search
menu

هتل نارنجستان محمود آباد نور

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل نارنجستان نور
امکانات عمومی هتل نارنجستان نور
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل نارنجستان نور
رستوران هتل نارنجستان نور
فاصله هتل نارنجستان نور تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل نارنجستان نور


هتل نارنجستان نور در کیلومتر ۷ جاده محمودآباد به نور واقع‌شده است. اینجا یکی از مجلل‌ترین هتل‌های خطه شمالی ایران است که برای اقامت مسافران زیادی راهی این منطقه می‌شوند، منطقه‌ای در دامنه کوه‌های البرز و دشت‌های چشم‌نواز که از آنجا می‌توانید سبزی جنگل و آبی دریا را تماشا کنید. هتل نارنجستان جزو هتل‌های ۴ ستاره بوده و در سال ۱۳۷۹ تأسیس‌شده است، بعدها به منظور خدمت‌رسانی بهتر در سال ۱۳۹۱ موردبازسازی قرارگرفته است. ساختمان هتل در ۵ طبقه مجزا بوده و دارای ۱۱۹ اتاق است. علاوه بر این‌ها، ۵۷ ویلا در مجموعه هتل نارنجستان محمودآباد احداث‌شده‌اند که جزو پرطرفدارترین واحدهای اقامتی به شمار می‌روند. طراحی این مجموعه به‌قدری چشم‌نواز است و به شکل محوری ساخته‌شده و به‌عنوان یکی از مکان‌های بی‌نظیر برای مشکل‌پسندان به شمار می‌رود، افرادی که نیاز به محیطی آرام و دنج دارند تا ایام فراغت خود را سپری کنند، بدین‌جهت با رزرو اینترنتی بلیط هواپیما سفرمارکت و رزرو این هتل زیبا لحظات خاطره‌انگیزی برای خود و خانواده‌شان رقم می‌زنند.

امکانات عمومی هتل نارنجستان نور


محوطه این هتل را فضای سبز بسیار زیبایی فراگرفته است که در هنگام عصر می‌توانید از تماشای این منظره لذت ببرید. مسافران می‌توانند در فضای لابی و داخل تمامی اتاق‌ها و ویلاها به صورت رایگان به اینترنت وای فای دسترسی داشته باشند. پذیرش هتل نارنجستان به صورت شبانه‌روزی دایر بوده و از مسافران استقبال می‌کنند. پرسنل بسیار مجرب و کارآزموده بوده و در فراهم کردن اقامتی به‌یادماندنی در حال تلاش هستند. برای دسترسی به طبقات این هتل آسانسور وجود دارد. دستگاه واکس کفش نیز در ورودی این هتل تعبیه‌شده است. خدمات خشک‌شویی و تشریفات ویژه نیز در این هتل ارائه می‌شوند و افراد می‌توانند با هماهنگی پذیرش از آن‌ها بهره‌مند شوند. پارکینگ موجود در این هتل با ظرفیت ۱۱۹ خودرو به صورت رایگان قابل‌استفاده است. همچنین در لابی می‌توانید از تلویزیون، نمازخانه و فروشگاه بهره‌مند شوید. برای سپردن چمدان و وسایلتان تا زمان فرارسیدن ساعت پروازتان می‌توانید به اتاق چمدان موجود در لابی سر بزنید. تاکسی‌سرویس به‌عنوان تور گردشگری در لابی این هتل دایر شده تا مسافران با خیال راحت به گشت‌وگذار بپردازند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل نارنجستان نور


واحدهای اقامتی هتل نارنجستان نور در دو بخش ساختمان هتل و ویلاهای دوبلکس قرارگرفته‌اند. انواع واحدها عبارت‌اند از اتاق دوتخته رو به جنگل و رو به دریا، اتاق سه تخته رو به جنگل و رو به دریا، سوئیت یک خوابه دوبلکس، سوئیت یک خوابه شش نفره، سوئیت دوخوابه دوبلکس و سوئیت رویال یکخوابه هشت نفره. با اقامت در واحدهای اقامتی این هتل چشم‌انداز بی‌نظیری مقابل چشمانتان خواهد بود که از تماشایش سیر نخواهید شد. از جمله امکانات رفاهی ارائه‌شده در واحد‌های اقامتی هتل نارنجستان نور عبارت‌اند از سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون ال سی دی، یخچال، مبل راحتی، حمام اختصاصی مجهز به سرویس بهداشتی اختصاصی ایرانی و فرنگی. سایر امکانات ارائه‌شده در اتاق‌ها عبارت‌اند از مبلمان، چای‌ساز، رخت‌آویز، مینی بار با هزینه، سیستم تهویه مطبوع هوا، سیستم سرمایشی و گرمایشی، بالکن، آباژور، کمد لباس و صندوق امانات.

رستوران هتل نارنجستان نور


در رستوران این هتل با ظرفیت ۱۵۰ نفری در حال ارائه خدمات به مسافران هستند. وعده صبحانه به صورت رایگان در هتل نارنجستان نور سرو می‌شود. برای وعده‌های دیگر نیز چندین رستوران متفاوت در این هتل مشغول به فعالیت هستند و مسافران می‌توانند برای صرف ناهار یا شام به آنجا مراجعه کنند. همچنین کافی‌شاپ هتل نارنجستان انواع آبمیوه‌های طبیعی و خوراکی‌های لذیذ را عرضه می‌کند و گزینه مناسبی برای صرف عصرانه به شمار می‌رود.

فاصله هتل نارنجستان نور تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا امام زاده فضل: ۲.۵ کیلومتر
فاصله تا دریاچه آزادمون: ۷.۹ کیلومتر
فاصله تا امام زاده قاسم: ۸.۷ کیلومتر
فاصله تا پارک ملت: ۸.۹ کیلومتر
فاصله تا پارک توریستی سرزمین رویاها: ۱۱.۹ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است