search
menu

هتل مروارید خزر محمودآباد نور

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل مروارید خزر محمودآباد نور
امکانات و خدمات عمومی هتل مروارید خزر
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
فاصله هتل مروارید خزر نور تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل مروارید خزر محمودآباد نور


هتل مروارید خزر در شهر نور واقع‌شده است. این هتل پنج ستاره بوده و کمی دورتر از دریای خزر در کیلومتر ۱۴ جاده ساحلی محمودآباد به نور قرار دارد. این هتل زیبا دارای ۳ طبقه و ۵۲ واحد اقامتی است که در سال ۱۳۸۵ افتتاح گردیده و برای ارتقای کیفیت خدمات در سال ۱۳۹۵ موردبازسازی قرارگرفته است. موقعیت این هتل به‌گونه‌ای است که هم از جاده چالوس و هم از جاده هراز می‌توان به آن دسترسی داشت. یکی از بهترین ویژگی‌های این هتل فاصله آن از دریا است، زیرا از این فاصله می‌توانید شهر و فضای سرسبز شمال را تماشا کنید و هم از منظره دریا در ساعات مختلف روز لذت ببرید. این موقعیت مکانی امکان دسترسی آسان به جاذبه‌ها و اماکن دیدنی شمال را به مسافران می‌دهد. همچنین جالب اینجاست که بیشتر جاذبه‌ها و اماکن دیدنی در فاصله حدوداً ۳۰ کیلومتری از این هتل قرار دارند. علاوه بر موقعیت خوب هتل مروارید خزر امکانات و خدمات مناسب به مهمانان ارائه داده می‌شود که در پایان سفر مسافران احساس رضایت دارند.

امکانات و خدمات عمومی هتل مروارید خزر


هتل مروارید دارای لابی بوده و مهمانانی که اهل روزنامه‌خوانی هستند، در لابی می‌توانند به روزنامه‌های روز کشور دسترسی داشته و پیگیر اخبار باشند. برای آن دسته از مسافرانی که به وسیله خودروی شخصی سفر می‌کنند، با خیال راحت می‌توانند بدون نگرانی از پارکینگ هتل بهره‌مند شوند. علاوه بر این‌ها، اگر دلتان خرید بخواهد، در لابی این هتل فروشگاه و مرکز خرید دایر گردیده شده تا یادگاری و سوغاتی‌هایتان را تهیه کنید. دیگر امکانات و خدمات موجود در هتل عبارت‌اند از کافی‌شاپ، دستگاه فتوکپی و فکس، تاکسی‌سرویس، آرایشگاه بانوان، خدمات باربری، خدمات خرید بلیط هواپیما، دستگاه خودپرداز و پذیرش ۲۴ ساعته.

امکانات تفریحی هتل


استخر موجود در داخل این هتل فقط در ایام تابستان دایر می‌شود و افراد بالای ۱۲ سال می‌توانند از این خدمات بهره‌مند شوند. در هتل مروارید خزر برای مهمانان اهل فعالیت ورزش امکانات رفاهی و ورزشی تعبیه‌شده است که عبارت‌اند از سالن بیلیارد و زمین تنیس مجهز. با اقامت در این هتل می‌توانید لحظات خوشی را تجربه کنید. برای کودکان نیز پارک مخصوص کودک با وسایل بازی ایجادشده است تا حوصله کودکان در طول مدت اقامتشان سر نرود و اقامت در این هتل برایشان به خاطره‌ای خوش تبدیل شود.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


در هتل مروارید خزر ۳۲ واحد اقامتی وجود دارد که عبارت‌اند از سوئیت یک خوابه دو نفره، سوئیت دو خوابه چهار نفره، ویلا دوبلکس سه خوابه ۵ نفره و ویلا لوکس سه خوابه ۶ نفره. برخی از واحدهای اقامتی این هتل مانند سوئیت یک خوابه دو نفره رو به دریا هستند و با انتخاب این سوئیت روزتان را با صدای امواج آرامش‌بخش دریا آغاز خواهید کرد. بنابراین بهتر است در هنگام رزرو اتاق به این نکات توجه داشته باشید. تمامی اتاق‌ها در این هتل مبلمان شده و دارای یخچال، کمد لباس و تلفن هستند. به همه اتاق‌ها خدمات روم سرویس و صبحانه ارائه می‌شود و مهمانان در داخل اتاق‌ها امکان اتصال به وای فای هتل را خواهند داشت. هرچند که برای استفاده از اینترنت حجم محدودی در نظر گرفته‌شده اما همین حجم به‌صورت رایگان در اختیار مهمانان قرار داده می‌شود. سرویس بهداشتی در برخی از واحدها فرنگی و برخی دیگر ایرانی هستند. همچنین در داخل حمام اتاق‌ها دوش، لوازم بهداشتی و حوله و دمپایی قرار داده‌شده است. اتاق‌ها دارای سیستم تهویه مطبوع بوده و سیستم گرمایشی و سرمایشی آن‌ها نیز از نوع اسپیلت و شوفاژ هستند.

فاصله هتل مروارید خزر نور تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا ساحل گلسار: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا بوستان نشاط: ۲ کیلومتر
فاصله تا آلاچیق های ساحلی: ۲ کیلومتر
فاصله تا دریاچه جنگلی نور: ۱۰.۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است