search
menu

هتل آرام ماسوله

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آرام ماسوله
امکانات رفاهی هتل آرام ماسوله
خدمات هتل
واحدهای اقامتی هتل
موقعیت مکانی هتل
اماکن دیدنی نزدیک به هتل آرام ماسوله

درباره هتل آرام ماسوله


هتل آرام ماسوله (Hotel Aram Masuleh) را باید نخستین هتل سه ستاره منطقه تماشایی و سرسبز سردار جنگل فومن و مرکز دیدنی آن، شهر شگفت انگیز و خوش منظره ماکلوان دانست. این هتل تازه تاسیس که در مکانی با مساحت ۱۲۰۰ متر مربع قرار گرفته، از امکانات رفاهی فراوانی برخوردار گشته و توسط مناظر مسحور کننده و روح بخش کوهستانی احاطه شده است. وجود گزینه های اقامتی متنوع، کارکنانی متعهد و خوش برخورد و امکاناتی قابل قبول موجب شده تا هتل آرام ماسوله به انتخاب شماره یک بسیاری از گردشگرانی که با خرید بلیط هواپیما به این منطقه دیدنی سفر می کنند، تبدیل گردد.

امکانات رفاهی هتل آرام ماسوله


از لحاظ امکانات هیچ کمبودی در هتل آرام ماسوله وجود ندارد و سعی شده که کلیه نیازهای رفاهی گردشگران در این مکان برطرف گردد. از کافی شاپ گرفته تا نمازخانه و کافی نت، هرآنچه برای اقامتی خاطره انگیز بدان نیاز دارید، در این هتل خواهید یافت. برای تامین نیازهای خورد و خوراک میهمانان هتل، رستورانی باکیفیت در طبقه چهارم آن تعبیه گردیده تا میهمانان هتل علاوه بر چشیدن طعم انواع غذاهای لذیذ سنتی، ایرانی و فرنگی، قادر باشند از منظره تماشایی اطراف هتل نیز لذت ببرند. وجود چایخانه سنتی در این هتل باعث شده که پکیج رفاهی میهمانان کامل گردد و دمنوش ها و نوشیدنی هایی را که رستوران و کافی شاپ هتل قادر به تامین آن نیستند، در این مکان برای میهمانان مهیا گردد.
خوب است بدانید که مدیریت هتل برای پارک خودروی میهمانان نیز چاره ای اندیشیده و پارکینگی مناسب با ظرفیت ۳۰ خودرو را برای آن ها مهیا کرده تا گردشگران مجبور نباشند وقت خود را صرف یافتن مکانی ایمن برای پارک خودرویشان در نزدیکی هتل کنند. فضای سبز، اتاق چمدان، صندوق امانات، دستگاه واکس کفش، آسانسور، سیستم تهویه مطبوع و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در طبقات از دیگر امکانات رفاهی هتل آرام ماسوله بشمار می روند.

خدمات هتل


همانند امکانات رفاهی متعدد آن، خدمات ارائه شده توسط پرسنل کارآزموده هتل آرام ماسوله نیز از حیث تنوع و کیفیت رضایت بخش و قابل قبول است. خدماتی از قبیل: خانه داری، پذیرش شبانه روزی، ترانسفر رفت و برگشت با هزینه، خدمات تور، تهیه بلیط هواپیما، کرایه تاکسی سرویس، آژانس مسافرتی، باربری و خدمات اینترنتی در این هتل برای کلیه میهمانان انجام خواهد پذیرفت تا رضایت حداکثری گردشگران و خریداران بلیت هواپیما سفرمارکت در طول اقامت در هتل آرام ماسوله جلب گردد.

واحدهای اقامتی هتل


تعداد ۱۹ باب گزینه اقامتی مناسب و مجهز به کلیه تجهیزات رفاهی در این هتل گنجانده شده است تا از حیث تنوع واحدهای اقامتی نیز هتل آرام ماسوله چیزی کمتر از دیگر رقبا نداشته باشد. واحدهای اقامتی هتل به دلیل بازسازی که به تازگی در آن صورت گرفته، از وضعیت ظاهری مطلوبی برخوردار بوده و با کلیه اسباب و وسایل اقامتی نظیر تلویزیون، یخچال، دراور، رخت آویز و کمد لباس تجهیز شده اند. وجود سیستم اعلام حریق در این هتل موجب گردیده که میهمانان از بابت امنیت جانی نیز خیالشان آسوده باشد و لحظاتی آسوده توام با آرامش را در این مکان تجربه کنند.

موقعیت مکانی هتل


همان گونه که در ابتدا نیز ذکر گردید، هتل آرام ماسوله از لحاظ موقعیت مکانی در شرایط بسیار مناسبی قرار دارد و توسط طبیعت تماشایی و بسیار دیدنی منطقه سرسبز و چشم نواز سردار جنگل فومن احاطه شده است. گفتنی است که این هتل برای گردشگرانی که دوست دارند با صرف هزینه نه چندان گزاف، مدتی را در فضای دل انگیز و آرامش بخش منطقه سردار جنگل فومن با طبیعت تماشایی این خطه از کشورمان خلوت کنند، بهترین گزینه اقامتی در این منطقه به حساب می آید.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل آرام ماسوله


فاصله هتل تا آلیان عباسکوه:‌ ۱۲.۳ کیلومتر
فاصله هتل تا پارک فومن:‌ ۱۲.۶ کیلومتر
فاصله هتل تا ورزشگاه شهید بهشتی فومن:‌ ۱۲.۷ کیلومتر
فاصله هتل تا روستای گردشگری ماسوله: ۲۰.۲ کیلومتر
فاصله هتل تا موزه حیات وحش ماسوله: ‌۲۰.۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است