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله خانه مسافر تلفنخانه سامان شهرکرد تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره خانه مسافر تلفنخانه سامان شهرکرد


در فاصله ۲۲ کیلومتری از شهرکرد، شهرستانی به نام سامان وجود دارد که طبیعت زیبا و جاهای دیدنی متعدد دارد. معمولا مهمانانی که بلیط هواپیما شهرکرد می خرند، سری هم به شهرستان سامان زده و از زیبایی های آن بهره مند می شوند. یکی از اقامتگاه های زیبایی که مهمانان می توانند در سامان رزرو کنند، خانه مسافر تلفنخانه سامان شهرکرد است. این خانه مسافر در سال ۱۳۹۶ افتتاح شده و در خیابان امام خمینی قرار دارد. موقعیت مکانی خانه مسافر تلفنخانه سامان شهرکرد بسیار خوب بوده و فاصله کمی تا جاهای دیدنی سامان نظیر پل تاریخی زمان خان دارد. امکانات رفاهی فراهم شده در این خانه مسافر بسیار مرغوب و مناسب بوده و اقامت راحت و دلنشین برای مهمانان تأمین می نماید. کارکنان خانه مسافر تلفنخانه سامان شهرکرد (Telephone Khane Hotel) بسیار زحمتکش و کاردان هستند و سعی دارند مهمانان را راضی و خشنود نگاه دارند.

امکانات کلی هتل


در خانه مسافر تلفنخانه سامان شهرکرد امکانات متعددی برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده اند. مهمانان می توانند در اتاق ها و لابی هتل به اینترنت وای فای رایگان با حجم ترافیک محدود دسترسی داشته باشند. لابی کوچک هتل با ظرفیت ۴نفر در طبقه همکف واقع شده و دارای امکاناتی چون میز، مبلمان، زنگ هشدار، تلویزیون با شبکه پخش فیلم، کتابخانه، تاکسی سرویس، روزنامه، دستگاه واکس کفش، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی،سیستم تهویه مطبوع، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی واقع شده و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوال ها و نیازهای آن ها است. مهمانان می توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل پرینت، خدمات تور، خدمات تهیه بلیط و ... به پذیرش مراجعه کنند. پرسنل هتل با صبوری و حوصله مهمانان را به خوبی راهنمایی می کنند.

اتاق های هتل


این خانه مسافر دارای ۵ باب اتاق و ۱۸ تخت است. مهمانان می توانند از میان این پنج اتاق، اتاقی را که مناسب نیاز، سلیقه و اولویت هایشان است، انتخاب و رزرو کنند. واحدهای اقامتی خانه مسافر تلفنخانه سامان شهرکرد شامل اتاق های یک تخته، دو تخته دبل، دو تخته توئین، سه نفره و چهار نفره هستند. داخل اتاق ها با مبلمان و اسباب مدرن و شیک چیدمان یافته و ترکیب رنگی به کار گرفته شده در آن ها بسیار هماهنگ و زیبا است. نظافت و تمیزی اتاق ها بسیار رضایت بخش بوده و خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به تمام اتاق ها ارائه می گردد.
وضعیت دید اتاق ها را نمایی از کوچه و محوطه هتل تشکیل می دهد. داخل اتاق ها امکانات رفاهی اساسی و مناسب نظیر مبلمان، میز، تلویزیون با شبکه پخش فیلم، یخچال، آب رایگان، دراور، رخت آویز، کمد لباس، تلفن، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق،سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش (اسپیلت، شوفاژ)، امکان شارژ وسایل الکترونیکی،مینی بار (با هزینه)، سرویس بهداشتی خصوصی، حمام، لوازم بهداشتی (صابون، شامپو، مسواک، شانه، خمیردندان) و دمپایی (روفرشی، دستشویی،حمام) وجود دارند. اقامت در این اتاق ها بسیار راحت و دلچسب است. مطمئنا این خانه مسافر در صورت داشتن اتاق های بیشتر می توانست در حد هتل ۵ ستاره نیز باشد؛ زیرا که امکانات رفاهی فراهم شده در آن بسیار باکیفیت و بی نقص هستند. زمان تحویل اتاق ها در خانه مسافر تلفنخانه سامان شهرکرد ساعت ۱۴و زمان تخلیه اتاق ها ساعت ۱۲ ظهر است. هزینه اقامت برای کودکان زیر ۵ سال در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه، رایگان بوده و برای کودکان ۵ تا ۱۲ سال در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه به صورت نیم بها محاسبه می گردد.

رستوران هتل


در طبقه همکف و محوطه خانه مسافر رستوران وجود دارد.رستوران اصلی هتل با ظرفیت ۲۴ نفر انواع غذاهای خوشمزه و باکیفیت شامل غذاهای ایرانی،فرنگی، سنتی و فست فود برای مهمانان تدارک دیده شده و به صورت منوی انتخابی در اختیارشان قرار داده می شود. یک کافی شاپ نیز در هتل وجود دارد که محل بسیار خوبی برای استراحت و صرف خوراکی یا نوشیدنی های خوش طعم است.

فاصله خانه مسافر تلفنخانه سامان شهرکرد تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مسجد جامع سامان: ۷۰۰ متر
فاصله تا باغ تفریحی ساحل: ۴.۶ کیلومتر
فاصله تا پل تاریخی زمان‌ خان سامان: ۵.۱ کیلومتر
فاصله تا شیراز داغه:۷.۷ کیلومتر
فاصله تا امام زاده بابا پیراحمد بن: ۱۱.۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است