search
menu

اقامتگاه بوم گردی شاغلام نیشابور

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره اقامتگاه بومگردی شاغلام نیشابور
امکانات اقامتگاه بومگردی شاغلام
اتاق های اقامتگاه بومگردی شاغلام
امکانات اتاق های اقامتگاه بومگردی شاغلام
رستوران اقامتگاه بومگردی شاغلام
فاصله اقامتگاه بومگردی شاغلام تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره اقامتگاه بومگردی شاغلام نیشابور


اقامتگاه بوم گردی شاغلام در روستای فیلخانه در ۹ کیلومتری شهرستان نیشابور و ۱۲۱ کیلومتری شهر مشهد در استان خراسان رضوی واقع شده است. این اقامتگاه در ورودی خود دارای یک سالن بزرگ با وسایل قدیمی است که به نوعی موزه مردم شناسی محسوب می شود، همچنین روستای زیبای فیلخانه با فضای متفاوت گردشگران و طبیعت دوستان زیادی را به سوی خود جذب می کند. این اقامتگاه در متراژ ۲۵۰۰ متری به صورت هم سطح و در یک طبقه است. در فصل های بهار و تابستان از لحاظ شرایط آب و هوایی محل بسیار مناسبی بوده و بدین جهت گردشگران و طبیعت دوستان زیادی را به خرید بلیط هواپیما مشهد سوق می دهد. چیدمان دلنشین این خانه بومی همراه با مهمان نوازی عالی نیشابوری ها و غذاهای خوشمزه محلی دست در دست هم داده و برایتان اقامتی خاطره انگیز فراهم می کنند. راه ارتباطی این اقامتگاه آسفالته است و انواع محصولات طبیعی لبنی روستاییان در این منطقه به فروش می رسند و چندین فروشگاه مخصوص صنایع دستی در نزدیکی این اقامتگاه زیبا دایر هستند که می توانید سوغاتی و یادگاری خریداری کنید یا اینکه از جاذبه های تاریخی و گردشگری نیشابور بازدید کنید.

امکانات اقامتگاه بومگردی شاغلام


از خدمات ارائه شده در این اقامتگاه بومگردی می توان به پارکینگ اختصاصی روباز در محوطه اقامتگاه اشاره کرد که دارای ظرفیت ۲۰ ماشین است، همچنین سیستم گرمایشی بخاری، سیستم سرمایشی کولرآبی و راهنمای محلی از دیگر امکانات رفاهی این اقامتگاه هستند که برای رفاه حال گردشگران و مسافران عزیز در نظر گرفته شده اند. سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و حمام نیز به صورت مشترک در حیاط و داخل مجموعه برای بانوان و آقایان جداگانه تعبیه شده اند. در محوطه Shagholam Ecolodge می توانید از باغچه، حوض و استخر لذت ببرید. در ضمن، حیواناتی نظیر مرغ، خروس، غاز، بوقلمون و سگ نیز در محوطه این اقامتگاه زندگی می کنند اما توجه داشته باشید که شما در هنگام اقامت در این محل اجازه بردن حیوانات خانگی خودتان را ندارید. یکی از امتیازات این اقامتگاه پذیرش مهمانان خارجی است که از قبل باید رزرو گردد و چند نفر راهنمای محلی نیز برای راهنمایی این مسافران در نظر گرفته شده است. توجه داشته باشید آب لوله کشی، اینترنت پرسرعت سیمکارت، مراکز درمانی و فروشگاه در نزدیکی این اقامتگاه قابل دسترس هستند.

اتاق های اقامتگاه بومگردی شاغلام


این اقامتگاه شامل ۵ اتاق است که ۴ مورد از اتاق ها ۴ نفره بوده و یک اتاق نیز ۶ نفر ظرفیت دارد. همه اتاق ها فضای سنتی دارند و از مزیت های این اتاق ها می توان به فضای دلنشین و بی نظیرشان اشاره کرد. این اقامتگاه بوم گردی در مجموع ظرفیت ۲۲ نفر را دارد.

امکانات اتاق های اقامتگاه بومگردی شاغلام


اتاق های این اقامتگاه بوم گردی فاقد سرویس بهداشتی است و باید برای استفاده از توالت ایرانی و توالت فرنگی و حمام اختصاصی به صورت اشتراکی به حیاط و داخل مجموعه مراجعه کنید. در صورت اقامت در این محل سرو صبحانه رایگان بوده و برای وعده های دیگر نیز می توانید از رستوران استفاده کنید. همچنین سیستم گرمایشی اتاق ها کرسی و بخاری گازی و سیستم سرمایشی نیز کولرآبی و پنکه است. در یک اتاق نیز تلویزیون قدیمی سیاه و سفید قرار داده شده است.

رستوران اقامتگاه بومگردی شاغلام


در اقامتگاه بوم گردی شاغلام می توانید انواع غذاهای محلی و سنتی مانند مرغ، کباب، جوجه، قیمه، قرمه و انواع آش نوش جان کنید. شرایط سفارش غذا از رستوران این اقامتگاه بدین صورت است که باید از قبل با مسئول مربوطه هماهنگ شوید و هزینه جداگانه برای سفارش غذا بپردازید، اما لازم به ذکر است با امتحان غذاهای این اقامتگاه طعم متفاوت و بی نظیری را تجربه خواهید کرد.

فاصله اقامتگاه بومگردی شاغلام تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله اقامتگاه بومگردی شاغلام تا آرامگاه خیام: ۴٫۹ کیلومتر
فاصله اقامتگاه بومگردی شاغلام تا آرامگاه عطار: ۶٫۱ کیلومتر
فاصله اقامتگاه بومگردی شاغلام تا مقبره کمال الملک: ۶٫۲ کیلومتر
فاصله اقامتگاه بومگردی شاغلام تا رباط شاه عباسی: ۶٫۷ کیلومتر
فاصله اقامتگاه بومگردی شاغلام تا بازار قدیمی نیشابور: ۷٫۴ کیلومتر
فاصله اقامتگاه بومگردی شاغلام تا مسجد جامع نیشابور: ۷٫۵ کیلومتر
امکانات هتل
restaurant رستوران
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است