search
menu

هتل آپارتمان لاویج نور

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان لاویج لاویج نور
امکانات کلی هتل آپارتمان لاویج نور
انواع اتاق های هتل و امکانات آنها
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آپارتمان لاویج نور تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل آپارتمان لاویج لاویج نور


هتل آپارتمان لاویج در دهستان سرسبز لاویج قرار دارد. لاویج از مناطق ییلاقی زیبای مازندران است که در شهرستان نور قرار گرفته است. طبیعت سرسبز، آب‌ و هوای مطبوع، آب‌گرم‌های معدنی و آثار دیدنی از جذابیت‌های سفر به لاویج هستند. این هتل آپارتمان، بخشی از مجموعه مجتمع آب گرم لاویج است که از اصلی‌ترین جاهای دیدنی لاویج به شمار می‌رود. هتل آپارتمان لاویج لاویج در سال ۱۳۸۸ به بهره‌برداری رسیده و از هتل‌های ۱ ستاره لاویج است. این هتل آپارتمان با وجود آپارتمان‌های چندخوابه بسیار مناسب اقامت خانواده‌های پرجمعیت است. با اقامت در این هتل سفر راحت و مقرون به صرفه‌ای را تجربه خواهید کرد. فیل سنگی، گته کر، تنیرو و قلعه نسا از جاذبه‌هایی هستند که با سفر به لاویج امکان بازدیدشان فراهم خواهد شد. سفر به این روستای زیبا را به علاقه‌مندان طبیعت‌گردی پیشنهاد می‌کنیم. خرید آنلاین بلیط هواپیما سفرمارکت روشی سریع و آسان برای سفر به لاویج است.

امکانات کلی هتل آپارتمان لاویج نور


ساختمان هتل آپارتمان لاویج ۴ طبقه است و امکانات مناسبی در آن برای مهمانان فراهم شده است. این هتل دارای پارکینگ روباز با ظرفیت 30 خودرو است؛ استفاده از پارکینگ هتل برای مهمانان رایگان است. فضای سبز، لابی و نمازخانه از دیگر بخش‌های هتل آپارتمان لاویج به شمار می‌روند. پذیرش این هتل ۲۴ ساعته است. کارکنان هتل بسیار حرفه‌ای و خوش‌برخورد هستند و برای ایجاد محیطی آرام برای مهمانان تلاش می‌کنند. هتل لاویج پذیرای کودکان در تمام رده‌های سنی است و اقامت کودکان زیر ۴ سال رایگان است. از دیگر امکانات این هتل می‌توان به فکس و کپسول آتش‌نشانی اشاره کرد. ناگفته نماند ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است.

انواع اتاق های هتل و امکانات آنها


هتل آپارتمان لاویج لاویج دارای ۱۵ واحد اقامتی است و در مجموع ظرفیت پذیرایی از ۴۸ مهمان را دارد. تنوع واحدهای اقامتی این هتل شامل آپارتمان یک خوابه دو نفره (طبقه اول)، آپارتمان یک خوابه سه نفره (طبقه همکف)، آپارتمان یک خوابه سه نفره (طبقه اول)، آپارتمان دو خوابه چهار نفره (طبقه اول) و آپارتمان یک خوابه پنج نفره (طبقه همکف) است. منظره زیبایی از جنگل و کوه از اتاق‌ها دیده می‌شود. برخی از واحدهای اقامتی دارای امکانات پخت و پز هستند و در هر زمانی که تمایل داشته باشید می‌توانید غذای مورد نظرتان را تهیه نمایید. امکانات دیگر واحدهای اقامتی شامل مبلمان، یخچال، تلویزیون، سیستم اطفا حریق، سیستم گرمایش و سرمایش، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، حمام، دمپایی و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی است. توجه داشته باشید که هیچ‌یک از آپارتمان‌ها ظرفیت پذیرش نفر اضافه ندارند و لازم است هنگام رزرو اتاق دقت نمایید.

امکانات تفریحی هتل


مهم‌ترین امتیاز اقامت در این هتل آپارتمان، دسترسی راحت به مجتمع آب گرم است. این مجموعه اصلی‌ترین مجتمع آب گرم لاویج به شمار می‌رود و دارای استخر سرپوشیده آقایان و بانوان است. هزینه استخر طبق تعرفه هتل محاسبه می‌شود. کودکان می‌توانند در فضای سبز هتل بازی کنند. با چند دقیقه پیاده‌روی از هتل آپارتمان لاویج لاویج، به جنگل‌های سرسبز و انبوه این منطقه خواهید رسید. دوربین عکاسی‌تان را در این سفر فراموش نکنید. ماهیگیری و آب‌تنی از دیگر تفریحاتی هستند که در سفر به لاویج برایتان فراهم خواهد شد.

رستوران هتل


این مجموعه دارای رستوران نیست. در برخی از واحدها لوازم آشپزی گنجانده شده تا در صورت تمایل خودتان آشپزی کنید. غذاهای شمالی بخش جذابی از سفر به این خطه هستند و خوشبختانه رستوران‌های خوبی در نزدیکی این هتل آپارتمان وجود دارند. رستوران ایران زمین و سفره‌خانه شب‌های لاویج انتخاب‌های خوبی برای چشیدن طعم لذیذ غذاهای لاویج هستند.

فاصله هتل آپارتمان لاویج نور تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مجتمع آب گرم لاویج: ۲۰۰ متر
فاصله تا پارک لاویج: ۱ کیلومتر
فاصله تا فیل سنگی: ۱ کیلومتر
فاصله تا آبشار حرام او: ۳ کیلومتر
فاصله تا جنگل اسیونگ: ۱۰ کیلومتر
امکانات هتل
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است