search
menu

اقامتگاه بوم گردی ننه کلثوم رامسر

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره اقامتگاه بوم گردی ننه کلثوم رامسر
امکانات و خدمات کلی اقامتگاه بوم گردی ننه کلثوم
واحدهای اقامتی اقامتگاه بوم گردی ننه کلثوم
غذا در اقامتگاه بوم گردی ننه کلثوم
سرگرمی در اقامتگاه بوم گردی ننه کلثوم
درباره روستای مشاورک رامسر
فاصله اقامتگاه بوم گردی ننه کلثوم تا مکان های مهم و جاذبه های گردشگری

درباره اقامتگاه بوم گردی ننه کلثوم رامسر


اقامتگاه بوم گردی ننه کلثوم رامسر در دل روستای کوهستانی مشاورک و مشرف به طبیعت سرسبز خطه شمال کشور واقع شده است. برای رسیدن به این اقامتگاه باید از دالان بهشتی جنگل های دالخانی عبور کنید و خود را برای تجربه ای دلنشین و رویایی آماده کنید چون اقامتگاه بوم گردی ننه کلثوم در عین سادگی خود با مهمان نوازی معروفش تجربه ای لاکچری را برایتان رقم می زند. اینجا ذوق هنری صاحبان اقامتگاه و هنر آشپزی آن ها شما را به وجد می آورد.

امکانات و خدمات کلی اقامتگاه بوم گردی ننه کلثوم


بدون شک اولین دلیلی که هر کسی را مشتاق خرید بلیط هواپیما و اقامت در اقامتگاه بوم گردی ننه کلثوم می کند، طبیعت اطراف و چشم اندازی است که از روی ایوان ۴۰ متری این اقامتگاه دیده می شود ولی چنانچه یک بار مهمان این اقامتگاه شوید، طعم غذاهای فوق العاده آن شما را بار دیگر به این خانه می کشاند. اینجا هر غذایی از عسل، نان، لبنیات، تخم مرغ تا گوشت و برنج و ماهی از محصولات ارگانیک یا تولید خود اقامتگاه است. این خانه ۲ طبقه ساده دارای حیاط و فضای سبز کوچک، پارکینگ غیرمسقف و فضای بازی کودکان است.

واحدهای اقامتی اقامتگاه بوم گردی ننه کلثوم


اقامتگاه بوم گردی ننه کلثوم متشکل از ۲ باب اتاق سنتی ولی مجهز بوده و می تواند از ۸ تا ۱۰ گردشگر به صورت همزمان میزبانی کند. این ۲ اتاق با وسایل سنتی و به شکل هنرمندانه ای دکور شده اند و دارای امکاناتی مثل تلویزیون با گیرنده دیجیتال، پشتی، سیستم گرمایشی و سرویس کف خواب هستند. آشپزخانه ای دارای اجاق گاز، یخچال و امکانات پخت و پز نیز در اختیار مهمانان قرار می گیرد و استفاده از سرویس بهداشتی و حمام برای مهمانان ۲ اتاق به صورت مشترک خواهد بود.

غذا در اقامتگاه بوم گردی ننه کلثوم


اینجا می توانید تمام وعده های غذایی را مهمان اقامتگاه باشید چون هنر آشپزی صاحب اقامتگاه هر مهمانی را به وجد می آورد و برای همین هنگام اقامت در اقامتگاه بوم گردی ننه کلثوم، کمتر کسی آشپزی را به خوردن غذای اقامتگاه ترجیح می دهد. ضمن اینکه محل صرف غذا روی ایوان دیدنی خانه است و چند میز و صندلی در آن چیده شده تا هنگام صرف غذا از طبیعت دلنشین اطراف لذت برد. غذاهای محلی خوشمزه ای مثل ته چین، ترش ترشو،‌ هولابه، باقالاقاتق، ماهی شکم پر، میرزا قاسمی، مرغ شکم پر، کباب ترش، انواع شیرینی و ترشیجات در این اقامتگاه طبخ و سرو می شوند.

سرگرمی در اقامتگاه بوم گردی ننه کلثوم


کدبانوی اقامتگاه بوم گردی ننه کلثوم برای اینکه مهمانان ساعات خوبی را در آنجا سپری کنند نحوه پخت نان و برخی غذاها را به آن ها آموزش می دهد. حتی برای طبیعت گردی هم آن ها را همراهی می کنند و به دیدن جنگل ها و رودخانه های این منطقه و آبشار روستا می برند. البته مهمانان اقامتگاه Nane Kolssom می توانند برای کوهنوردی به سفید کوه بروند.

درباره روستای مشاورک رامسر


این روستا در فاصله ۶۵ کیلومتری شهر رامسر قرار گرفته و برای رسیدن به آن باید جاده جنت رودبار را در پیش بگیرید و از مسیر خوش منظره جنگل های دالخانی بگذرید. پیمون این مسافت حدود ۱ ساعت طول می کشد، مگر اینکه در بین راه به جنگل گردی و عکاسی بروید. ضمنا فاصله این اقامتگاه از دریای خزر ۴۵ کیلومتر است.

فاصله اقامتگاه بوم گردی ننه کلثوم تا مکان های مهم و جاذبه های گردشگری


فاصله اقامتگاه بوم گردی ننه کلثوم تا آبشار سیاسرت: ۱۶.۴ کیلومتر
فاصله اقامتگاه بوم گردی ننه کلثوم تا جنگل دالخانی: ۲۷.۲ کیلومتر
فاصله اقامتگاه بوم گردی ننه کلثوم تا سد میجران: ۳۵ کیلومتر
فاصله اقامتگاه بوم گردی ننه کلثوم تا دریای خزر: ۴۵ کیلومتر
امکانات هتل
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
directions_car پارکینگ رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است