search
menu

هتل آپارتمان تخت طاووس مشهد

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان تخت طاووس مشهد
امکانات کلی هتل آپارتمان تخت طاووس مشهد
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل آپارتمان
رستوران هتل آپارتمان
فاصله هتل آپارتمان تخت طاووس مشهد تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل آپارتمان تخت طاووس مشهد


هتل آپارتمان تخت طاووس یکی از هتل‌های مشهد است که در سال ۱۳۸۰ افتتاح و در سال ۱۳۹۰ مورد بازسازی قرار گرفت. این هتل آپارتمان از لحاظ اقتصادی بسیار مقرون به صرفه بوده و فاصله چندانی با حرم مطهر امام رضا (ع) ندارد، از این رو مورد توجه مسافران و زائران بسیاری قرار گرفته است. این هتل دارای ۴ طبقه و ۱۶ واحد اقامتی است. از جاذبه‌های گردشگری نزدیک Takht Tavoos Hotel Apartment می‌توان به مسجد گوهرشاد، موزه آستان قدس رضوی، باغ گیاه‌شناسی، مرکز خرید خورشید، موزه نجوم و ساعت، باغ موزه نادری، پارک کوهسنگی و آرامگاه پیر پالاندوز اشاره کرد. برای خرید بلیط هواپیما، قطار یا ماشین می‌توانید از طریق تورهای گردشگری اقدام کرده و با رزرو این هتل اقامت خوبی را در این شهر مقدس تجربه کنید.

امکانات کلی هتل آپارتمان تخت طاووس مشهد


پرسنل مجرب و کارآزموده این هتل آپارتمان با اخلاقی خوب آماده استقبال از میهمانان هستند. پذیرش هتل به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات به میهمانان گرامی است. اینترنت بی سیم رایگان نیز در سراسر هتل در دسترس است. برای جا به جایی بین طبقات می‌توانید از آسانسور استفاده کنید. ترانسفر فرودگاهی رفت و برگشت با هزینه اضافی ارائه می‌شود. برای رزرو بلیط جاهای دیدنی می‌توانید از کارکنان میز تور هتل کمک بخواهید. با وجود کپسول آتش‌نشانی، سیستم اعلام و اطفا حریق از بروز هر گونه حادثه ناگوار جلوگیری به عمل خواهد آمد. برای رفتن به حرم می‌توانید از سرویس حرم و برای گشت و گذار در شهر از تاکسی سرویس هتل استفاده کنید. همچنین برای آسودگی خاطر خود به هنگام گشت و گذار می‌توانید وجه نقد و اشیای قیمتی خود را به صندوق امانات هتل بسپارید. هتل آپارتمان تخت طاووس مشهد دارای محیطی تمیز وپاکیزه است و خدمات خانه‌داری و نظافت هر روز در آن انجام می‌گیرد. لابی هتل ۷ نفر ظرفیت دارد و اینترنت رایگان و روزنامه در آن در دسترس است. این هتل آپارتمان فاقد پارکینگ و استخر است. توجه داشته باشید که استعمال دخانیات در مکان‌های عمومی هتل آپارتمان ممنوع است. برای کودکان زیر سه سال در صورت عدم استفاده از سرویس هزینه‌ای برای اقامت دریافت نمی‌شود و برای کودکان بین ۳ الی ۸ سال هزینه اقامت به صورت نیم‌ بها حساب می‌شود. ورود به هتل از ساعت ۱۴ و تخلیه اتاق تا ساعت ۱۲ ظهر صورت می‌گیرد.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل آپارتمان


انواع اتاق‌های هتل آپارتمان تخت طاووس مشهد عبارتند از:
• سوئیت دو نفره
• آپارتمان یک خوابه چهار نفره
• آپارتمان دو خوابه شش نفره
هر اتاق در این هتل آپارتمان دارای تهویه مطبوع، تلویزیون، تلفن، مبلمان، یخچال، دراور، بالکن، رخت‌آویز، کمد لباس و مینی‌بار با هزینه اضافی است. وای فای رایگان نیز در اتاق‌ها قابل دسترسی است. کتری، قوری، اجاق گاز و وسایل آشپزی در اتاق‌ها وجود دارد. سیستم گرمایشی و سرمایشی مناسب موجب تعادل دما در اتاق‌ها می‌شود. برای آسایش و راحتی میهمانان نیز در هر واحد حمام اختصاصی، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی، دمپایی و لوازم بهداشتی رایگان در نظر گرفته شده است. در صورت تمایل می‌توانید صبحانه را در اتاق خود میل کنید.

رستوران هتل آپارتمان


هتل آپارتمان تخت طاووس مشهد دارای یک رستوران در طبقه همکف با ظرفیت ۲۵۰ نفر است که انواع غذاهای لذیذ و خوشمزه را برای وعده‌های غذایی ناهار و شام ارائه می‌دهد.

فاصله هتل آپارتمان تخت طاووس مشهد تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا خانه تاریخی ملک مشهد: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا باغ گیاه شناسی مشهد: ۳.۳ کیلومتر
فاصله تا موزه آستان قدس رضوی: ۳.۶ کیلومتر
فاصله تا آرامگاه پیر پالاندوز: ۳.۷ کیلومتر
فاصله تا خانه تاریخی داروغه مشهد: ۳.۸ کیلومتر
فاصله تا موزه نادری: ۴.۳ کیلومتر
فاصله تا پارک کوهسنگی: ۹.۲ کیلومتر
فاصله تا باغ پرندگان مشهد: ۱۱.۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است