search
menu

هتل آریان نور

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آریان نور
امکانات عمومی هتل آریان نور
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آریان نور تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل آریان نور


هتل سه ستاره آریان در شهر زیبای نور در استان مازندران واقع شده است، این هتل زیبا در فضایی میان جنگل و دریای خزر در سال ۱۳۷۸ افتتاح شده است. علاوه بر موقعیت جغرافیایی خاص این هتل به دلیل دارا بودن دکوراسیون چوبی متفاوت خود جذابیت فوق العاده ای در میان هتل های دیگر این شهر دارد. مطمئن باشید در این هتل اوقات خوشی خواهید داشت و امکانات رفاهی و مناسب این هتل برایتان اقامتی به یاد ماندنی رقم خواهد زد. بدین جهت هتل آریان نور مورد توجه گردشگران زیادی قرار می گیرد، زیرا با رزرو این هتل می توانند ساعت ها در کنار دریا و در میان جنگل لحظات خوشی سپری کنند. لازم به ذکر است با رزرو هتل آپارتمان آریان به جاهای دیدنی مثل دریاچه آبیدر و پارک جنگلی نور فاصله اندکی خواهید داشت.

امکانات عمومی هتل آریان نور


هتل آریان با محیطی بکر و کادری مجرب در تلاشند تا اقامتی خوش فراهم کنند. در خود هتل امکاناتی نظیر سالن بیلیارد و شهربازی دایر هستند. این هتل دارای یک لابی بسیار شیک با ظرفیت ۸ نفر است و این لابی مجهز به تلویزیون و مبلمان راحتی است تا مهمانان در صورت لزوم استراحت کنند. توجه داشته باشید بردن حیوانات خانگی به داخل هتل و محوطه Hotel Arian ممنوع است. امکانات عمومی ارائه شده در هتل آریان بی نظیر هستند، مانند چایخانه سنتی، کافی شاپ، اتاق بازی کودکان و تاکسی سرویس. در قسمت پذیرش نیز به صورت ۲۴ ساعته فعالیت دارند و در قسمت لابی هتل بخش های خدمات تور و بلیط، اتاق چمدان ها و سرویس بهداشتی ایرانی وجود دارند. پارکینگ موجود در این هتل با ظرفیت ۸۰ خودرو در اختیار مهمانان قرار می گیرد.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


هتل آریان نور دارای ۳۰ واحد اقامتی در ۵ طبقه است و برخی از این واحدهای اقامتی چشم انداز زیبایی رو به دریا دارند که صدای دلنشین دریا را از اتاقتان خواهید شنید. واحدهای اقامتی این هتل به صورت سوئيت های دوخوابه چهارنفره و سه خوابه شش نفره هستند، همچنین واحدهای سه خوابه‌ دوبلکس‌ بوده و همانند خانه شخصی امکانات کاملی دارند. فقط توجه داشته باشید که سوئيت ها شامل ظرفیت اضافی نیستند، پس در هنگام رزرو بلیط هواپیما و رزرو این هتل دقت داشته باشید تا براساس تعداد نفراتتان سوئيت مورد نظر را رزرو کنید، و اینکه برای طرفداران دریا و جنگل اتاق وجود دارد و از بالکن اتاق ها مناظر رویایی قابل مشاهده است.
اتاق های هتل آریان نور منحصر به فرد بوده و بسیار لوکس طراحی شده اند. در واقع، برای یک اقامت مجلل در کنار خانواده انتخابی شایسته است تا لحظات به یاد ماندنی برای خود و خانواده رقم بزنید. امکانات ارائه شده در سوئیت های این هتل شامل روم سرویس، چای ساز، تلویزیون، یخچال، سیستم تهویه مطبوع و مینی بار با هزینه هستند.
حمام های اختصاصی داخل اتاق ها نیز شامل دوش، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، لوازم بهداشتی، حوله، دمپایی و سشوار هستند. اقامت برای کودکان تا ۳ سال رایگان بوده و برای بالای این سن به طور کامل دریافت می گردد، همچنین در صورت اقامت در این هتل می توانید از صبحانه رایگان هتل بهره مند شوید ولی وعده های دیگر ملزم به پراخت هزینه هستید.

رستوران هتل


رستوران این هتل نیز بسیار مجلل بوده و در محوطه هتل قرار دارد. رستورانی با نما و چشم اندازی زیبا بهترین مکان برای صرف غذاهای محلی و ایرانی است که بی شک از طعم غذاهای لذیذ سیر نخواهید شد.

فاصله هتل آریان نور تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا کاخ تمیشان: ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا پارک جنگلی نور: ۷.۲ کیلومتر
فاصله تا کلیسای آنتوان مقدس: ۱۳.۸ کیلومتر
فاصله تا پارک جنگلی کشپل: ۲۳.۸ کیلومتر
فاصله تا آبشار سیسنگان: ۲۸ کیلومتر
فاصله تا آبشار آب پری: ۲۸.۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است