search
menu

هتل تاج مشهد

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل تاج مشهد
اماکن نزدیک هتل تاج مشهد

درباره هتل تاج مشهد


هتل تاج مشهد از هتل های دو ستاره و تازه تاسیس شهر مقدس مشهد است که در موقعیت مکانی بسیار مناسب و در خیابان امام رضا علیه السلام قرار گرفته است. این هتل که تنها چند سال از افتتاح آن می‌ گذرد، از ۳۰ واحد اقامتی، متشکل از اتاق‌ های دو تخته، سه تخته و چهار تخته تشکیل شده و با امکانات مختلف و خدمات متنوع خود، از آمادگی کامل برای پذیرایی از میهمانان و زائران گرامی مشهد مقدس برخوردار است.
از جمله امکانات هتل تاج مشهد می‌توان به رستوران دل‌نشین و جادار این هتل اشاره کرد که ظرفیت پذیرایی از ۱۲۰ میهمان را دارد و قادر است با فضای آرامش‌بخش و طعم لذیذ غذاهای خود، اقامتی فراموش‌نشدنی را برای میهمانان هتل رقم بزند. همچنین کافی‌شاپ هتل نیز دوشادوش رستوران به پذیرایی از میهمانان هتل مشغول است و با نوشیدنی های گوارا و بستنی های لذیذ خود، طعم شیرین اقامت در هتل تاج مشهد را دل‌چسب‌تر می‌‌کند. جالب است بدانید که هتل تاج مشهد، برای رفع نیاز میهمانان خود به محیط خارج از هتل، سالن آرایش مناسبی را نیز برایشان تدارک دیده است. همچنین کتابخانه‌ای با آرشیوی مناسب در این هتل تعبیه شده است که علاقه‌مندان به مطالعه قادر باشند اوقات فراغت خود را صرف مطالعه کتاب‌های مورد علاقه خود کنند. آسانسور، پارک کودک، صندوق امانات، پله اضطراری، فضای سبز، اتاق چمدان، سرویس بهداشتی ایرانی در طبقات و زمین ورزشی را می‌توان از دیگر امکانات هتل تاج مشهد برشمرد.
حال که با امکانات هتل تاج مشهد آشنا شدید، بد نیست از خدمات متنوع این هتل نیز مطلع شوید. هتل تاج مشهد خدماتی از قبیل پذیرش ۲۴ ساعته، ترانسفر رفت و برگشت با هزینه، خدمات بیدار باش، خدمات تشریفات ویژه، خدمات حمل بار، خدمات خانه‌داری و خدمات کرایه تاکسی را به میهمانان خود عرضه می‌دارد.
علاوه بر امکانات و خدمات فوق، هتل تاج مشهد از واحدهای اقامتی بسیار شیک و تمیزی بهره‌مند است که با تجهیزاتی از قبیل یخچال، تلویزیون، دراور، رخت‌آویز، کمدلباس، صندوق امانات، پاورسوئیچ و سرویس بهداشتی فرهنگی تزئین شده‌اند. ناگفته نماند که کلیه اتاق‌های هتل تاج مشهد از سیستم‌ سرمایشی و گرمایشی مناسب و تهویه مطبوع برخوردار بوده و به سیستم اعلام و اطفاء حریق مجهز می‌باشند. اینترنت نیز به صورت رایگان در دسترس میهمانان هتل قرار دارد و امکان گشت و گذاری امن و لذت‌بخش برای میهمانان فراهم گشته است.
از دیگر مزایای هتل تاج مشهد، قرار گرفتن در مکانی بسیار مناسب و در نزدیکی حرم مطهر امام رضا علیه السلام است. زائرین محترم با اقامت در هتل تاج قادر خواهند بود که در مدت زمانی کوتاه، حتی با پای پیاده نیز به حرم ثامن الحجج دسترسی داشته باشند. علاوه بر حرم مطهر، جاذبه‌های دیگری نیز در نزدیکی هتل تاج مشهد قرار گرفته‌اند: مجتمع تجاری زیست خاور در ۳ کیلومتری هتل تاج مشهد واقع شده و بازار رضا تنها ۶۰۰ متر با این هتل فاصله دارد. همچنین موزه مردم شناسی، خانه ملک، ایستگاه راه آهن، فرودگاه بین‌المللی و پارک وحدت در فاصله ۱۰ دقیقه‌ای (با خودرو) این هتل قرار گرفته‌اند و دسترسی به آن‌ها بسیار سهل و کم هزینه خواهد بود.
در مجموع باید گفت که هتل تاج مشهد با امکانات و خدمات فراوان خود، یکی از گزینه‌های خوب برای اقامت زائرین در مشهد بشمار می‌رود و قادر است تمامی نیازهای میهمانان را برای اقامتی آسوده و راحت فراهم آورد.

اماکن نزدیک هتل تاج مشهد


فاصله هتل تاج مشهد تا بازار رضا: ۶۳۴ متر
فاصله هتل تاج مشهد تا موزه مردم شناسی: ۱.۴ کیلومتر
فاصله هتل تاج مشهد تا زیست خاور: ۳.۹کیلومتر
فاصله هتل تاج مشهد تا بازار جنت: ۳.۴ کیلومتر
فاصله هتل تاج مشهد تا ایستگاه راه آهن: ۴.۴ کیلومتر
فاصله هتل تاج مشهد تا پارک کوهسنگی: ۷.۹ کیلومتر
فاصله هتل تاج مشهد تا آرامگاه خواجه ربیع: ۱۰.۹ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است