search
menu

هتل باران ایزد شهر نور

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل باران ایزدشهر نور
امکانات عمومی هتل باران ایزدشهر نور
امکانات تفریحی هتل
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل باران ایزدشهر نور تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل باران ایزدشهر نور


هتل باران ایزدشهر از هتل های ۳ ستاره در ایزدشهر نور مازندران است که از سال ۱۳۹۸ آغاز به فعالیت نموده است. این هتل در سه ساختمان سه طبقه A و B وC ساخته شده و در حالت کلی دارای ۴۲ باب اتاق و سوئیت است. هتل باران را می توان جزو هتل های ساحلی شمال کشور به حساب آورد، زیرا دسترسی به ساحل دریا از این هتل بسیار آسان است. ایزد شهر یکی از شهرهای زیبای استان مازندران است و در ۷ کیلومتری شهر نور و ۸ کیلومتری شهر محمود آباد قرار دارد. این شهر به دلیل موقعیت جغرافیایی خاص خود همواره مورد توجه گردشگران قرار می گیرد و می توان گفت به عنوان توریستی ترین شهر مازندران شناخته شده است، زیرا از سمت شمال رو به دریا و از سمت جنوب رو به جنگل و کوه است و به دلیل دارا بودن چندین تفرجگاه، پلاژ ساحلی، پارک جنگلی و مراکز خرید مورد پسند گردشگران قرار می گیرد، بدین جهت با خرید بلیط هواپیما و رزرو این هتل اقامتی دلنشین برای خود و همسفرانشان رقم می زنند.
از جمله جاذبه های گردشگری نزدیک هتل باران عبارتند از دریاچه الیمالات، پارک جنگلی کشپل، پارک جنگلی نور و آبشار آب پری. این هتل زیبا در سال ۱۳۹۷ نیز مورد بازسازی قرار گرفته است و به دلیل موقعیت مکانی خوب و امکانات بی نظیر هرساله پذیرای گردشگران زیادی از سراسر کشور است. پس اگر جزو گردشگرانی هستید که در هنگام سفرتان به دنبال اقامتی راحت هستید، پیشنهاد ما هتل باران ایزدشهر است که می توانید اقامتی آرام و راحت را تجربه کنید.

امکانات عمومی هتل باران ایزدشهر نور


امکانات عمومی ارائه شده برای راحتی و رفاه مسافران در هتل باران ایزدشهر عبارتند از تاکسی سرویس، اینترنت در لابی، کافی شاپ، تلویزیون در لابی. همچنین برای مسافران با ماشین شخصی محلی به عنوان پارکینگ فراهم گردیده است. پرسنل و کارکنان این هتل بسیار خوش‌ برخورد بوده و به طور شبانه روزی در تلاش هستند تا بهترین خدمات و امکانات باکیفیت را برای مسافران فراهم کنند. بنابراین مطمئن باشید از اقامت در این هتل پشیمان نخواهید شد. برای دسترسی به اتاق های این هتل می توانید از آسانسور استفاده کنید و همچنین روم سرویس به صورت ۲۴ ساعته انجام می گیرد. در قسمت لابی دستگاه واکس کفش قرار داده شده است. در هنگام اقامت در این هتل اجازه بردن حیوانات خانگی را نخواهید داشت.

امکانات تفریحی هتل


در اطراف هتل باران ایزدشهر نیز فضای سبز بزرگ همراه با آلاچیق‌ هایی دیده می شوند که این محوطه را به مکانی دنج تبدیل کرده است، با قدم زدن در ساحل لحظات خوشی در انتظار شماست. برای کودکان نیز در محوطه هتل فضای بازی فراهم گردیده است. برای بازدید از جاذبه های گردشگری می توانید از گشت غیررایگان هتل بهره مند شوید. از جمله امکانات تفریحی در این هتل می توان باشگاه بدنسازی و سالن بیلیارد اشاره کرد که با پرداخت هزینه مربوطه قابل استفاده است.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


اتاق های هتل باران ایزدشهر انواع مختلفی دارند که عبارتند از اتاق یک تخته، اتاق دوتخته و اتاق سه تخته، همچنین سوئیت‌ تکخوابه چهارتخته، سوئيت شش تخته، سوئيت دوبلکس تکخوابه پنج تخته و سوئيت دوبلکس دوخوابه شش تخته. توجه داشته باشید که اتاق ها دارای ظرفیت اضافی نیستند. اتاق‌ ها و سوئیت‌ های هتل باران ایزدشهر تمیز، دلباز و روشن بوده و اکثرشان چشم اندازی رو به دریا و ساحل دارند. اتاق های هتل باران دارای دکوراسیونی شیک است و حس دلنشینی به مسافران هدیه می دهد. از امکانات مجهز اتاق ها در این هتل می توان به تلویزیون، تلفن، مبلمان، یخچال، گاوصندوق، مینی بار غیررایگان، اسپلیت اشاره کرد. علاوه بر اینها در داخل اتاق ها حمام های اختصاصی وجود دارد که حمام ها نیز شامل دوش، سرویس بهداشتی فرنگی، حوله، لوازم بهداشتی و دمپایی هستند.

رستوران هتل


هتل باران نور دارای یک رستوران شیک و بسیار زیبایی است که در وعده صبحانه، ناهار و شام انواع غذاهای ایرانی و محلی همراه با نوشیدنی‌ های متنوع سرو می کند. بی شک از طعم بی نظیر غذاهای تازه و متنوع این هتل سیر نخواهید شد.

فاصله هتل باران ایزدشهر نور تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا ساحل دریای خزر: ۹۰۰ متر
فاصله تا موزه نور: ۲.۳ کیلومتر
فاصله تا پارک جنگلی نور: ۱۷ کیلومتر
فاصله تا پارک ساحلی ایزدشهر: ۱۸.۴ کیلومتر
فاصله تا دریاچه الیمالات: ۳۱.۳ کیلومتر
فاصله تا پارک جنگلی کشپل: ۳۳.۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است